- Waardering
- 2.472
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker bezig geweest met de plate loaded machines. Flink wat oefeningen gedaan ook.

Ziet er weer goed uit! Lekker om weer bezig te zijn he! Pijn = Fijn!![]()

Gaat lekker zie ik, goed bezig!
Je armen zijn net zo groot als de mijne terwijl ik toch een stuk zwaarder ben, kutleven![]()

Stop gewoon lekker met die pwo zooi. Heb je niks aan!
Vind het heerlijk haha.Probeer jij maar eens 3/4 tot 1 serving monster...dan praat je wel anders.Stop gewoon lekker met die pwo zooi. Heb je niks aan!

Probeer jij maar eens 3/4 tot 1 serving monster...dan praat je wel anders.
Ik wil het niet goed praten, maar kan je garanderen dat je zonder preworkout nooit zo hard zult trainen..
Verder zou ik alleen nooit zoals Flexx gister deed meer dan een scoop monster nemen...1 scoop is namelijk al twee servings
Lekker getraind @flexx123 ..waardeloos wel als je net wat teveel preworkout hebt gepakt. Rust lekker uit vandaag en morgen weer rammen!![]()

Snap je insteek hoor Bas! Enzou ook nooit iemand adviseren om preworkouts te gaan gebruiken, maar om te zeggen dat je er niets aan hebt vind ik dan wel weer kort door de bocht..Waarom zou ik? Ik train lekker op deze manier en ga weer vooruit. Pwo's kosten alleen maar geld en na de training zit je met een dip. Bovendien wordt je er snel afhankelijk van.
Bovendien trainen de sterkste gasten die ik ken allemaal zonder pwo's. Dat alleen is voor mij al reden genoeg om er niet aan te beginnen![]()
Op meer dan een scoop monster is het net of je aan de drugs hebt gezeten..of althans..bij mij danIk heb na mijn pwo nooit echt een inkakker. Ja ben wel helemaal naar de t*ring maar komt omdat ik helemaal naar de klote ga tijdens benen trainingen. Gebruik die shit alleen voor benen.
Van monster wel een inkakker?

Vergelijkbaar met de oude formule unstoppable? Van die shit werd ik echt lijp net het gevoel alsof je harddrugs op had. Zo'n bizarre focus, energiek en je kon door blijven gaan je had geen grens. Na de tijd nooit een inkakker gelukkig.Snap je insteek hoor Bas! Enzou ook nooit iemand adviseren om preworkouts te gaan gebruiken, maar om te zeggen dat je er niets aan hebt vind ik dan wel weer kort door de bocht..
Alle echt sterke gasten die ik ken trainen inderdaad zonder PWO's ja...maar met AAS...*maarikbemoeimeniet*
Op meer dan een scoop monster is het net of je aan de drugs hebt gezeten..of althans..bij mij dan![]()
Snap je insteek hoor Bas! Enzou ook nooit iemand adviseren om preworkouts te gaan gebruiken, maar om te zeggen dat je er niets aan hebt vind ik dan wel weer kort door de bocht..
Alle echt sterke gasten die ik ken trainen inderdaad zonder PWO's ja...maar met AAS...*maarikbemoeimeniet*
Op meer dan een scoop monster is het net of je aan de drugs hebt gezeten..of althans..bij mij dan![]()

Monster koop ik altijd via via..Monster ga ik lekkerder op dan Unstoppable...lekker superman gevoelVergelijkbaar met de oude formule unstoppable? Van die shit werd ik echt lijp net het gevoel alsof je harddrugs op had. Zo'n bizarre focus, energiek en je kon door blijven gaan je had geen grens. Na de tijd nooit een inkakker gelukkig.
Monster haal je vanuit Duitsland zeker of niet?

Houden zoGoede training maat! Ik heb eigenlijk ook nog nooit PWO genomen. Blijft denk ik ook wel zo![]()
Probeer jij maar eens 3/4 tot 1 serving monster...dan praat je wel anders.
Ik wil het niet goed praten, maar kan je garanderen dat je zonder preworkout nooit zo hard zult trainen..
Verder zou ik alleen nooit zoals Flexx gister deed meer dan een scoop monster nemen...1 scoop is namelijk al twee servings
Lekker getraind @flexx123 ..waardeloos wel als je net wat teveel preworkout hebt gepakt. Rust lekker uit vandaag en morgen weer rammen!![]()
Waarom zou ik? Ik train lekker op deze manier en ga weer vooruit. Pwo's kosten alleen maar geld en na de training zit je met een dip. Bovendien wordt je er snel afhankelijk van.
Bovendien trainen de sterkste gasten die ik ken allemaal zonder pwo's. Dat alleen is voor mij al reden genoeg om er niet aan te beginnen![]()
Ik heb na mijn pwo nooit echt een inkakker. Ja ben wel helemaal naar de t*ring maar komt omdat ik helemaal naar de klote ga tijdens benen trainingen. Gebruik die shit alleen voor benen.
Van monster wel een inkakker?
Snap je insteek hoor Bas! Enzou ook nooit iemand adviseren om preworkouts te gaan gebruiken, maar om te zeggen dat je er niets aan hebt vind ik dan wel weer kort door de bocht..
Vergelijkbaar met de oude formule unstoppable? Van die shit werd ik echt lijp net het gevoel alsof je harddrugs op had. Zo'n bizarre focus, energiek en je kon door blijven gaan je had geen grens. Na de tijd nooit een inkakker gelukkig.
Monster haal je vanuit Duitsland zeker of niet?
Oke, top. Iedereen moet het inderdaad lekker voor zichzelf bepalen.
Bon. De toppers van de toppers zitten er allemaal aan natuurlijk, maar dat is een andere (eindeloze) discussie![]()
Monster koop ik altijd via via..Monster ga ik lekkerder op dan Unstoppable...lekker superman gevoel
In Duitsland kun je ook wel wat fijne preworkouts zoals Devil's shot bestellen..
Goede training maat! Ik heb eigenlijk ook nog nooit PWO genomen. Blijft denk ik ook wel zo![]()
Houden zoEenmaal begonnen lijkt er soms niet echt een weg terug. Ik had in oktober een maand zonder gedaan en merk gewoon dat ik nu langzaam weer van 1 keer per week naar soms 3 keer per week PWO ga (met stimulanten*)
* Pumpblend = stimvrij
Balen van je onderrug man! Maar vind je training er goed uit zien hoor!
Waar wil je de T-bar mee vervangen? Plate loaded row?