AndroidHealthClinic

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Haha, welcome to the world of ecto's
Flinke cardio, of viel het mee?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.122
Sterkte bruh. Ik zag dat je de proteins vanmorgen wel weer binnen had in ieder geval :roflol:!

• #3.124
  • #3.125
Ik hoop toch wel dat ik eens aankom op 3700kcal want ik heb best moeite met m'n maaltijden haha.

• #3.128
Wat wil je ook.. Je probeert alles clean naar binnen te werken en zit ook nog eens (te) hoog in eiwitten :o

Wat heeft hoog in eiwitten ermme te maken? Eiwitten is het probleem niet, carbs wel. maar da komt wel goed, en ik moet wel zo clean mogelijk eten, hoe jij eet zou ik elke dag fucking misselijk zijn. Zit veel beter in mn vel met clean eten.

Wat heeft hoog in eiwitten ermme te maken? Eiwitten is het probleem niet, carbs wel. maar da komt wel goed, en ik moet wel zo clean mogelijk eten, hoe jij eet zou ik elke dag fucking misselijk zijn. Zit veel beter in mn vel met clean eten.

Eiwitten zijn de meest vullende kcals.
Als je nou gewoon 3000 kcals clean eet en daarnaast wat makkelijks pakt, is je 'probleem' opgelost :)

Ik eet trouwens niet alleen maar zooi, voor het geval je dat dacht.

• #3.131
Eiwitten zijn de meest vullende kcals.
Als je nou gewoon 3000 kcals clean eet en daarnaast wat makkelijks pakt, is je 'probleem' opgelost :)

Ik eet trouwens niet alleen maar zooi, voor het geval je dat dacht.

Het is niet dat ik vol zit, die carbs ga ik tegen eten, misschien eens die saus van xxl kopen dan is het niet droog.

En weet dat je niet alleen zooi eet, maar na zo'n dessertbowl van jou zou ik kotsmisselijk zijn:p

Het is niet dat ik vol zit, die carbs ga ik tegen eten, misschien eens die saus van xxl kopen dan is het niet droog.

En weet dat je niet alleen zooi eet, maar na zo'n dessertbowl van jou zou ik kotsmisselijk zijn:p

Oh, het verveelt meer begrijp ik :P.

Kan ik mij niet voorstellen. Alles is licht verteerbaar, haha

• #3.133
Oh, het verveelt meer begrijp ik :P.

Kan ik mij niet voorstellen. Alles is licht verteerbaar, haha

Nee het is droog hahah, normaal geen moeite mee,maar kom nu bij hoeveelheden dat de laatste happen met moeite gaan.

Net lb getraind:

geen pwo

Opwarmen

Bench split squat
12xstang
10x26
3x8x28,5
nice, vorm wordt steeds beter!

Lying leg curl
10x35
8x41
8x41
6x41

Plate loaded hack squat
12x30
3x10x40

Walking barbell lunges
12x28,5
12x28,5
12x28,5

Leg extension ss hyper extension
9x101 10xbw+15
9x101 10xbw+15
8x101 9xbw+15

Plate loaded calve raise (staand)
3x15x40
niet zwaarder gegaan omdat nog spierpijn

Knee raise ss cable woodchoppers ss v up
12x 12x11 12x
12x 12x11 12x
8x leg raise 12x11 11x
Abs worden ook al een stuk sterker dacht ik doe eens leg raises en gingen best met goede vorm!

Lekkere training! Morgen UB!

Droge rijst is niet echt chill idd :'). Weet je hoe je zelf makkelijk tomatensaus kan maken?

• #3.135
Droge rijst is niet echt chill idd :'). Weet je hoe je zelf makkelijk tomatensaus kan maken?

gelukkig eet ik niet veel rijst, voornamelijk volkoren macaroni, die kan ik blijven eten droog, en bulgar eet ik veel.

Ben nie zo gek op tomatensaus:P . Ga denk ik wat low carb sauzen bij xxl bestellen.

• #3.136
Vanmorgen 70,8kg op de weegschaal, eindelijk aangekomen, wel wat vochtiger, dus even in de gaten houden dat ik niet teveel aankom.

gelukkig eet ik niet veel rijst, voornamelijk volkoren macaroni, die kan ik blijven eten droog, en bulgar eet ik veel.

Ben nie zo gek op tomatensaus:P . Ga denk ik wat low carb sauzen bij xxl bestellen.
Je geeft aan dat je moeite hebt met de kcals..en dan lees ik low carb sauzen..? Waarom niet gewoon chicken tonight of iets dergelijks er door heen gooien?

Ik snap wel wat @Basma zegt, maar ga wel mee in jouw gedachten gang Flex! Het eten van een soort ingeplande junk werkt voor mij ook niet echt..want junk eten zorgt in mijn, maar denk in ons geval voor carb/junk cravings...

Overigens zal ik net als @IronWarfare met alle plezier ruilen van dieet. Ik zou er 0.0 problemen mee hebben om 4000kcals bro-food te eten..:o

May the gains be with you!

• #3.138
Je geeft aan dat je moeite hebt met de kcals..en dan lees ik low carb sauzen..? Waarom niet gewoon chicken tonight of iets dergelijks er door heen gooien?

Ik snap wel wat @Basma zegt, maar ga wel mee in jouw gedachten gang Flex! Het eten van een soort ingeplande junk werkt voor mij ook niet echt..want junk eten zorgt in mijn, maar denk in ons geval voor carb/junk cravings...

Overigens zal ik net als @IronWarfare met alle plezier ruilen van dieet. Ik zou er 0.0 problemen mee hebben om 4000kcals bro-food te eten..:o

May the gains be with you!

Nee ik heb niet moeite met de kcals ik heb moeite met de hoeveelheid droge carbs daarom wat low carb saus omdat de kcal niet omhoog hoeft. En chicken tonight vind ik ook nog eens super smerig :P, Het is ook vooral wennen aan het aantal kcal, het is heel lang geleden dat ik zo structueel "hoog"in kcal zit.

Training van net UB:

1scoop insane mode

Opwarmen

Incline bp
10x40
5x55
7x69,5 ) bedoeling was 68,5 maar er was maar 1 0,5kg schijf :mad:)
6x69,5
5x69,5
niet verhogen

Pull ups
5xbw
6xbw +3,5
6xbw +3,5
5xbw +3,5

Bp (bedoeling was 71kg maar ging dus niet)
8x60
10x72,5
9x72,5
8x72,5
Nice!

Plate loaded pulldown
8x70
12x95
10x95
10x95

Side raise (@Jasenko style) ss Machine fly
12x6 12x47
12x6 12x47
14x5 ( 6 bezet) 10x41 ( hele rep, half terug ,weer rep, repeat

Weighted dips
12xbw +20
11xbw +20
10xbw +20

Preacher ez curl
15x31 pr
13x31
11x31

Fuckkk heerlijk training, meer carbs doet zn werk! Dat wordt nog wat de komende tijd:D

Bench gainsss!

Wat voor stijl van eten houdt je het meest van. Italiaans, Aziatisch, Arabisch..? Ik zou je graag helpen om je eten gewoon lekker te maken :o.

• #3.140
Bench gainsss!

Wat voor stijl van eten houdt je het meest van. Italiaans, Aziatisch, Arabisch..? Ik zou je graag helpen om je eten gewoon lekker te maken :o.

Denk aziatisch, maar ben bang dat ik meteen te vocthig wordt van meeste saus, of maak ik me te druk om niks?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven