- Waardering
- 2.472
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 10%
Als ik 'm op mijn rug til wel ja

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hij mag anders wel op mn rug springen morgen, lift ik toch nog een beetje ;-)

Da's wel een beetje jammer van Freakjam. Het ging een tijd lang zo lekker....

Das waar. T'is een grote jongen he?Dat heb ik em ook gezegd, maar ik kan hem moeilijk dwingen he![]()

Was ook zeker gezellig en leuk om te meeten. Misschien over twee weken weer![]()

Tof man dat er wederom gemeet is! Zag de foto ook al op mijn facebook wall voorbij komen!
@Jasenko staat goed droog trouwens! Wie is die rechter gast...? Buffe poten![]()
, ik hoop echt dat ik nog eens een meet in muscle totaal kan organiseren!Thanks man, ja nog een maandje tot mijn eerste map wedstrijd. Die buffe poten zijn van @daann01

als je flink wat bier hebt gedronken kan het ook vocht zijn wat je kwijt raakt!Ja man, was echt tof!
Was ik maar buff
Meets zijn altijd tof, ik hoop echt dat ik nog eens een meet in muscle totaal kan organiseren!
@Jasenko staat idd al flink droog, dikke aders op z'n armen.
En is idd Daan, die is ook echt goed bezig.
Ben echt benieuwd naar je wedstrijdshape, nog even volhouden
Nou gisteren naar we are Electric geweest, best wat bier op maar ook water en cola. Rond half 4 had ik het wel gezien en rond 4uur naar huis gegaan. Flinke vreetkick dus nog ff 2 pannenkoeken gegeten. Werd om 10uur wakker en nog steeds flinke spierpijn in m'n benen dus besloten om ze morgenavond te trainen. Gewicht vanmorgen 69,4kg wtf weer afgevallen, maar morgen naar de 3700kcal![]()
als je flink wat bier hebt gedronken kan het ook vocht zijn wat je kwijt raakt!

haha ja dat is altijd wel het leuke van een avondje zuipen