Prima training!
Hoe lang ben je nog van plan te cutten? Heb zelf de eerste dagen nu erna gemerkt dat einde cut vs. 7 dagen erna waarin je carbs opvoert zowel qua kracht als fysiek een wereld van verschil is. Ik sta voor mij gevoel direct een stuk voller dan pakweg een week geleden. Krijg zelfs vaker de vraag of ik nu aan het kuren ben etc. Mooi compliment altijd
thanks, deze week nog cutten en dan 2weken op vakantie en dan nog paar weken denk ik endan rustig kcal opvoeren. van hoeveel kcal cut naar hoeveel kcal heb je opgebouwd en hoeveel per dag omhoog gegaan?
Dadelijk toch geen benen trainen, ik ga donsdag benen trainen want ik ga mn planning van deze week beetje aanpassen, vandaag rug, dinsdag benen, donderdag borst/triceps, vrijdag rug, zaterdag schouders. Reden dat ik geen benen doe voordat ik op vakantie ga,omdat ik echt niet 10uur in het vliegtuig wil zitten met spierpijn in mn benen
Ik heb trouwens helemaal geen spierpijn in mn biceps van gister, en schouders heb ik eigenlijk nooit spierpijn.
---------- Toegevoegd om 14:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:01 ----------
Vanmorgen rug +abs/core in 80min.
Weighted hyper extensions
10xbw
3x10xbw +10
Bor
10x30
10x50
8x60
8x60
7x60
8x50
Machine pulldown
12x50
10x65
10x65
9x65
Seated cable row
10x35
10x40
8x40
8x40
Pull up
4xbw
4xbw
4xbw
3xbw
Planks
1x50sec
1x40sec
Lying leg raises
8 reps
6 reps
6 reps
Wel goeie training, goeie pomp in mn rug.
Gisteren trouwens nog wat opmerkelijks gehoord, was bij vrienden en die trainen pas een paar maanden en gebruiken ook whey van b&f, dus ik verteld dat er 20% minder eiwit in zit als vermeld op pot, hadden ze gehoord op hun sportschool van iemand dat dat een fabeltje was hahaha, ik zeg geloof me ik heb de labtesten gezien. Ik zit helaas ook nog met 2 kg whey van b&f, maar heb al whey xxl sample pack besteld, en die smaken ga ik mooi op vakantie testen