MuscleMeat

flexx's log

Bezoekers in dit topic

Goeie chins idd. Goeie stats voor UB. Hoe voer jij die chins uit? Volledige ROM, met stop? Wijd, smal? Mijn chins zuigen zwaar, en ik stop er zeker energie in om er beter in te worden.

Je training is anders dan volgens je schema? Heb je 5x5 gedaan, en hoelang ben je dan bezig met een training?

;)
 
mn chins voer ik wijd uit met volledige rom en kleine stop onderin, ik ben altijd al goed geweest in chinnen en het gaat steeds beter die 10 zonder gewicht ginge makkelijk en kon er nog wel een paar bijdoen,

en ja met ub/lb ga ik vanaf maandag mee beginnen,en als het goed is ben ik er niet veel langer dan een uur mee bezig, anders moet ik het iets wijzigen.

toen net op de weegschaal gestaan op lege maag,eindelijk weer iets aangekomen, 73,9 kg :)
 
Ik heb toch wat commentaar op je ub/lb schema, waarom zo'n eentonige rep range? Wissel je reprange af, je mag best eens high rep doen op compounds, maar ook singles, doubles etc.

Verder zou ik nog wat core werk toevoegen en omdat je lb achterloopt kun je deze best een prioriteit geven in je schema, zou sowieso GHR's toevoegen en evt opbouwen naar een derde lb dag.
 
als ik dan bij ub en lb1 5x5 doe en bij ub en lb 2 wa hoger in reps ga zitten is dat dan ook goed?
en bedoel je dat ik beter lb vooraan in mn schema kan zetten?

en wat zijn ghr's? sorry ik ben een powerlift noob:P
 
zit op mn werk en youtube word hier geblokkeerd,zou eens gaan googlen.

thanx
 
zie ik da nou goed,is dat zo'n hyper extension apparaat waar je de ghrs op doet?
 
Nope, kijk nog eens goed, je buigt niet je rug maar je knieen dus, je rug moet helemaal recht blijven tov je hamstrings, erg zware oefening dus.
 
net schouders getraind en grip en buik


dumbbell shoulder press
10x18
8x20
6x22
6x24 pr!!

machine side raises
10x30
8x32
6x34 pr

reverse cable flys

10x30
8x45
6x52,5

static holds
70kg 40sec
90kg 15sec
100kg 12sec

crunches
3x15xbw +10

hanging leg raises

3x8

zeer fijne schoudertraining, dumbbell press ging echt lekker,waar ik vorige week moeite had met 22 ging het nu zeer gemakkelijk dus ik dacht effe 24 proberen en ging ook lekker :) static holds was eerste keer,omdat ik nu ook grip ga trainen.
 
Nope, kijk nog eens goed, je buigt niet je rug maar je knieen dus, je rug moet helemaal recht blijven tov je hamstrings, erg zware oefening dus.

hmm ja je je hebt gelijk zo'n toestel hebben wij niet, en assisted zal ook nie gaan omdat ik alleen train.
 
Je hebt geen toestel nodig, enkel een latpully waar je je kuiten onder zo'n zitje kan klemmen, zoals layne in dat filmpje doet. Als je 'm niet unassisted kan hou dan de kabel van de latpully vast in de beweging, zodat het gewicht dat eraan hangt je weer enigszins terugtrekt, snap je:p?
 
ik snap het :) ik zal het eens proberen, alleen die latpully's staan bij ons zo ongelukkig :P
 
net da filmpje trouwens gekeke van ghr, en da gaat bij ons denk ik niet lukken bij de latpully, want dan stoot ik mn kop denk ik tege andere latpully, pff denk volgend jaar toch maar eens een andere sportschool zoeken.
 
op welke punt moet je eigenlijk je bovenbeen meten?
 
op welke punt moet je eigenlijk je bovenbeen meten?

ik meet het precies in het midden altijd.
maar zolang je elke keer op hetzelfde punt meet kun je je vooruitgang goed zien. ga je elke keer op een ander punt meten word het natuurlijk niks maar dat snap je zelf neem ik aan ook wel:P
 
hm in het midden is het iets van 57 cm is toch niet extreem slecht ofwel?
 
hm in het midden is het iets van 57 cm is toch niet extreem slecht ofwel?

ligt hel;emaal aan je vet%

op zich is het niet zo impressive, maar als je vel over spier bent natuurlijk wel, veel van je evt zit op je bovenbenen.
 
nee dat het niet impressive is snap ik wel,en veel vet zit er nie het is redelijk hard,zou over tijdje wel eens een foto van maken, ik heb wel harige benen hehe.
 
nee dat het niet impressive is snap ik wel,en veel vet zit er nie het is redelijk hard,zou over tijdje wel eens een foto van maken, ik heb wel harige benen hehe.

of je scheert of je zeurt niet ;)

iig foto's posten ;)
 
Back
Naar boven