- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Roids confirmed.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Roids confirmed.
Je staat er goed bij Flex! Is die plate-loaded row per kantOok mooie PR met die 25's!
![]()

Hehe kidding bruh
I see what you did there!Dan moet je tegen die tijd wel echt je gebakjes laten staan![]()

8% is nice! Ben echt benieuwd naar je aanpak en het resultaat!
, maarja schijt aan gewicht
Dan moet je tegen die tijd wel echt je gebakjes laten staan![]()

Zeg dat nou niet!! Dat gewicht is ons bodybuilders blijkbaar veel waard...Misschien wel lager dan 65kg wil je echt -8% gaan
8 is wel laag hoor, maar dan ben je ook wel goed ripped en kan je lekker rebounden ook

Succes met je doel, benieuwd of het je gaat lukken(vreetzak)
Misschien wel lager dan 65kg wil je echt -8% gaan
8 is wel laag hoor, maar dan ben je ook wel goed ripped en kan je lekker rebounden ook

Zeg dat nou niet!! Dat gewicht is ons bodybuilders blijkbaar veel waard...
Totdat je ziet hoe je er uit ziet...shredded op 65kg.. (in Flexx zijn geval)
Welkom bij team slappe quads![]()

Denk het niet, moet toch eens een keer droger worden. Eindeloos bulken naar 16-17% en dan weer cutten naar 12 schiet niet op, als ik op 8 sta wil ik daarna niet meer boven de 12% uitkomen.

Dat soort % en nog voortgang willen boeken, werkt alleen als je AAS gebruiker bent.Denk het niet, moet toch eens een keer droger worden. Eindeloos bulken naar 16-17% en dan weer cutten naar 12 schiet niet op, als ik op 8 sta wil ik daarna niet meer boven de 12% uitkomen.