XXL Nutrition

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.601
Was top gisteren!

Je meid heeft je goed afgebeuld zo te zien :D

Was zeker top ,snel overdoen!

Gelijk door naar de volgende chick..:rolleyes:

Goed te zien dat er weer gemeet is op het forum! Zoals ik ook bij Jasenko aangaf..volgende keer Gold's wil ik ook wel mee:D

Hooo, ik heb nog niks met haar gedaan, en wil zeker voorlopig geen relatie,maar we hebben het gewoon gezellig met elkaar.
Ja moet je doen man! Was echt top bij gold's!

Ik wil jou wel eens zien eten eigenlijk :D

Haha ik ook:)

Klote van jullie breuk. Hopelijk is het voor het beste, maar lastig om die knoop door te hakken natuurlijk.
Beestachtige been training zeg.... dan kan je even geen pap meer zeggen denk ik :)

Ja echt klote, maarja het is het beste..

Ja ik denk dat ik morgen heel moeilijk loop!

ik ben echt een slechte eter :(

Hahah, jij bent gek:

:roflol: volgens mij heb jij gister meer gegeten dan de hele Afrikaanse bevolking..

Echt niet normaal, als afsluiter 5 bollen ijs met een stuk spekkoek:)

Hooo, ik heb nog niks met haar gedaan, en wil zeker voorlopig geen relatie,maar we hebben het gewoon gezellig met elkaar.
Ja moet je doen man! Was echt top bij gold's!
j/k bro ;) Hoewel het mogelijk wel wat zou kunnen worden..in ieder geval een dame met zelfde interesses.

Wie is die tweede, rechts van Jasenko?

Ik had stiekem wel medelijden met je gister man, je werd echt gesloopt in de gym! Goed voor de spierpijn in ieder geval. Veel succes met PHAT!

• #3.607
j/k bro ;) Hoewel het mogelijk wel wat zou kunnen worden..in ieder geval een dame met zelfde interesses.

Alles is mogelijk,maar zo ben ik dan weer niet, ja zelfde interesses is echt relax!

Wie is die tweede, rechts van Jasenko?

@040B Idd.

Nu ben je niet meer anoniem haha sorry.

Ik had stiekem wel medelijden met je gister man, je werd echt gesloopt in de gym! Goed voor de spierpijn in ieder geval. Veel succes met PHAT!

Maat, ik ging kapot man en kim maar mij uitlachen! Spierpijn is niet normaal, zitten en bukken doe ik zo min mogelijk:P

Kan die tenminste niet over andere zaken piekeren :P

Juist! Afleiding:D

Training van net Borst schouders triceps

pwo: halve scoop insane mode, halve scoop monster

Opwarmen

Bp ( speed reps)
10x20
10x40
6x3x60
Met hoeveel kg/ procent verhoogde jij deze per week @Jasenko ?

Incline db press
8x16
12x25
10x27,5
8x30

Machine fly
3x15x41

Seated shoulder db press
14x17,5
12x20
9x22,5

Seated one arm db side raise
20x5
18x7
13x8

Seated skullcrusher
21x16
16x21
13x26

Rope pushdown
15x29
10x35
12x32

One arm pushdown
9x14
10x11
10x11
11x11 huh?
Doe deze beginnen met rechts omdat rechter tricep zwakker is

Woodchopper
4x15x11

Hanging leg raises
12x
12x
11x

Damn goeie training! Dit schema gaat me zeker bevallen! Overal goed vol! Morgen rug/ biceps!

Lekker man! Ik deed ongeveer 2,5kg per training, maar was wel in mijn rebound waarbij ik veel kracht gainde dus is misschien wat te veel

Huh? Nieuwe schema?

Ga je push/pull/legs doen?

Training ziet er goed uit! Hoe bevielen de speedbenches?

Volgens mij ging hij het schema van Layne Norton doen, heb ik jaren geleden ook nog gevolgd.

• #3.612
Lekker man! Ik deed ongeveer 2,5kg per training, maar was wel in mijn rebound waarbij ik veel kracht gainde dus is misschien wat te veel

Denk dat ik 2weken 2,5kg doe en daarna per 1kg ga verhogen.

Huh? Nieuwe schema?

Ga je push/pull/legs doen?

Training ziet er goed uit! Hoe bevielen de speedbenches?

Layne norton phat schema. Ub, LB , Back shoulder hypertrophy, lowerbody hypertrophy, Chest arms hypertrophy. Maar ik heb deze week iets anders gedaan.

Speedbenches waren licht maar voelde wel ok:)

Volgens mij ging hij het schema van Layne Norton doen, heb ik jaren geleden ook nog gevolgd.

En hoe vond je dat schema?

Op aaraden van @Jasenko vermoed ik @flexx123 ? :D
Inderdaad een goed, bewezen effectief schema!

Jasenko Idd:) Ben benieuwd wat het me oplevert!

Net rug biceps

Pwo: 1scoop monster

Opwarmen

Tbar row ( speed reps)
10x20
5x30
6x3x37,5

Rack chins
3x12xbw

Seated cable row
10x47
10x65
11x59
10x59

Db row
15x25
12x27,5

Close grip pulldown
18x41
15x41

Preacher db curl
12x12,5
12x12,5
11x12,5

Db concentration curl
16x8
15x9

Spider curl lying on incline bench
15x13,5
16x14

Ab rope pulldown ss Db side bent
3x15x41 3x15x15 vpr

Damn wederom een harde training! Wat een pomp, heerlijk! Morgen rustdag en donderdag LB hypertrophy!

Laatst bewerkt:
Lekker bezig maat, mooi om te zien dat PHAT goed bevalt! :D

Ik kreeg op den duur last van die knietjes, kan natuurlijk ook aan mijn vorm gelegen hebben destijds. Ik vond de LB trainingen ook erg hoog in volume. Verder ging ik wel goed vooruit toen.

• #3.615
Lekker bezig maat, mooi om te zien dat PHAT goed bevalt! :D

thanks maat, hoop op veel gsains!

Ik kreeg op den duur last van die knietjes, kan natuurlijk ook aan mijn vorm gelegen hebben destijds. Ik vond de LB trainingen ook erg hoog in volume. Verder ging ik wel goed vooruit toen.

Ik heb eigenlijk altijd kneesleeves aan met beentraining..

Net LB hypertrophy

Opwarmen

Goblet squat(speed reps)
6x3x20

Hacksquat en legpress bezet :(

Rdl
10x40
3x12x50

Legpress plate loaded
13x100 loll hamstrings kunnen niet meer
12x100

Leg extension plate loaded
3x20x40
pomp!

Lying leg curl
15x35
12x35

Glute kickback plate loaded(per been)
15x10
13x15
12x20 pr

Seated leg curl
20x41
16x47

Standing calve raise
10x40
14x60
13x60
12x60
12x60

Seated calve raise
21x15
20x17,5
17x20

Hanging leg raises
3x12xbw

Plate side bent
20x15
16x15
15x15

Hmm redelijke training, baal ervan dat ik niet de volgorde kon doen volgens schema maar soms is het niet anders, morgen rustdag en dan zaterdag UB power!

Squat je in dit schema nou ook al niet? :(

• #3.617
Squat je in dit schema nou ook al niet? :(

Jawel zondags in Lb power, maar wil techniek verbeteren en aangezien speed reps toch licht zijn lijkt me de goblet daar beter voor geschikt nu. Zal over een aantal weken op hypertrophy ook gewoon speed reps doen op back squat.

Lijkt mij een beter idee inderdaad :) Practice makes perfect. Lichte (speed) sets zijn JUIST geschikt om die techniek er goed in te beuken.

Lekkere training maat! Balen dat het wat drukker was, maar dat kwam denk ik door al dat carnaval volk wat weer terug was :D Gelukkig viel het later op de avond wel mee. Geniet van je rustdag en vanavond ff Logan (2017) - IMDb checken in de bios!

• #3.620
Lijkt mij een beter idee inderdaad :) Practice makes perfect. Lichte (speed) sets zijn JUIST geschikt om die techniek er goed in te beuken.

Je hebt gelijk vanaf volgende week alleen warm up goblet squat en de speed sets gewoon backsquat:)

Lekkere training maat! Balen dat het wat drukker was, maar dat kwam denk ik door al dat carnaval volk wat weer terug was :D Gelukkig viel het later op de avond wel mee. Geniet van je rustdag en vanavond ff Logan (2017) - IMDb checken in de bios!

Thanks maat! Ja sowieso laatste tijd wel wat drukker, maar geen basic fit drukte iig:P, Logan was echt bruut he!

Net ub power

pwo: 1scoop monster

Opwarmen

Tbar
10x20
5x35
3x5x52,5

BP
10x20
10x40
5x70
3x5x80

Weighted pull ups
8xbw +5
7xbw +5

Seated db shoulder press
10x20
6x22,5
5x22,5

Machine fly
10x65
8x68
6x68

Weighted dips
10xbw +30
9xbw +30

Barbell curl
10x33,5
8x33,5
7x33,5

Skullcrusher
12x21
12x26
10x31 pr denk ik:P

Harde training! Twijfel hoeveel kg ik die tbar en bp per week ga verhogen of 2,5 of 1kg, maar ben met 2,5kg bang dat ik te snel vastloop. Morgen LB power. Vandaag gigantische cheatday misschien ga ik de 10k wel aantikken :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven