- Waardering
- 23.848
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Dat is heel netjes. Dan is 160 squat ook te doen. Als je rug het trekt

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is heel netjes. Dan is 160 squat ook te doen. Als je rug het trekt

Vanuit netjes uitvoeren de gewichten opvoeren is the way to go, netjes guys!

Dat is heel netjes. Dan is 160 squat ook te doen. Als je rug het trekt![]()
Allebei ook even kort?
Wel lekker ff samen trainen.

)
. Gewicht vanmorgen 69,8kg. Snap er niks van, dus vanmorgen kcal weer beetje omhoog
Voor jouw rug is de split squat ook een niet te onderschatten voordeel dan. Bij dezelfde intensiteit voor je bovenbeen, is het gewicht op je rug veel minder!
Uiteindelijk moet je je rug wel een keer gaan versterken natuurlijkMisschien met hyperextensions of weigted planks.....
, Hyper extensions pak ik elke LB training en planks ook zodra ik die 3x60sec kan doen, ga ik die weighted doen.
Voor jouw rug is de split squat ook een niet te onderschatten voordeel dan. Bij dezelfde intensiteit voor je bovenbeen, is het gewicht op je rug veel minder!
Uiteindelijk moet je je rug wel een keer gaan versterken natuurlijkMisschien met hyperextensions of weigted planks.....
Op welke manier oak je de walking lunges? Grote stappen/kleine stappen en naar buiten stappen/recht naar voren stappen?
Merk je trouwens al verbetering in stabiliteit?
Helemaal waar!!
Ik vroeg mij daarnaast af of je wel eens Sumo deadlifts hebt geprobeerd Robert. Met jou rug allicht een uitkomst?
Zaterdag kom ik als alles goed loopt naar muscletotaal. Jij bent er ook om ff te meeten he?
Nee, ik kom gewoon ff chillen en bijpraten. Train sochtens wel in mijn gym. Het is vanaf 5 uur toch? Dus denk dan gewoon.
Enkel stabiliteit?! Heel simpel.
Probeer zolang mogelijk op 1 been te staan, tijdens het poetsen van je tanden bijv.![]()

Top. Ik weet dat het raar klinkt, maar het werkt wel.
Specifieke macro's, of dat niet?

Ekv op trainingsdagen 270/410/71 op rustdagen koolhydraten wat lager en vetten hoger. Weet dat eiwitten vrij hoog zit maar zo schrijft mn coach het voor![]()

Ehh.. Ik zou je toch eens navragen waarom de eiwitten zo bizar hoog liggen.
Imo zou jij veel beter gaan op 500+ koolhydraten met de eiwitten rond 180 g![]()

Ehh.. Ik zou je toch eens navragen waarom de eiwitten zo bizar hoog liggen.
Imo zou jij veel beter gaan op 500+ koolhydraten met de eiwitten rond 180 g![]()