AndroidHealthClinic

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.921
Mooie workout Flexx! Je levert nog niet echt in op kracht zie ik!

Qua beste spiergroep kan ik je de hand schudden...rug:heart:

Thanks marv! Kracht gaat nog steeds top gelukkig!

En ja rug is niet mn beste spiergroep, mis zeker nog dikte, wijdte is best ok, maar rug gaat voor mn gevoel wel het beste vooruit!
Denk dat armen mn beste spiergroepen zijn qua looks.

Donderdag nog benen getraind had geen zin om te loggen ,want ging weer niet echt lekkere het squaten. maar voor de rest wel mn gewichten gehaald.

Training van gisteren Push ohp focus

pwo: 1 blik monster

opwarmen

Ohp paused
opwarmen
4x8x37,5

Spoto press
opwarmen
2x6x77,5
3x5x77,5
Hmm niet gehaald dus volgende week niet verhogen

Weighted push ups
3x12x bw +25kg vpr
Deze worden toch ook wel pittig, vooral op mn core:P

Standing one arm db press
11x13,75
9x13,75
9x13,75
Ook niet verhogen

Bayesian lateral raise
13x8
12x8
11x8
11x8
Toch paar repjes meer dan vorige keer:)

Skullcrusher met schouder extensie
3x12x24,5
Zie nu dat ik deze 15rep moet als ik kan, maar gewicht was nog redelijk te doen

Bb curl
15x24,5
15x24,5
14x24,5
Ook weer paar repjes meer:)

Lekkere training! Kracht en energie gaan nog steeds top! shreds beginnen te komen, ben er nog zeker niet ,maar gaat de goeie kant op! Kreeg wel een opmerking dat mn gezicht ook al stuk smaller is ,on my way to skeletonface haha.

Vanmiddag naar @Skatermarvin en vanuit daar naar BB united! Ik wordt getraind door gregory melfor en Rug staat op het programma. Ben echt benieuwd en wordt denk ik een leuke dag!

Have fun!

Thanks marv! Kracht gaat nog steeds top gelukkig!

En ja rug is niet mn beste spiergroep, mis zeker nog dikte, wijdte is best ok, maar rug gaat voor mn gevoel wel het beste vooruit!
Denk dat armen mn beste spiergroepen zijn qua looks.

Donderdag nog benen getraind had geen zin om te loggen ,want ging weer niet echt lekkere het squaten. maar voor de rest wel mn gewichten gehaald.

Training van gisteren Push ohp focus

pwo: 1 blik monster

opwarmen

Ohp paused
opwarmen
4x8x37,5

Spoto press
opwarmen
2x6x77,5
3x5x77,5
Hmm niet gehaald dus volgende week niet verhogen

Weighted push ups
3x12x bw +25kg vpr
Deze worden toch ook wel pittig, vooral op mn core:P

Standing one arm db press
11x13,75
9x13,75
9x13,75
Ook niet verhogen

Bayesian lateral raise
13x8
12x8
11x8
11x8
Toch paar repjes meer dan vorige keer:)

Skullcrusher met schouder extensie
3x12x24,5
Zie nu dat ik deze 15rep moet als ik kan, maar gewicht was nog redelijk te doen

Bb curl
15x24,5
15x24,5
14x24,5
Ook weer paar repjes meer:)

Lekkere training! Kracht en energie gaan nog steeds top! shreds beginnen te komen, ben er nog zeker niet ,maar gaat de goeie kant op! Kreeg wel een opmerking dat mn gezicht ook al stuk smaller is ,on my way to skeletonface haha.

Vanmiddag naar @Skatermarvin en vanuit daar naar BB united! Ik wordt getraind door gregory melfor en Rug staat op het programma. Ben echt benieuwd en wordt denk ik een leuke dag!
vergeet me potje stroopwafelsmeersel niet :P

Goeie psuhup. Ik zit nu op 5kgx12 en vind het al best zwaar :roflol:

Veel plezier vandaag skeletor!

Wat had je dan verwacht? Maar is het ook lekker? En hoe zijn de stroopwafelstukjes erin?

@flexx123 was een toffe dag gister!:thumbs: Op naar de volgende!
had gisteren 1 broodje er mee en dat was even wennen, maar vanmorgen 6 witte puntjes er mee en het is nog lekker ook.. al zou ik er geen dikke laag op smeren zoals ik met pindakaas wel zou doen.

zoet genoeg voor een dun bescheiden laagje :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.937
Goeie psuhup. Ik zit nu op 5kgx12 en vind het al best zwaar :roflol:

Begin nu ook wel wat zwaardr te worden maar denk dat ik nog wel een tijdje kan verhogen zonder vast te lopen.

Veel plezier vandaag skeletor!

Bedankt botje:P

Dat schijnt ook vet te smelten als je het op je buik smeert. Beter nog dan pindakaas!

Dat heb ik ook gehoord ja!

TOPPER!

Samen op naar de 50 kg?! ;)

Doe jij ze ook dan? Maar 50kg duurt nog wel effe haha!

Ik dacht toch serieus dat dit iets van een of ander bruiningsspul was voor je wedstrijd :roflol:
Maar heb het potje gezien en is echt stroopwafel smeersel voor op brood. :D

Haha misschien kan je het ook wel voor tanning gebruiken ja:)

Ja maar was het nou lekker ofnie?:P

Wat had je dan verwacht? Maar is het ook lekker? En hoe zijn de stroopwafelstukjes erin?

Zitten helaas geen stukjes stroopwafel in. Maar ik vind het zeker wel lekker!

@flexx123 was een toffe dag gister!:thumbs: Op naar de volgende!

Yeah buddy,was zeker tof! Volgende keer ben ik er weer zeker bij in augustus.

had gisteren 1 broodje er mee en dat was even wennen, maar vanmorgen 6 witte puntjes er mee en het is nog lekker ook.. al zou ik er geen dikke laag op smeren zoals ik met pindakaas wel zou doen.

zoet genoeg voor een dun bescheiden laagje :)

Ja inderdaad niet te dik smeren:)

Yeah right.
Als ik in je log ziet wat jij naar binnen werkt af en toe geloof ik niet dat je dun smeert xD

HAHA

ik zou een foto van het potje kunnen maken dit keer als bewijs :P

trying to get fatty like @Skatermarvin

:D

Gisteren dus naar BB united geweest, eerst naar @Skatermarvin gereden en vanuit daar met hem naar zwanenburg waar het was. Hele toffe dag gehad. @vntl was er ook en stond er ook weer beestachtig bij, @marina1975 ontmoet is een hele aardige vrouw:).

Training was met Gregory Melfor, hele aardige dude en legde alles heel goed uit en was ook heel open over vanalles. @Ron501 zat toevallig ook bij mij in het groepje:)

Weet niet meer precies de training maar zo ongeveer:

Plate loaded row ( 5reps breed hoog, 5reps small, 5reps breed hoog onderhandse grip) Apparaat was trouwens stuk zwaarder als bij muscletotaal geen idee waarom
5x60 5x60 5x30
5x60 5x60 5x30
5x60 5x60 3x30 2x20

Seated cable row brede grip ( 1seconde hold)
15x40
15x50
14x60

Straight arm pulldown breed ss straight arm pulldown ( kont naar achteren , gayhouding hahah) Gewichten weet ik niet meer
15x 15x
15x 15x
15x 15x

Db row hand op dumbellrack ( volgens hem de enige juiste uitvoering , dumbell eerst beetje schuin naar voren en dan vanuit daar zagen, wat de meeste mensen doen zijn showrows:P)
15x18
15x20
14x20

Lat pulldown behind the neck (gewichten geen idee meer)
12x
12x
12x
Vind deze niet geweldig aanvoelen, wordt niet voor niks afgeraden ,maar hij zei als je mobiliteit het toelaat is er niks mis mee.

Wel leuke training en heb er goeie spierpijn van ,maar zou er niet snel iets van gebruiken in mn trainingen. Naderhand nog kipwraps gegeten daar en toen nog met @Skatermarvin naar de mac geweest. Heb me goed gedragen met een mc chicken, mc kroket en een cola zero.

proxy.php?image=http%3A%2F%2Fi65.tinypic.com%2F33vm2yb.jpg

Net Nog Legs rdl focus

Pwo: 1 blik en 1scoop monster

opwarmen

Rdl
opwarmen
4x10x68

Paused squat
opwarmen
4x6x63

Hiptrust
3x12x50,5

Seated leg curl
3x6x 67

Seated calf raise
15x36
14x36
13x36

Standing calf raise
3x8x115

Rope crunch
3x15x39

Eindelijk weer eens een goeie legday! Had mn rdl gefilmd en als story op insta, kreeg van @Basma de opmerking dat barbell dichterbij mn lichaam moet dmv van borst hoog houden en heupen verder naar achteren dus daar ga ik de volgende keer beter opletten, micha zei ongeveer hetzelfde. Squats voelde ook solide, kon spanning goed houden en reps gingen vlotjes, moet alleen mn brace nog wat meer oefenen. Vanmorgen 69,2kg op de weegschaal, gisteren zelfs 68,9kg:P .Shredgame gaat goed:P

Laatst bewerkt:
ik dacht al dat jij dat was op die pic :D

Goede oefeningen allemaal :thumb:.

Die push-ups doe ik ook inderdaad. Echt een waardevolle toevoeging als je het mij vraagt! Hij vraagt idd ook behoorlijk wat van je core als de gewichten serieus beginnen te worden :D.

.......Gisteren dus naar BB united geweest, eerst naar @Skatermarvin gereden en vanuit daar met hem naar zwanenburg waar het was. Hele toffe dag gehad. @vntl was er ook en stond er ook weer beestachtig bij, @marina1975 ontmoet is een hele aardige vrouw:).

Training was met Gregory Melfor, hele aardige dude en legde alles heel goed uit en was ook heel open over vanalles. @Ron501 zat toevallig ook bij mij in het groepje:)
.......

Wel leuke training en heb er goeie spierpijn van ,maar zou er niet snel iets van gebruiken in mn trainingen. Naderhand nog kipwraps gegeten daar en toen nog met @Skatermarvin naar de mac geweest. Heb me goed gedragen met een mc chicken, mc kroket en een cola zero.

proxy.php?image=http%3A%2F%2Fi65.tinypic.com%2F33vm2yb.jpg

.....

Was leuk even met je getraind te hebben. Super dag en allemaal vriendelijk en voor één ding aanwezig, trainen als een beest en leren als een student.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven