Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi doel kerel! Even persoonlijke mening hoor; kan je niet beter voor de jbc gaan of iets? Sap cup is 2 dagen, veel geld aan kwijt en van wat ik hoor nou niet echt een hele leuke en mooie wedstrijd omdat het te masaal is

Nice Flex! Ik vind je progressie van de afgelopen weken echt enorm goed dus twijfel er niet aan of je gaat een mooi fysiek neerzetten.. succes met je doelen en de weg er naar toe!!
, ik hoop zo dat het massa aanzetten ook goed gaat komen
.

mwa scheelt maar 3 maand ja haha althans december - maartUhm nee, er bestaat wel MAP masters maar dat is uit mijn hoofd 40+. Uhm ja zijn wel meerdere mensen van 30+, 20 t/m 30 is wel het meest vertegenwoordigd maar boeie.

Leeftijd maakt toch niet uit, gaat om je shape! Succes!
, thanks
I feel you bra! Postuur problemen zijn een b*ch, maar ik ben ervan overtuigd dat het te fixen moet zijn. Waar zit de pijn op dit moment eigenlijk precies?
Pfff klote flex! Hopenlijk snel een oplossing waardoor je je beter voelt. Andere fysio/therapeut geen optie die je daarbij verder kan helpen?
Je had toch ook begeleiding of kan die daar niks mee?
En 1 kg valt echt nog mee hoor.
Geniet van ayce met je ouders![]()