MuscleMeat

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Een verneukte stofwisseling kan veel problemen geven met aankomen...
Ze hoeft niet te gebruiken om zo laag te zitten... maar haar hormonen zullen ook wel fucked up zijn...en dat kan aankomen ook in de weg zitten..

Sorry, maar imo kan je als vrouw niet zulke trainingen wegwerken op 10% bf hoor. De vraag is alleen of ze daadwerkelijk op 10% staat..

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.083
Mijn voeding gaat volgende week trouwens naar 3700/3200kcal. Kom ook al 3weken amper aan.

• #3.084
Sorry, maar imo kan je als vrouw niet zulke trainingen wegwerken op 10% bf hoor. De vraag is alleen of ze daadwerkelijk op 10% staat..

Als je ziet wat zij op een dag eet , ze post bijna al haar maaltijden op ig. Ze is ook onder begeleiding bij iemand die ook wedstrijden doet, dus die zal ook wel weten waar ze mee bezig is.

Ik moet zeggen... als je eenmaal traint kan je meer aan dan je denkt vaak. En als je flink eet kan je ook best een forse training neerzetten.
laag vet% zegt niet alles... ben zelf gemeten door Ray Simon op 7% met caliper... heb ook geen grammetje vet. Soms denk ik ook van dat red ik nooit met trainen. Maar toch kan je als je je zinnen erop zet veel meer dan je denkt. Daarbij eet ik 3600 kcal en kom ook niet aan. Dus mogelijk heeft ze juist wel de energie ervoor omdat ze ruim voldoende eet.. alhoewel ik 2500 nog wel mee vind vallen...

Ik moet zeggen... als je eenmaal traint kan je meer aan dan je denkt vaak. En als je flink eet kan je ook best een forse training neerzetten.
laag vet% zegt niet alles... ben zelf gemeten door Ray Simon op 7% met caliper... heb ook geen grammetje vet. Soms denk ik ook van dat red ik nooit met trainen. Maar toch kan je als je je zinnen erop zet veel meer dan je denkt. Daarbij eet ik 3600 kcal en kom ook niet aan. Dus mogelijk heeft ze juist wel de energie ervoor omdat ze ruim voldoende eet.. alhoewel ik 2500 nog wel mee vind vallen...

Als ze daadwerkelijk een stofwisselingsstoornis vermoeden en ze wil aankomen, dan wordt het hoog tijd om eerst de kcals op te hogen imo. 2500 valt reuze mee inderdaad!!

• #3.089
Is niet echt aan jullie aan daar een oordeel over te hebben he?
(voel me een beetje PC vandaag :o)

• #3.094

Yup

Is niet echt aan jullie aan daar een oordeel over te hebben he?
(voel me een beetje PC vandaag :o)

Iedereen heeft hier toch altijd een mening?:) Houdt de boel een beetje in leven.

Ik ben spontaan 10 kg aangekomen van het kijken naar die IG

Haha, soms ben ik wel jaloers op haar, maar ik zou zo niet kunnen eten.

Ik vind het allemaal wel meevallen eigenlijk

In vergelijking met jou valt hetzeker mee met die dessertbowls enz van jou:D

Morgen met @Jasenko trainen bij muscletotaal!

Gezellig mannen. Voor jou alleen geen legs begrijp ik @flexx123 ;)!!

• #3.096
Laatst bewerkt:
Hij mag anders wel op mn rug springen morgen, lift ik toch nog een beetje ;-)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven