XXL Nutrition

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Allebei ook even kort? :p

Wel lekker ff samen trainen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.983
Vanuit netjes uitvoeren de gewichten opvoeren is the way to go, netjes guys!

Vind ik ook:)

Dat is heel netjes. Dan is 160 squat ook te doen. Als je rug het trekt :)

Mijn rug iig (nu) niet

Allebei ook even kort? :p

Wel lekker ff samen trainen.

Marv is 5cm groter ofzo:P

Ja was toffe training!

Zometeen weer eens bij basic shit trainen omdat muscletotaal pas om 10uur opengaat en moet op tijd terug zijn:P

• #2.984
Net LB:

opwarmen

Bench barbell split squat
12x12,5
10x22,5
8x30 pr
7x30 vond vorm niet goed,dus voorlopig toch maar wat lichter en dan meer reps zover mogelijk
8x27,5

Plate loaded legpress small
12x80
12x120
12x140
12x140
10x140 damn pijnlijk:)

Seated leg curl
9x42,5
8x45
6x45

Leg extension
12x65
10x65
10x65

Hyper extenion ss Walking bb lunges ( tijdnood:P )
12xbw 12x27,5
10xbw +16 12x27,5
10xbw +16 11x275

Lekkere snelle training! Had belooft om kwart over 10 thuis te zijn ivm met de hond uitlaten, En die trut van basic shit was er pas om 9uur( ok gaat ook om 9uur open maar meestal is er wel iemand om kwart voor 9) dus had eigenlijk maar een uur de tijd.
Geen tijd meer voor abs maar die doe ik dadelijk thuis wel:). Gewicht vanmorgen 69,8kg. Snap er niks van, dus vanmorgen kcal weer beetje omhoog:)

Voor jouw rug is de split squat ook een niet te onderschatten voordeel dan. Bij dezelfde intensiteit voor je bovenbeen, is het gewicht op je rug veel minder!
Uiteindelijk moet je je rug wel een keer gaan versterken natuurlijk :) Misschien met hyperextensions of weigted planks.....

• #2.986
Voor jouw rug is de split squat ook een niet te onderschatten voordeel dan. Bij dezelfde intensiteit voor je bovenbeen, is het gewicht op je rug veel minder!
Uiteindelijk moet je je rug wel een keer gaan versterken natuurlijk :) Misschien met hyperextensions of weigted planks.....

Ben ik mee bezig neet:) , Hyper extensions pak ik elke LB training en planks ook zodra ik die 3x60sec kan doen, ga ik die weighted doen.

Hij is al weer terug :) Altijd jammer als de training in tijdsnood komt .....

Op welke manier oak je de walking lunges? Grote stappen/kleine stappen en naar buiten stappen/recht naar voren stappen?

Merk je trouwens al verbetering in stabiliteit? :D

Helemaal waar!!

Ik vroeg mij daarnaast af of je wel eens Sumo deadlifts hebt geprobeerd Robert. Met jou rug allicht een uitkomst?

Zaterdag kom ik als alles goed loopt naar muscletotaal. Jij bent er ook om ff te meeten he?

• #2.990
Op welke manier oak je de walking lunges? Grote stappen/kleine stappen en naar buiten stappen/recht naar voren stappen?

Merk je trouwens al verbetering in stabiliteit? :D

Helemaal waar!!

Ik vroeg mij daarnaast af of je wel eens Sumo deadlifts hebt geprobeerd Robert. Met jou rug allicht een uitkomst?

Maak redelijk grote stappen, niet te groot want dan kan ik mn rug niet mooi rechthouden en stap een klein beetje naar buiten. Lunges gaan me eigenlijk al best goed af nu. Merk zeker al wat verbetering in mn stabiliteit, maar merk ook dat mn enkel stabiliteit ook nog een stuk beter kan, daar nog tips voor?

Deadlifts ga ik niet meer aan beginnen, maar denk wel als hypers met zeg 25kg ofzo te licht aanvoelen weer eens rackpulls ga proberen.

Zaterdag kom ik als alles goed loopt naar muscletotaal. Jij bent er ook om ff te meeten he?

Ja, hoe laat ben je er dan? En wil je ook samen trainen zo ja weet je al wat je dan gaat trainen? MIsschien dat ik dan mee kan trainen.

Nee, ik kom gewoon ff chillen en bijpraten. Train sochtens wel in mijn gym. Het is vanaf 5 uur toch? Dus denk dan gewoon.

• #2.992
Enkel stabiliteit?! Heel simpel.

Probeer zolang mogelijk op 1 been te staan, tijdens het poetsen van je tanden bijv. ;)

• #2.994
Enkel stabiliteit?! Heel simpel.

Probeer zolang mogelijk op 1 been te staan, tijdens het poetsen van je tanden bijv. ;)

ga ik doen:)

Even uitgerekend vanaf morgen zit ik op bijna 3500kcal trainingsdagen / 3000kcal rustdagen , yeah!

Top. Ik weet dat het raar klinkt, maar het werkt wel.

Specifieke macro's, of dat niet?

• #2.996
Top. Ik weet dat het raar klinkt, maar het werkt wel.

Specifieke macro's, of dat niet?

Ekv op trainingsdagen 270/410/71 op rustdagen koolhydraten wat lager en vetten hoger. Weet dat eiwitten vrij hoog zit maar zo schrijft mn coach het voor:P

Ekv op trainingsdagen 270/410/71 op rustdagen koolhydraten wat lager en vetten hoger. Weet dat eiwitten vrij hoog zit maar zo schrijft mn coach het voor:P

Ehh.. Ik zou je toch eens navragen waarom de eiwitten zo bizar hoog liggen.
Imo zou jij veel beter gaan op 500+ koolhydraten met de eiwitten rond 180 g ;)

• #2.998

ik hou zoveel vocht vast van hoog in koolhydraten, denk dat dat een reden is:P

• #2.999

Ok,heb het em gevraagd en het is gedeeltelijk zoals ik dacht omdat ik heel gevoelig ben voor vocht vasthouden op te hoog in carbs, en plantaardige eiwitten tellen eigenlijk niet mee omdat die een ander aminoprofiel hebben.

Klinkt goed allemaal Flexxbro :flexgrin:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven