Fitness Seller

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
plate loade rows zijn best fijn inderdaad.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.582
Die plate-loaded rows:bow: Congrats met je PR...monster power ;)

Hoe ziet die row eruit eigenlijk?

zoiets als in onderstaand plaatje ja:)

HS-Plate-Loaded-Iso-Lateral-Rowing-L.jpg

Zoiets?
yesss

Zo iets doe ik ook, maar dan is 55kg best pittig:eek!:

Je dacht toch niet dat 120kg per kant bedoelde?:P

Ja, het is zo een apparaat met 60kg aan iedere zijde.

idd

plate loade rows zijn best fijn inderdaad.

Zeker wel, kan je lekker zwaar pakken!

Gisteren geen training omdat ik het gisteren na bijna 5,5 jaar relatie het heb uitgemaakt omdat ik geen verliefdheid meer voel maar haar meer als een maatje bij gaan zien en ik andere dingen met mn leven wil waar zij niet inpast:(. Het is even moeilijk maar kom er wel weer overheen. Vanavond dus een LB training.

Das heftige beslissing man... sterkte!

Oei, das heftig man! Maar vaak als je op dit punt bent is dit wel de enige juiste beslissing. Sterkte jonge!

Geen makkelijke beslissing, maar ik ben er voor je maat en dat weet je! Samen even lekker beesten in de sportschool vanavond en verstand op 0 :flexbiceps:

Wow kerel! Dat had ik niet zien aankomen!:sad:

Sterkte de komende periode.. 5.5jaar is niet niks!:( Was het een wederzijdse beslissing en zag ze het al aankomen of kwam het als donderslag aan heldere hemel?

Succes alvast vanavond! KNALLEN!:flexbiceps:

Klote situatie. Maar als het gevoel er niet meer is...

sterkte man! hoop dat je de juiste keuze hebt gemaakt!

Damn kerel klinkt allemaal fokt op! wat de rest ook zegt: 5,5 jaar is niet niks indd. Wat je omschrijft is ook niet goed indd. Verliefdheid ( puppyliefde) kan natuurlijk altijd iets minder worden maar elkaar als maatje zien, ja dan gaat het mis. Daarom denk ik ook dat je een goede beslissing hebt genomen hoe kut het ook is.

Sterkte kerel en keep it up. Komende tijd veel afleiding vinden met vrienden etc

Sterkte. In het begin is het klote... maar het zal uiteindelijk wel een plek vinden. Soms kan je niet zonder elkaar maar blijkt de verliefdheid niet de reden maar meer dat je het gewend bent om samen et zijn. Je gaat elkaar anders zien en dan is de relatie ook anders. Voor jezelf is dit dan wel het beste besluit. :kiss:

Moedige, maar zo te lezen ook verstandige beslissing. En of dit de juiste beslissing is?
Zeker wel! HEEEEL veel vissen in de zee en nu voelt het kut, maar later zal je jezelf en zij jou ook dankbaar zijn.
Je kan zelf heel goed aanvoelen of iets echt leuk is of meer een moetje.
Het vergt lef om dit niet te negeren en er een punt achter te zetten.
En nu pompen met die zooi en met je guns al die chickies veroveren van de zomer! ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.592
Das heftige beslissing man... sterkte!

Thanks bro

Oei, das heftig man! Maar vaak als je op dit punt bent is dit wel de enige juiste beslissing. Sterkte jonge!

Thanks man, was zeker moeilijk, maar wel een opluchting daarna.

Geen makkelijke beslissing, maar ik ben er voor je maat en dat weet je! Samen even lekker beesten in de sportschool vanavond en verstand op 0 :flexbiceps:

Thanks maat.

Wow kerel! Dat had ik niet zien aankomen!:sad:

Sterkte de komende periode.. 5.5jaar is niet niks!:( Was het een wederzijdse beslissing en zag ze het al aankomen of kwam het als donderslag aan heldere hemel?

Succes alvast vanavond! KNALLEN!:flexbiceps:

Thanks marv. Nee het was mijn beslissing,ze heeft echt niet zien aankomen, daarom kwam de klap natuurlijk nog veel harder aan. Ben vrijdag niet meer wezen trainen was te en had geen zin.

Klote situatie. Maar als het gevoel er niet meer is...

Nogal..

sterkte man! hoop dat je de juiste keuze hebt gemaakt!

Thanks man, ik hoop het ook!

Damn kerel klinkt allemaal fokt op! wat de rest ook zegt: 5,5 jaar is niet niks indd. Wat je omschrijft is ook niet goed indd. Verliefdheid ( puppyliefde) kan natuurlijk altijd iets minder worden maar elkaar als maatje zien, ja dan gaat het mis. Daarom denk ik ook dat je een goede beslissing hebt genomen hoe kut het ook is.

Sterkte kerel en keep it up. Komende tijd veel afleiding vinden met vrienden etc

Ja het voelde echt niet meer als voorheen, ik had gewoon geen zin meer om samen thuis te zijn of iets. Thanks man, ga sowieso meer trainen en leuke dingen doen!

Sterkte. In het begin is het klote... maar het zal uiteindelijk wel een plek vinden. Soms kan je niet zonder elkaar maar blijkt de verliefdheid niet de reden maar meer dat je het gewend bent om samen et zijn. Je gaat elkaar anders zien en dan is de relatie ook anders. Voor jezelf is dit dan wel het beste besluit. :kiss:

Thanks, heel goed verwoord.

Moedige, maar zo te lezen ook verstandige beslissing. En of dit de juiste beslissing is?
Zeker wel! HEEEEL veel vissen in de zee en nu voelt het kut, maar later zal je jezelf en zij jou ook dankbaar zijn.
Je kan zelf heel goed aanvoelen of iets echt leuk is of meer een moetje.
Het vergt lef om dit niet te negeren en er een punt achter te zetten.
En nu pompen met die zooi en met je guns al die chickies veroveren van de zomer! ;)

Juist het heet heeft gewoon even tijd nodig,komt goed!

Gisteren met @Jasenko , @040B en @vntl bij Gold's gym wezen trainen, damn wat een gym zeg, niet normaal groot en ze hebben echt alles! Ik had samen met @Jasenko push getraind en zelf nog wat rug en biceps erbij gepakt.

Pwo; Monster

opwarmen

Incline db press
12x20
10x26
6x34
7x34
6x34
niet slecht, echt al heel lang geen db press gedaan

BP
10x60
5x70
5x75
6x75
4x80 5e net niet

Chest supported Tbar row
10x35
7x45
6x47,5

Shoulder db press
10x12
9x18
6x18
6x18
damn rechter tricep verzuurde bij laatste 2setjes

Daarna nog wat cable pushdowns, cable overhead extension, cable curl en hammer db curl ,maar weet daar gewichten, reps en sets niet meer van.

IMG-20170225-WA0022_zps4qsumweb.jpg

Toen nog sushi gegeten bij sushi gaya, kon zo lang blijven zitten als je wilde dus uiteindelijk 4,5uur gezeten , was echt lekker daar.

IMG-20170225-WA0030_zpsvqeqqnah.jpg

Vanmorgen Legs getraind met kim.

Hip trust ss Plate loaded legpress ( beide 3sec. negatief)
10x56 10x90
10x56 10x90
10x56 10x90
10x61 10x100
Auu, nu al pijn

Db step up ss Hyperextension tenen naar buiten ( beide 3sec negatief)
10x10 13xbw +10
10x7,5 15xbw
10x7,5 14xbw
10x7,5 12xbw 10sec rust 3xbw
f**k!!

Goblet squat ss Lying one leg leg curl ss Plate loaded glute kickback ( allemaal 3sec .nagatief)
10x25 10x17 12x20
10x25 10x11 12x15
10x25 10x11 12x15

Plate Skaters ss Jump squat breed en smal ss Goodmornings
10x5 10xbw 10x20
10x5 10xbw 10x20
10x5 10xbw 10x20
10x5 10xbw 10x20
Paar keer door mn benen gezak bij die skaters( zijn trouwens lunges maar dan stappen zijwaarts ipv recht vooruit ) en jump squat

Seated calf raise(3sec negatief) ss Standing calve raise
10x10 15x60
10x20 15x60
10x22,5 15x60
10x25 15x60
f**k niet normaal

Hanging leg raise ss Ab rope pulldown ss Db side bent
10xbw 15x35 15x12,5
10xbw 15x41 15x12,5
10xbw 15x41 15x12,5
10xbw 15x41 15x12,5

Damn ,nog nooit zo'n zieke beentraining gedaan! Ik heb echt een paar keer op het punt gestaan om op te geven haha. Alleen had ik dit nooit volgehouden, maar kim heeft me goed afgebeuld!:P

Vanaf morgen ga ik voortaan 5 keer per week trainen , ga dan het programma van layne norton doen een soort ppl + ub/lb.

Was top gisteren!

Je meid heeft je goed afgebeuld zo te zien :D

Gelijk door naar de volgende chick..:rolleyes:

Goed te zien dat er weer gemeet is op het forum! Zoals ik ook bij Jasenko aangaf..volgende keer Gold's wil ik ook wel mee:D

• Like
Waarderingen: vntl
Klote van jullie breuk. Hopelijk is het voor het beste, maar lastig om die knoop door te hakken natuurlijk.
Beestachtige been training zeg.... dan kan je even geen pap meer zeggen denk ik :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven