XXL Nutrition

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ziet er goed uit die workout! Ik zou gewoon met 2.5kg verhogen, maar wel enkel als het vandaag nog 'easy' ging..anders toch de kilo verhoging.

Je kunt dan natuurlijk ook in een verder stadium met kilo's verhogen. Dat eeuwige vastlopen blijft kut trouwens!:sad:

Vanwaar eigenlijk deze gruwelijke cheatdag? Buiten dat dat natuurlijk gewoon lekker is.

Sowieso met 1 kg per train verhogen als je de mogelijkheid hebt kerel. Ik wou dat ik het kon!

Ben wel benieuwd naar je cheat eigenlijk.. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.623
Ziet er goed uit die workout! Ik zou gewoon met 2.5kg verhogen, maar wel enkel als het vandaag nog 'easy' ging..anders toch de kilo verhoging.

Je kunt dan natuurlijk ook in een verder stadium met kilo's verhogen. Dat eeuwige vastlopen blijft kut trouwens!:sad:

Vanwaar eigenlijk deze gruwelijke cheatdag? Buiten dat dat natuurlijk gewoon lekker is.

Ja denk eerste 2weken sowieso 2,5kg en daarna kijk ik wel:).

Ben door relatiebreuk denk ik wel wat afgevallen deze week met al die stress (tenminste denk ik want niet gewogen, weeg schaal ligt ergens onder al die dozen die er nog staan), dus ik dacht ik heb wel een flinke cheat verdient:)

Sowieso met 1 kg per train verhogen als je de mogelijkheid hebt kerel. Ik wou dat ik het kon!

Ben wel benieuwd naar je cheat eigenlijk.. :D

Komt goed:)

Zou morgen cheatresultaat posten:)

• #3.624
Net LB power

opwarmen

Squat
10x30
8x40
5x50
3x5x60

Hack squat plate loaded
12x40
10x50

Leg extension plate loaded
12x60
12x80
10x90

Rdl
10x40
3x8x60

Lying leg curl
8x35
7x41

Plate loaded calf raise staand
10x40
12x70
10x75
10x80

Plate loaded calf raise zittend ss Hanging leg raises
12x25 15x
10x30 13x

Wel goeie training nog even naar gewichten zoeken. Morgenavond weer manueel therapeut voor mn bovenrug weer los te maken en dan komende week alleen een beentraining om mijn rug even te ontzien, vrijdag dan nog massage en dan hopelijk is het daarna een stuk beter met mijn bovenrug, met trainen heb ik er geen last van, alleen op mn werk best wel vaak. Oja gisteren cheatday was redelijk geslaagd totaal iets boven de 6k kcal, had nog wel meer op gekregen maar ik had last van mn keel en geen zin meer, dus het erbij gelaten. Ik had een 30cm ny pizza op, 500ml chocolade fudge ijs van jumbo en 5 donuts van de jumbo en dan nog gewoon mn eten volgens schema..

Lekkere training en goede cheatday. Logan was inderdaad gruwelijk!

Plate loaded hacksquat.. Me jelly!

• #3.628
Lekkere training en goede cheatday. Logan was inderdaad gruwelijk!

Cheatweek kan je het eerder noemen:P vanavond Kong, ben benieuwd!

Plate loaded hacksquat.. Me jelly!

Best fijn apparaat jah:)

Zo ook weer eens een update van mij kant, mijn log stond helemaal op pagina 3:eek:

Deze week dus niet getraind, maandag heeft manueel therapeut mijn bovenrug weer goed losgemaakt( wervels) en ben gisteren naar shiatsutherapeut geweest en die heeft mijn rug hard gemasseerd om ook de spieren en pezen losser te krijgen. Dus mede daardoor en veel met vakantieplannen geweest deze week weinig op dbb geweest. Ik ga in september voor 2weken een rondreis maken door zuidwest amerika. Afgelopen week alvast een retourtje las vegas gekocht en wat hotels gereserveerd (nog niet allemaal). Maar nu komt het mooiste van het hele verhaal. In die periode is de Mr. olympia wat ik vantevoren niet wist. Dus ik ga nu op de vrijdag 15september naar de Mr. Olympia Expo! I'm so fucking excited!:P

Ik heb geen idee van mijn gewicht op dit moment omdat tijdens het verhuizen van mn ex haar spullen de vader per ongeluk mijn weegschaal mee heeft genomen, maargoed ik heb deze week wel fucking veel gecheat. Gisteren nog een bakje speculoos ijs, een reep witte chocolade met speculaas en nog een paar donuts en vanmorgen nog 2 donuts als ontbijt:P. Vanavond nog Ayce sushi en dan vanaf morgen dieet weer oppakken en morgen ook weer mn eerste LB training!

Morgen weer back-on-track! Lekker weekje geen dieet en training is ook weleens lekker..motiveert maximaal om weer aan de bak te gaan!:thumbs:

• #3.630
Morgen weer back-on-track! Lekker weekje geen dieet en training is ook weleens lekker..motiveert maximaal om weer aan de bak te gaan!:thumbs:

Zekers, Gisteren nog flink sushi wezen eten, en nu weer back on track!

Net LB power

opwarmen

Goblet Squat
10x20
5x34
3x5x40 pr

Hack squat plate loaded
14x42,5
10x55

12x60
11x85
10x100 pr

Seated leg curl
10x59
8x65
6x71

Lying leg curl
10x35
7x41

Plate loaded calf raise staand
10x40
10x75
8x80
6x85

Plate loaded calf raise zittend
10x30
8x35

Hanging leg raises ss Db side bent
15x 15x17,5
12x 15x17,5
11x 14x17,5

Hyper extensions
15xbw +10
15xbw +12,5

Ohh heerlijk om weer trainen! Voelde alsof ik een maand niet was geweest haha. Maar het ging lekker! Morgen chest arms!

Lekker getraind en je hebt het duidelijk gemist! Mooi dat je het weer hebt opgepakt! :thumb:

Lekkere training maat en goede PR's. The sushigains are real! :D

Goeie pr''s!!

Holy shit die leg extentions:eek:

Plate loaded leg extensions ook nog, daaayumn!

• #3.636
Lekker getraind en je hebt het duidelijk gemist! Mooi dat je het weer hebt opgepakt! :thumb:

Vind 1rustdag al erg, gelukkig heb ik die tegenwoordig maar 2 per week:)

Lekkere training maat en goede PR's. The sushigains are real! :D

Thanks maat, moet elke dag sushi eten:)

Thanks!

Holy shit die leg extentions:eek:

Stelt niks voor hoor, denk dat jij em wel met 120kg pakt:)

Plate loaded leg extensions ook nog, daaayumn!

Bijna alles is bij ons plate loaded, op de seated, lying leg curl en machine fly na:)

Het is jammer dat die extension niet fatsoenlijk af te stellen is. Bij mij komt hij niet wat ongelukkig op mijn been.

• #3.638
Het is jammer dat die extension niet fatsoenlijk af te stellen is. Bij mij komt hij niet wat ongelukkig op mijn been.

Klopt, eerste keer vond ik em ook echt kut, je moet efffe de juiste zitpositie vinden voor jezelf en benen goed positiioneren.

Net chest arms

pwo: 1scoop monster

Opwarmen

Speed bp:
10x40
6x3x62,5
Vlogen natuurlijk nog steeds goed omhoog

Incline db press
12x27,5
10x30
8x32,5 nice, 2,5kg meer dan 2weken terug en een rep meer

Plate loaded chestpress
18x40
15x50
12x60
Vind die plate loaded chestpresses bij ons niet zo fijn, misschien volgende keer in smith

Machine fly
21x41
20x41
f**k, laatste paar reps van beide setjes deden gewoon pijn, wat een pomp!

Db preacher curl
3x12x15
2,5kg zwaarder dan vorige keer, zelfde aantal reps:)

Seated ezbar behind head tricep extension
15x26
13x31
12x33,5 pr

Db concentration curl
17x9
!0kg bezet f**k it
12x12,5

Rope pushdown
16x35
13x41 pr

One arm pushdown
17x11
13x11

Spider curl lying incline
21x13,5
20x16

f**k wat een harde training, alles zwaarder of meer reps en dat na een rustweek! Ik denk dat het sushigains zijn:D

paar fotos:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Beetje kutkwaliteit, want mn goeie phone is in reparatie:(

Morgen LB hypertrophy!

Goede training weer Flex! Zoals ik gister ook al zei...mirin arm-size!:thumbs:

• #3.640
Goede training weer Flex! Zoals ik gister ook al zei...mirin arm-size!:thumbs:

Thanks marv! Armen zijn denk ik wel mn best spiergroepen :D

Net LB hypertrophy

pwo: 1scoop monster

opwarmen

Squat ( speed work)
6x3x45
Vorm zat er goed in,nice!

Hack squat plate loaded
12x45
10x50
8x55

Leg press plate loaded
15x100
12x110

20x45
17x50
Burn!

Glute kickback plate loaded
12x20
11x22,5
10x25 pr

Lying legcurl
15x35
10x37,5

Seated Legcurl
16x47
13x47
Damn laatste reps beide setjes deden pijn:P

Standing calf raise plate loaded
15x62,5
14x62,5
14x62,5
12x62,5

Seated calf raise plate loaded
20x17,5
19x20
17x22,5

Hanging leg raises
12x
12x
11x

Weer lekker getraind! Begin high rep leuk te vinden, lekker pijn lijden! Donderdag rug schouders!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven