- Waardering
- 9
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
damn ik heb een rare spierpijn in mn benen, doet best pijn tijdens het schakelen met autorijden, net trouwens 77,5 kg op weegschaal, ik snap er niks van dat het deze bulk zo hard gaat,kom ook veel minder vet aan.

mja heb er nie echt uitgelegen he,maar techniek was kei fout op deadlift, trok mn rug altijd bol, nu blijft ie mooi hol![]()

mja heb er nie echt uitgelegen he,maar techniek was kei fout op deadlift, trok mn rug altijd bol, nu blijft ie mooi hol![]()
Daarom heb ik er weken uit gelegen.Jij ook de techniek aangepast op de deads, heb gister zelf ook een nieuwe
techniek aangeleerd en getest waar ik zat. Beter terug wat zakken in gewicht
dan straks rondlopen met een blessure, keep it up flexx!![]()
Nee dat nog niet niet, maar wel te veel gewicht gebruikt En daardoor schoot het me wel in mijn onderrug. En heb ik enkele weken bijna geen benen en rug kunnen trainen. Dus voor mij was de hele trainingspret voorbij
, wilde bij bench eigelijk gewoon 1x100 en 1x105 doen,maar het ging zo lekker en mn spotter zat me zo optejutten dat ik me niet liet kennen. heerlijke pomp in heel mn lichaam
,oja vandaag ben ik 1 jaar lid