Goeie psuhup. Ik zit nu op 5kgx12 en vind het al best zwaar
Begin nu ook wel wat zwaardr te worden maar denk dat ik nog wel een tijdje kan verhogen zonder vast te lopen.
Veel plezier vandaag skeletor!
Bedankt botje
Dat schijnt ook vet te smelten als je het op je buik smeert. Beter nog dan pindakaas!
Dat heb ik ook gehoord ja!
TOPPER!
Samen op naar de 50 kg?!
Doe jij ze ook dan? Maar 50kg duurt nog wel effe haha!
Ik dacht toch serieus dat dit iets van een of ander bruiningsspul was voor je wedstrijd

Maar heb het potje gezien en is echt stroopwafel smeersel voor op brood.
Haha misschien kan je het ook wel voor tanning gebruiken ja
mieren zoet joh
Ja maar was het nou lekker ofnie?
Wat had je dan verwacht? Maar is het ook lekker? En hoe zijn de stroopwafelstukjes erin?
Zitten helaas geen stukjes stroopwafel in. Maar ik vind het zeker wel lekker!
@flexx123 was een toffe dag gister!

Op naar de volgende!
Yeah buddy,was zeker tof! Volgende keer ben ik er weer zeker bij in augustus.
had gisteren 1 broodje er mee en dat was even wennen, maar vanmorgen 6 witte puntjes er mee en het is nog lekker ook.. al zou ik er geen dikke laag op smeren zoals ik met pindakaas wel zou doen.
zoet genoeg voor een dun bescheiden laagje
Ja inderdaad niet te dik smeren
Yeah right.
Als ik in je log ziet wat jij naar binnen werkt af en toe geloof ik niet dat je dun smeert xD
HAHA
ik zou een foto van het potje kunnen maken dit keer als bewijs
trying to get fatty like
@Skatermarvin
Gisteren dus naar BB united geweest, eerst naar
@Skatermarvin gereden en vanuit daar met hem naar zwanenburg waar het was. Hele toffe dag gehad.
@vntl was er ook en stond er ook weer beestachtig bij,
@marina1975 ontmoet is een hele aardige vrouw

.
Training was met Gregory Melfor, hele aardige dude en legde alles heel goed uit en was ook heel open over vanalles.
@Ron501 zat toevallig ook bij mij in het groepje
Weet niet meer precies de training maar zo ongeveer:
Plate loaded row ( 5reps breed hoog, 5reps small, 5reps breed hoog onderhandse grip) Apparaat was trouwens stuk zwaarder als bij muscletotaal geen idee waarom
5x60 5x60 5x30
5x60 5x60 5x30
5x60 5x60 3x30 2x20
Seated cable row brede grip ( 1seconde hold)
15x40
15x50
14x60
Straight arm pulldown breed ss straight arm pulldown ( kont naar achteren , gayhouding hahah) Gewichten weet ik niet meer
15x 15x
15x 15x
15x 15x
Db row hand op dumbellrack ( volgens hem de enige juiste uitvoering , dumbell eerst beetje schuin naar voren en dan vanuit daar zagen, wat de meeste mensen doen zijn showrows

)
15x18
15x20
14x20
Lat pulldown behind the neck (gewichten geen idee meer)
12x
12x
12x
Vind deze niet geweldig aanvoelen, wordt niet voor niks afgeraden ,maar hij zei als je mobiliteit het toelaat is er niks mis mee.
Wel leuke training en heb er goeie spierpijn van ,maar zou er niet snel iets van gebruiken in mn trainingen. Naderhand nog kipwraps gegeten daar en toen nog met
@Skatermarvin naar de mac geweest. Heb me goed gedragen met een mc chicken, mc kroket en een cola zero.
Net Nog Legs rdl focus
Pwo: 1 blik en 1scoop monster
opwarmen
Rdl
opwarmen
4x10x68
Paused squat
opwarmen
4x6x63
Hiptrust
3x12x50,5
Seated leg curl
3x6x 67
Seated calf raise
15x36
14x36
13x36
Standing calf raise
3x8x115
Rope crunch
3x15x39
Eindelijk weer eens een goeie legday! Had mn rdl gefilmd en als story op insta, kreeg van
@Basma de opmerking dat barbell dichterbij mn lichaam moet dmv van borst hoog houden en heupen verder naar achteren dus daar ga ik de volgende keer beter opletten, micha zei ongeveer hetzelfde. Squats voelde ook solide, kon spanning goed houden en reps gingen vlotjes, moet alleen mn brace nog wat meer oefenen. Vanmorgen 69,2kg op de weegschaal, gisteren zelfs 68,9kg

.Shredgame gaat goed