AndroidHealthClinic

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
2 pagina's op 6 maanden log? Daar zullen we eens verandering in brengen... IN !

Deze man bluft niet :)

---------- Toegevoegd om 09:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:39 ----------

Toch lekkere train hoor. Chins/pullup zijn een goede graadmeter van kracht.

PS die stats kan je met weinig moeite nog wel ff bijwerken toch?

lkkre train wel tijdje bezig geweest.

• Topic Starter Topic Starter
Deze man bluft niet :)

---------- Toegevoegd om 09:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:39 ----------

Toch lekkere train hoor. Chins/pullup zijn een goede graadmeter van kracht.

PS die stats kan je met weinig moeite nog wel ff bijwerken toch?

Dan is mn kracht niet veel meer,kon eerst gemakkelijk 10reps chinnen haha.

---------- Toegevoegd om 07:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:21 ----------

lkkre train wel tijdje bezig geweest.

Thanks, ja kan sneller:D

Pff kan zondag pas weer trainen, veel overwerken op werk, dus moet zondag schouders en benen trainen.

Gisterenavond naar vrienden geweest, en ik dacht heb al een tijdje niet meer gecheat ik kan wel een soort van refeed doen, dus heb een hoop m&ms,chips en wat kipnuggets en frikandelletjes op en 3 desperados, vanmorgen voor het trainen al 3 keer op de wc gezeten en net na het trainen ook nog een keer.

Maarja training van vanmorgen, Schouders en benen.

Mp
5x30
5x5x45 easy :)
5x47,5

Db side raises
12x8
3x10x10

Facepull (eerste keer ooit :) )
12x10
12x15
10x20

Squat
8x40
5x5x65
5x70

Leg extensions
12x30
12x40
10x45
10x50

Seated leg curl
12x30
10x35
10x35

Smith machine calve raise
20x40
12x70
12x70

Wel goeie training, alleen beetje pijn in mn onderrug in laatste squat setje, maar gaat nu wel weer, moet toch blijven uitkijken dat mn blessure niet terug komt.

Gewicht vanmorgen op lege maag was 74,3kg dus maar 200 gram afgevallen deze week,maar zal ook wel nog maaginhoud van gisteravond bijzitten:D

Ha ha, goeie zondags training hoor ondanks de plee sessies ;)

Lekkere tren wel

Zijn toch 4 extra bw squats!:rolleyes:

Fijne oefening facepull, pak je hem boven of onder hands?

Ha ha, goeie zondags training hoor ondanks de plee sessies ;)

Ja ging wel lekker:)

Zijn toch 4 extra bw squats!:rolleyes:

Haha ja:D

Fijne oefening facepull, pak je hem boven of onder hands?

onderhands deed ik em, vond het niet zo fijne oefening eerlijk gezegt haha, misschien wat vaker doen.

Gruwelijke spierpijn in mn benen vandaag, morgen borst/triceps.

Mijn 12 euro reebok crossfit nano 4.0 schoenen net opgehaald bij postkantoor en zitten perfect:D

dat zijn nog is koopjes 12eur voor paar topschoenen :).

Godver. Weer pijn in mn bekken. Het is nog net niet dat mn Si gewricht scheef staat. Voelde zondag ook niet lekker in mn laatste setje squat. Dus weer paar keer dagelijks mn oefeningen doen. Wordt straks dus geen knal training. Maar ga wel lichtjes borst trainen. Maak er dus maar een deload week van. En dan hoop ik dat ik volgende week weer kan knallen.

Laatst bewerkt:
sterkte flex

2 pagina's op 6 maanden log? Daar zullen we eens verandering in brengen... IN !

Valt nog tegen, de hoeveelheid discussie die je naar dit log trekt ;)

---------- Toegevoegd om 12:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:49 ----------

Godver. Weer pijn in mn bekken. Het is nog net niet dat mn Si gewricht scheef staat. Voelde zondag ook niet lekker in mn laatste setje squat. Dus weer paar keer dagelijks mn oefeningen doen. Wordt straks dus geen knal training. Maar ga wel lichtjes borst trainen. Maak er dus maar een deload week van. En dan hoop ik dat ik volgende week weer kan knallen.

Eerst de heupen rekken en strekken voor de squats misschien?

thanks

Valt nog tegen, de hoeveelheid discussie die je naar dit log trekt ;)

---------- Toegevoegd om 12:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:49 ----------

Eerst de heupen rekken en strekken voor de squats misschien?

ja doe ik normaal ook wel,maar heeft er ook mee te maken,dat ik vorige week 50uur heb gewerkt en heb best zwaar fysiek werk. Maarja training van vandaag ging nergens over , Heb bp en flys gedaan en toen maar half uur crosstrainer gedaan want het voelde niet geweldig. Ga deze week geen krachttraining meer doen, hopelijk is het snel weer goed, want het ging net zo lekker weer.

OK, dan is paar dagen bijkomen waarschijnlijk wel verstandig om te doen.

Pijn is alweer bijna weg. Morgen misschien schouders trainen:) . Ik ga sowieso naar de sportschool!

Leuk logje, in!

how are the feels

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven