- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
gaat, morgen sowieso trainen, maar ik ga niks forceren.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lkkre train weer.
Vage foto idd maar bicep lijkt wel vol idd.
Mooie training! Goede tat ook volgens mij, heb je daar een betere pic van?
Thanks![]()
Pagina 2 staat er een goeie pic van mn tattoo. Zal ook nog wel foto's plaatsen als die helemaal klaar is.
Voeding en meals zien er goed uit Flex! Succes met trainen vanavond!![]()
nice foods Flex, zit magere rookworst niet bomvol zout of valt dat mee?
Zou je nou niet het cutten een jaartje overslaan en proberen wat kracht en misschien massa te pakken.Ja. Ga over 2 weken op vakantie. Wil daarna eigenlijk nog wa droger worden. Maar eigenlijk ook massa pakken. En in juni ga ik weer op vakantie maar wil er dan ook beetje fatsoenlijk bij lopen dus ff kijken wat ik doe.
Zou je nou niet het cutten een jaartje overslaan en proberen wat kracht en misschien massa te pakken.
Tja, die foto was zo onduidelijk dat ik daar niks over kan zeggen. Maar je was (iig op de bench ) eerst sterker dan nu en naar mijn idee moet je er gewoon weer wat basiskracht bij hebben. En dat ga je niet verkrijgen door te cutten. Het weer een beetje op krachten komen zou hierdoor weleens een zeer langzaam proces kunnen gaan worden..ja lijkt me ook beter,maar zit nu nog rond de 15% en zal na vakantie niet veel lager zijn, dus denk eerst verder cutten tot 12% ofzo en dan clean bulk.
Naja echt bulken hoeft ook niet persee maar iig gewoon op onderhoud eten zou ik zeggen. Maar het blijft jouw beslissing natuurlijk.ja ene kant snap ik je wel ,maar andere kant als ik nu weer ga bulken zit ik zo op de 18% ofzo en daar wordt ik ook niet blij van. iig ik cut nog door tot aan mn vakantie en dan kijk ik wel verder, het liefst zou ik ook weer setjes van met 100kg of meer benchen![]()