MuscleMeat

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nette trainingen, leuke log.
Ik volg! :D

• Topic Starter Topic Starter
Nette trainingen, leuke log.
Ik volg! :D

Thanks,nice:D

vandaag maar 3 uurtjes werken en dan trainen:D, en dan tandarts:eek:

---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:35 ----------

Net rug getraind ,had maar een half uur de tijd en mn onderrug zeurde,dus was niet veel.

Hyperextension
4x10xbw

Bor
10x30
10x50
5x60
5x60
5x60

Machine puldown
12x50
3x10x60

Balen dat ik maar zo kort de tijd had,moet zo naar tandarts, en klote van mn onderrug, straks ff aan mn vriendin vragen of ze me me effe wil behandelen:D

Tenminste nog een pull en row oefening. Als ik echt serieuze sets wil gaan deadliften zou ik aan een halfuur waarschijnlijk niet eens genoeg hebben dus dit was wel de beste keuze voor een rugtraining :P

tja ik deadlift voorlopig niet, mn si-gewricht is een keer flink verschoven met een setje van 90kg ,waardoor ik een hoop gekloot heb sindsdien met mn onderrug, bekken en benen. Het ging een hele tijd goed,maar vorige week is ie weer een klein beetje verschoven met squaten. Achja we blijven bezig:)

tja ik deadlift voorlopig niet, mn si-gewricht is een keer flink verschoven met een setje van 90kg ,waardoor ik een hoop gekloot heb sindsdien met mn onderrug, bekken en benen. Het ging een hele tijd goed,maar vorige week is ie weer een klein beetje verschoven met squaten. Achja we blijven bezig:)
Dat is dan balen:(
Block pulls/rack pulls een idee?

Dat is dan balen:(
Block pulls/rack pulls een idee?

rack pulls is wel een optie,alleen we hebben alleen een gaar squat rek waar ik de pins op goeie hoogte kan zetten ,maar als ik niet al te zwaar ga moet dat geen probleem zijn:D

Gisteravond heeft mn vriendin mn onderrug behandeld en ingetaped, hopelijk gaat het snel beter, zaterdag schouders en biceps. Vanmorgen mn taille gemeten en die zat op 80,5cm :D

taille van 80,5 netjes, heb net gemeten zit op 88cm.

bijgekomen van de tandarts?

taille van 80,5 netjes, heb net gemeten zit op 88cm.

bijgekomen van de tandarts?

ja stelde niet veel voor, jaarlijkse controle, alles was weer in orde:D

Taille moet trouwens wel naar de 76 cm of lager wil ik mn abs weer goed zien, heb zitten denken ga na mn vakantie nog effe paar weken cutten om de schade van de vakantie beeje wegtewerken en dan toch weer rustig aan kcal opvoeren,want wil mn oude krachtniveau terug en massa aanzetten.

76 zou wel echt nice zijn, ik zat nu op ongeveer 82 (was wel in de ochtend gemeten met lege maag)

Ik heb sinds ik 10 was geen taille van 80 meer gehad :sad:

En ik maar klagen als mijn taille >74cm word!:o

Net schouders/ biceps

MP
10x30
6x45
6x45
5x45
dropsets
6x40
5x35
5x30

Db side raises
10x8
8x9
8x8
dropsets
7x6
8x4

Reverse flyes
12x15
12x20
12x25
12x30 volgende keer zwaarder beginnen

Barbell shrugs
10x60
10x80
10x80
8x80 grip fail wtf

Db curl
12x10
10x12
10x12
10x12

Preacher db curl
12x10
7x14 te zwaar haha
8x12
8x12

Concentration curl
10x6
10x8
10x8
9x8

Wel goeie training, was in 70min. klaar. Merk nu echt dat mn kracht minder wordt door het cutten, dus komende week toch iets meer kcal. Ben nu 4kg afgevallen in 6weken en 3,5cm van mn taille af. Vandaag refeed dag,net omelet van 4 eieren met kaas op en vanavond grote friet sate met een frikandel:D

lekkere train Flex.

4kg in 6weken is netjes en dan 3,5cm.

Refeed ook heel belangrijk dag erna heb je gelijk kracht als een beer

Thanks

Hoop het twijfel nog of ik morgen zal gaan squaten. Onderrug voelt nog niet 100% . Misschien dat ik paar setjes met riem ga squaten.

Prima training!
Hoe lang ben je nog van plan te cutten? Heb zelf de eerste dagen nu erna gemerkt dat einde cut vs. 7 dagen erna waarin je carbs opvoert zowel qua kracht als fysiek een wereld van verschil is. Ik sta voor mij gevoel direct een stuk voller dan pakweg een week geleden. Krijg zelfs vaker de vraag of ik nu aan het kuren ben etc. Mooi compliment altijd :D

Prima training!
Hoe lang ben je nog van plan te cutten? Heb zelf de eerste dagen nu erna gemerkt dat einde cut vs. 7 dagen erna waarin je carbs opvoert zowel qua kracht als fysiek een wereld van verschil is. Ik sta voor mij gevoel direct een stuk voller dan pakweg een week geleden. Krijg zelfs vaker de vraag of ik nu aan het kuren ben etc. Mooi compliment altijd :D

thanks, deze week nog cutten en dan 2weken op vakantie en dan nog paar weken denk ik endan rustig kcal opvoeren. van hoeveel kcal cut naar hoeveel kcal heb je opgebouwd en hoeveel per dag omhoog gegaan?

Dadelijk toch geen benen trainen, ik ga donsdag benen trainen want ik ga mn planning van deze week beetje aanpassen, vandaag rug, dinsdag benen, donderdag borst/triceps, vrijdag rug, zaterdag schouders. Reden dat ik geen benen doe voordat ik op vakantie ga,omdat ik echt niet 10uur in het vliegtuig wil zitten met spierpijn in mn benen:D

Ik heb trouwens helemaal geen spierpijn in mn biceps van gister, en schouders heb ik eigenlijk nooit spierpijn.

---------- Toegevoegd om 14:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:01 ----------

Vanmorgen rug +abs/core in 80min.

Weighted hyper extensions
10xbw
3x10xbw +10

Bor
10x30
10x50
8x60
8x60
7x60
8x50

Machine pulldown
12x50
10x65
10x65
9x65

Seated cable row
10x35
10x40
8x40
8x40

Pull up
4xbw
4xbw
4xbw
3xbw

Planks
1x50sec
1x40sec

Lying leg raises
8 reps
6 reps
6 reps

Wel goeie training, goeie pomp in mn rug.

Gisteren trouwens nog wat opmerkelijks gehoord, was bij vrienden en die trainen pas een paar maanden en gebruiken ook whey van b&f, dus ik verteld dat er 20% minder eiwit in zit als vermeld op pot, hadden ze gehoord op hun sportschool van iemand dat dat een fabeltje was hahaha, ik zeg geloof me ik heb de labtesten gezien. Ik zit helaas ook nog met 2 kg whey van b&f, maar heb al whey xxl sample pack besteld, en die smaken ga ik mooi op vakantie testen:D

Mooi cut resultaat al!:thumbs: Die refeed zou je vast goed gesmaakt hebben:D

Training ziet er ook goed uit gozer! Zit zelf helaas ook nog met B&F whey, maar heb gister de inhoud van de emmer overgegooid in een XXL pot...geeft een beter gevoel:o (hoezo, jezelf voor de gek houden..)

Nieuwe potten XXL isolaat staan gelukkig ook al klaar!:thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven