XXL Nutrition

flexx's log

Bezoekers in dit topic

IK heb besloten om mn onderarmtraining eruit te gooien, belast mn onderarmen al genoeg bij deadlift en chins en nog wa andere oefeningen. voel me onderarmen nu goed door het deadliften van gister.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het ook niet nodig. Met compounds worden je onderarmen goed belast. Mijn onderarmen krijg ik maar erg moeizaam dikker, alleen worden ze wel sterker. Voor mij heeft het erg weinig tot geen zin om apart onderarmen te trainen.
 
ja daarom stop ik er ook maar mee :), opzich zijn mn onderarmen ook niet extreem dun, alleen heb wel dunne polsen maar die krijg je toch niet echt dikker:)
 
godver moest net mn zusje ophale van tandarts en wegbrenge naar dr werk,liep vet uit,dus te wenig tijd voor te sporte dus moet ik vanavond sporte,ik haat savonds sporten ,maargoed:)
 
net schouders getraind


dumbbell shoulder press
10x18
7x20
6x22

machine side raises
10x28
8x30
6x32

reverse cable flys

10x30
8x45
6x52,5

redelijke training ondanks ik kei honger had, en wa is het k*t savonds traine, veel te druk :(
 
ik zou er nog een upright row en bend over siteraises bij doen voor de rest wel lekkere training
 
upright row sucks die heb ik eruit geflikkerd en bend over side raises vind ik ook nie zo fijne oefening :)
 
godver werd vannacht weer om 4 uur wakker,laatste tijd word ik elke nacht wakker rond 4 uur half 5, nu ga ik voortaan naar beneden en dan werk ik wel effe 250gr kwark naar binnen.
 
godver werd vannacht weer om 4 uur wakker,laatste tijd word ik elke nacht wakker rond 4 uur half 5, nu ga ik voortaan naar beneden en dan werk ik wel effe 250gr kwark naar binnen.

Kijk je nog sesamstraat?
Dan kan ik je brutal wake-up nl wel verklaren.
 
komt da nog sesamstraat?:P ik ga meestal rond 12 uur slapen,maar kweet niet,ik heb eigelijk nog nooit goed geslapen.
 
Gebruik je zink?
 
nee,maar ik zink wel eens als ik ga zwemmen, telt da ook?
 
Dit was serieus bro ;)
Een zink suplement komt je slaap ten goede in veel gevallen!
 
waar zit zink dan in?
 
zou eens een keer bij de tuinen kijken.
 
net benen getraind

squat
10x50
8x55
6x65
6x70
4x80

romanian deadlift
10x60
8x70
6x80
4x90

legpress
10x125
8x135
6x145

seated leg curl
10x75
8x82,5
6x90

seated calves
10x60
8x70
6x80

standed calves
10x67,5
8x75
6x82,5

lekkere training:)
 
Misschien is het een idee om een nieuw schema op te stellen waar je extra aandacht geeft aan squat en deadlift. Hoger volume squatten en deadliften. ;)
 
ja dat wil ik ook gaan doen :) alleen moet ik nog beetje uitvogele hoe en wa :)
 
Back
Naar boven