Fitness Seller

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gingen de squats een beetje makkelijk? :)
Wat is eigenlijk precies de reden dat je zoveel isolatie volume doet? Gewoon voor de fun?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.542
Gingen de squats een beetje makkelijk? :)
Wat is eigenlijk precies de reden dat je zoveel isolatie volume doet? Gewoon voor de fun?

squats gingen wel easy ja alleen bij backsquat voelt het nog niet 100% maar gaat steeds beter.
Heb het gevoel dat ik na die squat mn benen nog niet goed heb getraind daarom nog best veel isolatie, maar denk als ik over tijdje mn squat weer wat zwaarder kan dat ik dan iets minder isolatie erbij pak, en eigenlijk hou ik wel van veel volume:)

squats gingen wel easy ja alleen bij backsquat voelt het nog niet 100% maar gaat steeds beter.
Heb het gevoel dat ik na die squat mn benen nog niet goed heb getraind daarom nog best veel isolatie, maar denk als ik over tijdje mn squat weer wat zwaarder kan dat ik dan iets minder isolatie erbij pak, en eigenlijk hou ik wel van veel volume:)

Oke, duidelijk. Het is namelijk zaak dat je vooral focust op de squat, zonder al te veel gekkigheid er naast te doen, wil je hier beter en sterker in worden. Ik merk bij mijzelf nu een enorme vooruitgang in de squat sinds ik weg blijf van al die bullshit machines waar je geen gains mee maakt :P. Oke, een leg press daargelaten natuurlijk.

Oke, duidelijk. Het is namelijk zaak dat je vooral focust op de squat, zonder al te veel gekkigheid er naast te doen, wil je hier beter en sterker in worden. Ik merk bij mijzelf nu een enorme vooruitgang in de squat sinds ik weg blijf van al die bullshit machines waar je geen gains mee maakt :P. Oke, een leg press daargelaten natuurlijk.
Ik vind de hoeveelheid echt isolate wel mee vallen..rackpulls en legpresses zijn geen iso. Verder kan ik me totaal niet vinden in wat je zegt..er zijn zowieso meerdere wegen naar Rome en in mijn ogen hoort daar juist wel wat isolatie bij. Persoonlijk denk ik zelfs dat je met enkel 5 sets squats ook niet al te veel gains gaat malken..ongeacht de intensiteit. Uiteindelijk creeer je met legpresses, extentions en curls ook volume..

Ik vind het wat dat betreft een meer dan prima training!!:thumb:

Ik vind de hoeveelheid echt isolate wel mee vallen..rackpulls en legpresses zijn geen iso. Verder kan ik me totaal niet vinden in wat je zegt..er zijn zowieso meerdere wegen naar Rome en in mijn ogen hoort daar juist wel wat isolatie bij. Persoonlijk denk ik zelfs dat je met enkel 5 sets squats ook niet al te veel gains gaat malken..ongeacht de intensiteit. Uiteindelijk creeer je met legpresses, extentions en curls ook volume..

Verklaar dan eens waarom er eigenlijk geen grote naturel lifters rondlopen zonder een sterke squat? Als natty ga je simpelweg niet zo zeer groeien van machine werk, dan free-weight basic oefeningen imo.:)

Verklaar dan eens waarom er eigenlijk geen grote naturel lifters rondlopen zonder een sterke squat? Als natty ga je simpelweg niet zo zeer groeien van machine werk, dan free-weight basic oefeningen imo.:)
Bestaan er überhaupt grote naturel lifters? De meeste grote natty's hebben gewoon ziek goede genen..ik heb flink zwaar gesquat, met 0 resultaat. Nu squat ik nagenoeg niet en heb ik oprecht het gevoel dat mijn benen weer groeien. Maar echt groot zullen ze nooit worden..

Bestaan er überhaupt grote naturel lifters? De meeste grote natty's hebben gewoon ziek goede genen..ik heb flink zwaar gesquat, met 0 resultaat. Nu squat ik nagenoeg niet en heb ik oprecht het gevoel dat mijn benen weer groeien. Maar echt groot zullen ze nooit worden..

oh zeer zeker! In mijn huidige gym zijn er ook een paar lui die ik er behoorlijk indrukwekkend uit vind zien voor natties. In die zin dat ze een hoop massa hebben en een mooi uitgebalanceerd fysiek hebben. Geen opgepompte lichamen, maar gewoon oprecht een sterke uitstraling als je begrijpt wat ik bedoel :).

Ik denk dat hij je na dinsdag hier vast meer over kan vertellen, aangezien hij dan naar Rome gaat :roflol:

oh zeer zeker! In mijn huidige gym zijn er ook een paar lui die ik er behoorlijk indrukwekkend uit vind zien voor natties. In die zin dat ze een hoop massa hebben en een mooi uitgebalanceerd fysiek hebben. Geen opgepompte lichamen, maar gewoon oprecht een sterke uitstraling als je begrijpt wat ik bedoel :).
Tuurlijk snap ik wat je bedoeld. Ik val ook wel enigzins in die beschrijving :rolleyes:

• #3.552

Maar ik focus toch ook op squat omdat ik ze als eerste oefeningen doe? Wat er allemaal na komt vind ik afmakers:). Plus ik vind het geen bullshit machines maar vind dat ze echt iets bijdrage aan de ontwikkeling van mn benen.

Helemaal mee eens

Wanneer is een naturel lifter echt groot? Ik denk dat combi free weights oefeningen en machine oefeningen prima werkt.

Hier hetzelfde ik heb me er allang bij neergelegd dat mijn benen nooit supergroot worden laat staan mn kuiten, maar ik blijf ze gewoon zo hard mogelijk trainen.

Die lopen er natuurlijk ook zat rond ja.

Ik denk dat hij je na dinsdag hier vast meer over kan vertellen, aangezien hij dan naar Rome gaat :roflol:

Haha epic.

Tuurlijk snap ik wat je bedoeld. Ik val ook wel enigzins in die beschrijving :rolleyes:

Hahah:)

:D

Jouw ego wordt er ook niet kleiner op zeg :roflol:

Moet toch door iemand gezegd worden:)

Training van net UB:

Pwo: 1scoop monster

Opwarmen

Mp
10x20
6x30
5x44
5x44
6x44

Pull up
5xbw
3x5xbw +10
nice!

Paused Bp
10x60
3x8x70

Plate loaded row ( one handed)
12x25
10x40
10x50
10x50

Incline cable fly
12x11
10x20
9x20
7x20

Reverse machine fly
12x23
12x35
11x35
11x35

Db hammer curl(2 armen tegelijk) ss Weighted pushup
10x17,5 12x bw +15
10x17,5 12x bw +30
8x17,5 11x bw +30

One arm cable pushdown
15x13 Merkte dat deze pulley lichter is denk door afstand van katrollen
15x17
12x20

Knaltraining! was de 3e UB training in 5dagen, morgen dus naar Rome en dan zondag pas weer trainen.

sterke pullups! en alvast veel plezier in Rome!

Have fun in Rome!

Have fun in Rome!

Kut van dat restaurant. Klinkt een beetje als tapas eten bij 't Zusje, 2 gerechten per persoon per ronde en duurt standaard 45 min ofzo. Uiteindelijk heb je na een paar uur nog honger :(

Kut.. nu lees ik dit.. ga ik zaterdag naar het zusje..

EDIT: Ga in Eindhoven, dus geen probleem blijkbaar.

@flexx123 je moet lounge 8 maar eens proberen in eindhoven, mocht je een keer in de buurt zijn!

Veel plezier in Rome ;)

Fijne vakantie!

:heart:
Komt door de AAS..de arogantie stijgt naar mijn kop. On a serious note vond ik dat ik best aan de beschrijving voldoe. Er lopen zat gasten in mijn gym die er een stuk beroerder uit zien, maar waar wel AAS op hun voorhoofd geschreven staat..

Jij bent ook het toonbeeld van wat er natty max te bereiken is :rolleyes:

• #3.560
sterke pullups! en alvast veel plezier in Rome!

Thanks man, viel niet tegen:)

Thanks!

:heart:
Komt door de AAS..de arogantie stijgt naar mijn kop. On a serious note vond ik dat ik best aan de beschrijving voldoe. Er lopen zat gasten in mijn gym die er een stuk beroerder uit zien, maar waar wel AAS op hun voorhoofd geschreven staat..

@flexx123 prima training weer! Sterke pullups en rows ook!:thumbs: Have fun in Rome!:D

Sad but true....

Thanks gaat ook de goeie kant op!

Kut.. nu lees ik dit.. ga ik zaterdag naar het zusje..

EDIT: Ga in Eindhoven, dus geen probleem blijkbaar.

@flexx123 je moet lounge 8 maar eens proberen in eindhoven, mocht je een keer in de buurt zijn!

Veel plezier in Rome ;)

Ik woon in eindhoven he, dus ben eigenlijk altijd in de buurt:P . Maar in het verleden vaak zat bij lounge 8 geweest, is niet slecht, maar zijn vele betere sushi restaurants in eindhoven en omstreken( mint in eindhoven, samurai in geldrop, arigato in waalre).
En thanks:)

Dankje, leuk om je eens te hebben gezien, altijd wel leuk om het gezicht achter iemands nickname te zien:)

Jij bent ook het toonbeeld van wat er natty max te bereiken is :rolleyes:

Marvin is niet natty:P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven