XXL Nutrition

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Respect man! Gelijk de gym weer in!

...ik zou hetzelfde gedaan hebben:o

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.742
Hop gelijk de gym In! :)
Hoe bevalt het single life?

Tegenwoordig kan ik niet meer zo lang zonder gym:)
Ja vrijgezellen leven bevalt me eigenlijk prima, lekker alles doen waar ik zin in heb, maar soms nog wel mis momenten maar dat hoort er ook bij.

Nice man :D. Je weet het he, clean eatings is overgewaardeerd.
BW niets veranderd?

Ja maar te lang en veel niet clean eten fuckt met mn mind omdat mn shape dan meteen zo vochtig is. Woog vanmorgen 72,9kg dus 400gram aangekomen:P.

Haha, je hoeft van mij ook niet meer te gaan eten.. die indruk had ik gewoon van je!

Ik vind iig niet dat ik weinig eet voor mijn gewicht. Als ik zie op hoeveel kcal @FREAKJAM nu zit zou ik helemaal gek worden.

Respect man! Gelijk de gym weer in!

...ik zou hetzelfde gedaan hebben:o

Zelfs nog aangedacht, om gymkleding mee te nemen om daar een keer te trainen maar toch maar niet gedaan:).

Net LB power

Pwo: 1 scoop monster

opwarmen

Squat
10x30
8x40
5x55
3x5x67,5
Nog steeds vlotjes, maar moet goed erop letten dat ik spanning op mn glutes en core niet verlies met zakken

Hack squat plate loaded
11x60
9x70

Leg press plate loaded
15x125
15x125

Leg extension plate loaded
10x80
11x120
10x125 pr

Lying leg curl
11x41
10x41

Seated leg curl
10x68
7x71 dat die 3kg zoveel zwaarder is
6x71

Glute kickback plate loaded
12x20
12x25
10x35 pr

Plate loaded calf raise staand
12x90
11x100
10x100

Plate loaded calf raise zittend
12x40
11x42,5 pr
10x42,5

Hanging Leg raises ss Side bent
16x 15x15kg
15x 15x17,5kg
15x 13x17,5kg

Lekkere beentraining, merk dat het allemaal weer wat makkelijker en soepeler gaat, dus daar ben ik wel blij mee. Ook flinke spierpijn in borst en armen van gisteren en sta nog steeds goed vol. Morgen rug en schouders slopen!

Precies, het is relatief (zoals ik al zei)

Nog een vraag :) Die oude pr's van je, hoelang is dat geleden? Ik zie namelijk nooit gewichten die daar in de buurt komen, wat is daar de rede van? Of was je destijds aan de juice :p

Holy shit! Flinke leg-day Flex!!:bow:

Lekker hoor!

• #3.746
Precies, het is relatief (zoals ik al zei)

Nog een vraag :) Die oude pr's van je, hoelang is dat geleden? Ik zie namelijk nooit gewichten die daar in de buurt komen, wat is daar de rede van? Of was je destijds aan de juice :p

Pff heel lang geleden, denk zeker 7jaar, woog toen tegen de 80 met een vp van tegen de 20% en trainde toen echt met een krachtgericht schema ( Bill Starr) , maar ik vind kracht ook niet meer het belangrijkste, maar toch denk ik dat ik wel ooit weer in de buurt kom van die pr's. Vind m'n fysiek nu wel een stuk beter dan in die periode.

Holy shit! Flinke leg-day Flex!!:bow:

Morgen en zondag weer legs:)

Thanks, ging zeker lekker.

Die hack squats zijn best nice man :D. Hoe gaat het met de pootjes qua size dan?

Misschien toch (weer) wat zware lunges toevoegen?

7 jaar geleden alweer? Verbaasd me dan eerlijk gezegd dat je jouw pr's inmiddels niet verbroken hebt.

• #3.754
7 jaar geleden alweer? Verbaasd me dan eerlijk gezegd dat je jouw pr's inmiddels niet verbroken hebt.

Heb 3jaar amper getraind, blessures etc, en het het cutten tussendoor helpt ook niet echt mee. Na komende cut eens echt naar mn oude pr's toewerken hopelijk.

Heb 3jaar amper getraind, blessures etc, en het het cutten tussendoor helpt ook niet echt mee. Na komende cut eens echt naar mn oude pr's toewerken hopelijk.

fucked up dat het zo langzaam gaat bij je, zat net even te rekenen.. ongeveer 80 kg bij 20% en nu zo'n 72/73 kg bij 15%?

• #3.756
fucked up dat het zo langzaam gaat bij je, zat net even te rekenen.. ongeveer 80 kg bij 20% en nu zo'n 72/73 kg bij 15%?

ja zoiets, maar toch spierhardheid vind ik nu toch wel een stuk beter, plus mn benen waren toen een stuk beter, hopelijk wordt dat nog ooit iets als ik weer zwaarder kan squaten enz, durf daar niet te snel mee te verhogen.
Achja we trainen gewoon lekker verder!

Net rug schouders hypertrophy

Pwo: 1 scoop monster

Opwarmen

Plate loaded row
10x80
3x10x100 vpr?

Rack chins
13xbw +10 pr
12xbw +10

Seated cable row
12x61
12x61
11x61
Nice!

Db row
15x30
13x30 grr grip fail door eelt, straks na douchen effe bijwerken met puimsteen

Plate loaded pulldown onderhandse grip
15x60
12x60
Kut apparaat,andere was bezet

Seated Db shoulder press
12x22,5
11x22,5
10x22,5
nice

Seated one arm side raises
20x7,5
18x7,5
15x7,5
side raises dropsets
8x9
7x8
7x7
6x6
7x5
8x4
11x2
10x1
Damn wat een pomp:)

One arm cable reverse fly
3x12x11

Weer heerlijk getraind, had nog wel dikke spierpijn in mn biceps van dinsdag maar tijdens trainen eigenlijk geen last van. Alleen wel fucked up van dat eelt op mn handen, dumbells vasthouden voelt niet relaxed. Na trainen nog even zonnestudio geweest voor de tanning gains, want zomer komt eraan:). Morgen LB hypertrophy!

Die row is wel sterk ! :)

Fucking sterk die rows man!!:fire: Dat dropsetje zal wel een gore pomp hebben veroorzaakt!!

Lekker hoor! Aantal dagen ook achter elkaar gewoon trainingen rammen en dat in je vakantie. Beast! :D

Hoe bevalt je vakantie...?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven