Fitness Seller

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekker bezig geweest met de plate loaded machines. Flink wat oefeningen gedaan ook.

Ziet er weer goed uit! Lekker om weer bezig te zijn he! Pijn = Fijn! :D

Gaat lekker zie ik, goed bezig!

Je armen zijn net zo groot als de mijne terwijl ik toch een stuk zwaarder ben, kutleven :(

Flinke volumes Flex!!:fire:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.645
Lekker bezig geweest met de plate loaded machines. Flink wat oefeningen gedaan ook.

Yeah buddy, kapot gaan in de gym!:D

Ziet er weer goed uit! Lekker om weer bezig te zijn he! Pijn = Fijn! :D

Thanks, no pain no gain zeg ik altijd:D

Gaat lekker zie ik, goed bezig!

Je armen zijn net zo groot als de mijne terwijl ik toch een stuk zwaarder ben, kutleven :(

Thanks bro! Armen zijn eigenlijk best goed ja, maar ik ben dan weer jaloers op jou benen en schouders!

Heerlijk! :D

Net rug schouders hypertrophy

Pwo: blik monster ultra red zero met daarin 1,1 scoop monster

Opwarmen

Rack pulls
10x40
5x60
5x70 hmm licht toch zwaarder
5x75 goed te doen
5x80 beetje backpump haha dat is lang geleden

Tbar row ( speed reps)
10x20
6x3x40 wow duizelig na elk setje, toch iets teveel pwo:P

Chin ups ( bedoeling was rack chins maar racks waren bezet)
10xbw
10xbw
7xbw

Seated cable row
10x59 hm te zwaar
11x53
10x53

Db row
15x27,5
12x30

Plate loaded pulldown
20x60
16x65

Seated Db shoulder press
12x20
11x22,5
9x25 nice!

Seated one arm side raises
20x7
16x8
13x8

Machine reverse fly
12x29
10x29

Goeie workout! Allleen die pwo was iets TE, niet voor herhaling vatbaar haha met alleen 1scoop monster had ik meer focus dan nu. Morgen rustdag en dan zaterdag Ub power!

Stop gewoon lekker met die pwo zooi. Heb je niks aan :D!

Stop gewoon lekker met die pwo zooi. Heb je niks aan :D!
Probeer jij maar eens 3/4 tot 1 serving monster...dan praat je wel anders.

Ik wil het niet goed praten, maar kan je garanderen dat je zonder preworkout nooit zo hard zult trainen..

Verder zou ik alleen nooit zoals Flexx gister deed meer dan een scoop monster nemen...1 scoop is namelijk al twee servings:eek!:

Lekker getraind @flexx123 ..waardeloos wel als je net wat teveel preworkout hebt gepakt. Rust lekker uit vandaag en morgen weer rammen!:thumbs:

Ik wil het niet goed praten, maar kan je garanderen dat je zonder preworkout nooit zo hard zult trainen..

Verder zou ik alleen nooit zoals Flexx gister deed meer dan een scoop monster nemen...1 scoop is namelijk al twee servings:eek!:

Lekker getraind @flexx123 ..waardeloos wel als je net wat teveel preworkout hebt gepakt. Rust lekker uit vandaag en morgen weer rammen!:thumbs:

Waarom zou ik? Ik train lekker op deze manier en ga weer vooruit. Pwo's kosten alleen maar geld en na de training zit je met een dip. Bovendien wordt je er snel afhankelijk van.

Bovendien trainen de sterkste gasten die ik ken allemaal zonder pwo's. Dat alleen is voor mij al reden genoeg om er niet aan te beginnen :)

Ik heb na mijn pwo nooit echt een inkakker. Ja ben wel helemaal naar de t*ring maar komt omdat ik helemaal naar de klote ga tijdens benen trainingen. Gebruik die shit alleen voor benen.

Van monster wel een inkakker?

Waarom zou ik? Ik train lekker op deze manier en ga weer vooruit. Pwo's kosten alleen maar geld en na de training zit je met een dip. Bovendien wordt je er snel afhankelijk van.

Bovendien trainen de sterkste gasten die ik ken allemaal zonder pwo's. Dat alleen is voor mij al reden genoeg om er niet aan te beginnen :)
Snap je insteek hoor Bas! Enzou ook nooit iemand adviseren om preworkouts te gaan gebruiken, maar om te zeggen dat je er niets aan hebt vind ik dan wel weer kort door de bocht..

Alle echt sterke gasten die ik ken trainen inderdaad zonder PWO's ja...maar met AAS...*maarikbemoeimeniet*
Ik heb na mijn pwo nooit echt een inkakker. Ja ben wel helemaal naar de t*ring maar komt omdat ik helemaal naar de klote ga tijdens benen trainingen. Gebruik die shit alleen voor benen.

Op meer dan een scoop monster is het net of je aan de drugs hebt gezeten..of althans..bij mij dan:o

Snap je insteek hoor Bas! Enzou ook nooit iemand adviseren om preworkouts te gaan gebruiken, maar om te zeggen dat je er niets aan hebt vind ik dan wel weer kort door de bocht..

Alle echt sterke gasten die ik ken trainen inderdaad zonder PWO's ja...maar met AAS...*maarikbemoeimeniet*
Op meer dan een scoop monster is het net of je aan de drugs hebt gezeten..of althans..bij mij dan:o
Vergelijkbaar met de oude formule unstoppable? Van die shit werd ik echt lijp net het gevoel alsof je harddrugs op had. Zo'n bizarre focus, energiek en je kon door blijven gaan je had geen grens. Na de tijd nooit een inkakker gelukkig.

Monster haal je vanuit Duitsland zeker of niet?

Oke, top :thumb:. Iedereen moet het inderdaad lekker voor zichzelf bepalen.

Bon. De toppers van de toppers zitten er allemaal aan natuurlijk, maar dat is een andere (eindeloze) discussie :D

Vergelijkbaar met de oude formule unstoppable? Van die shit werd ik echt lijp net het gevoel alsof je harddrugs op had. Zo'n bizarre focus, energiek en je kon door blijven gaan je had geen grens. Na de tijd nooit een inkakker gelukkig.

Monster koop ik altijd via via..Monster ga ik lekkerder op dan Unstoppable...lekker superman gevoel:roflol:

In Duitsland kun je ook wel wat fijne preworkouts zoals Devil's shot bestellen..

Goede training maat! Ik heb eigenlijk ook nog nooit PWO genomen. Blijft denk ik ook wel zo :D

Goede training maat! Ik heb eigenlijk ook nog nooit PWO genomen. Blijft denk ik ook wel zo :D
Houden zo:thumbs: Eenmaal begonnen lijkt er soms niet echt een weg terug. Ik had in oktober een maand zonder gedaan en merk gewoon dat ik nu langzaam weer van 1 keer per week naar soms 3 keer per week PWO ga (met stimulanten*)

* Pumpblend = stimvrij

• #3.657

Oke, top :thumb:. Iedereen moet het inderdaad lekker voor zichzelf bepalen.

Bon. De toppers van de toppers zitten er allemaal aan natuurlijk, maar dat is een andere (eindeloze) discussie :D

Monster koop ik altijd via via..Monster ga ik lekkerder op dan Unstoppable...lekker superman gevoel:roflol:

In Duitsland kun je ook wel wat fijne preworkouts zoals Devil's shot bestellen..

Houden zo:thumbs: Eenmaal begonnen lijkt er soms niet echt een weg terug. Ik had in oktober een maand zonder gedaan en merk gewoon dat ik nu langzaam weer van 1 keer per week naar soms 3 keer per week PWO ga (met stimulanten*)

* Pumpblend = stimvrij

Leuke discussie, iedereen moet doen waar hij zich het beste bij voelt, ik blijf gewoon lekker pwo nemen, zo lang ik niet teveel neem voel ik me er goed bij, scheelt wel dat ik helemaal geen koffie drink.

Net ub power

pwo: 1scoop monster

Opwarmen

Tbar
10x20
5x40
2x5x55
4x55
Twijfel om deze te vervangen met andere oefening, voel teveel druk op mn onderrug en rest van de training ook wel wat last van gehad, en ja ik doe al met belt.

BP
10x40
5x60
5x70
3x5x82,5

Weighted pull ups
7xbw +5,5
6xbw +5,5

Seated db shoulder press
10x22,5
10x25
8x27,5 nice!

Machine fly
10x68
7x68
5x68

Weighted dips
6xbw +30
6xbw +30
6xbw +30

Barbell curl
8x34,5
5x34,5
8x31

One arm pushdown
15x11
9x17
9x17

Hanging leg raises ss db side bent
12x 12x15
12x 12x15
12x 12x15

Hmm redelijke training, had er meer van verwacht, maar denk omdat mn onderrug een beetje begon te zeuren het minder ging. Wat is weesheid tbar vervangen ofniet. Morgen LB power.

Balen van je onderrug man! Maar vind je training er goed uit zien hoor!:thumbs:

Waar wil je de T-bar mee vervangen? Plate loaded row?

• #3.659
Balen van je onderrug man! Maar vind je training er goed uit zien hoor!:thumbs:

Waar wil je de T-bar mee vervangen? Plate loaded row?

Denk het wel ja, voorover gebogen oefeningen zijn gewoon echt kut voor me als ik "zwaar" ga. Training was wel prima ja, eigenlijk ook normaal dat ik niet veel sterker ben dan vorige ub power training want die is al 2weken geleden.

Machine rows met ondersteuning voor je borst.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven