AndroidHealthClinic

flexx's log

• Topic Starter Topic Starter
nee gewoon in het hotel waar ik zat, ze hadden een smith apparaat, een losse barbell met wat gewichten en een diprek, dus heb de vrij standaard oefeningen kunnen doen,maar trainingen duurde nie veel langer dan een half uur want er was geen airco.

nee gewoon in het hotel waar ik zat, ze hadden een smith apparaat, een losse barbell met wat gewichten en een diprek, dus heb de vrij standaard oefeningen kunnen doen,maar trainingen duurde nie veel langer dan een half uur want er was geen airco.

Bij het diamond hotel zat er een kleine hardcore gym met dumbbells tot 50kg, genoeg los gewicht, etc. Ik heb daar 2 keer getraind.

Succes dan maar weer met de trainingen binnenkort!

thanx, toen net borst triceps schouders getraind ging nog best lekker ook,

vanaf maandag ga ik weer hard knallen en bulken

Ga een billstar schema volgen. eens kijken hoe me dat bevalt.

zo net getraind.
Was een voorbereidende training op bill starr waar ik maandag mee ga beginnen.

Squat
5x35
5x45
5x55
5x65
5x72,5

benchpress
5x45
5x55
5x65
5x75
5x82,5

Bor
5x35
5x45
5x55
5x65
5x72,5

het ging redelijk, alleen squat en bor laatste set wel zwaar,maarja da komt ook dat ik pas trug ben van vakantie en had gister 5 bier op ofzo,maandag begin ik ook weer met clean bulken dus dat komt helemaal goed, ik heb er zin in:)

Dus eigenlijk ben je vandaag al begonnen met Bill Starr ipv volgende week? :p

mja effe kijke hoe het ging, en het ging lekker dus heb er echt zin in:)

schaam je voor je squat, wel nette bench ;)

doe ik ook:) maarja komt wel goed :)

ik geloof in je :D:D

Succes met billie dan maar ;)

thanx :) ik heb trouwens ****ing spierpijn in mn benen :P

goed bezig weer, keep it up :thumbs:

thanx,ik heb waarschijnlijk morge nog spierpijn in mn benen,maar ik ga er gewoon hard tegenaan:), net wel boos geworden op mn zusje, ik had 500gr kipfilet gehaald voor vanavond rijst met kip en groente te koken voor heel de week,heeft ze die opgegete met dr vriend:mad:

thanx,ik heb waarschijnlijk morge nog spierpijn in mn benen,maar ik ga er gewoon hard tegenaan:), net wel boos geworden op mn zusje, ik had 500gr kipfilet gehaald voor vanavond rijst met kip en groente te koken voor heel de week,heeft ze die opgegete met dr vriend:mad:

Vette naaistreek, laat ze het dubbele voor je ophalen. Dat moet flink afgestraft worden!!

zekers:), mja ze heeft kip uit de diepvries gehaald,maar dat moet nu ontdooien, effe in magnetron?

zo net getraind en mn eerste dag van mn nieuwe bulk

squat
5x37,5
5x45
5x55
5x65
5x72,5

benchpress
5x42,5
5x52,5
5x62,5
5x72,5
5x82,5

Bor
5x35
5x45
5x52,5
5x60
5x70

hyperextensions
2x8

weighted sit ups
8xbw +10
8xbw+10
8xbw +12
8xbw +12

zo ging wel redelijk, squat met nog spierpijn van zaterdag laatste rep met moeite maar heb niet opgegeven,hyperextensions deden ook gruwelijk pijn aan mn bovenbenen hehe.
Eten was ook redelijk zwaar vandaag ,kreeg het telkens maar net op, heb vandaag al 3keer flink moeten schijten haha maar dat went ook wel weeer.

Terug
Naar boven