XXL Nutrition

flexx's log

• Topic Starter Topic Starter
owzo:D

knallen mot je :D

net getraind

Squat
5x40
5x60
5x60
5x60

MP
5x30
5x45
5x45
5x45

Deadlift
5x40
5x65
5x65
5x65

leg curl
12x
12x
10x

Weighted sit ups
3x8xbw +25

Wel lekkere training,had zin in leg curl damn mn hams brandde naderhand! ga als ik weer ub/lb ga doen mn hams goed aanpakken, en woog net 78 kg :D:D terwijl ik deze week minder eet, ga volgende week weer meer eten werkt bij mij goed als ik een tijdje bulk en niet meer veel aankom om een week minder te eten en daarna weer meer.

Zou je die squat niet beter bewaren tot na oefeningen als bench of DL? Vind ik zelf prettiger:)

nope:) benen lopen achter dus squat heeft prioriteit :D

nou gister dus trug van disneyland parijs,was zeer leuk :) maar zeer slecht gegeten alleen maar junkfood( friet,hamburgers,hotdogs,ijs enz.) woog vanmorgen bijna 77kg op lege maag,beetje teveel van het goede,maarja ga nu weer clean eten zodat er niet teveel vet meer bijkomt,morgen weer knallen!!

nou gister dus trug van disneyland parijs,was zeer leuk :) maar zeer slecht gegeten alleen maar junkfood( friet,hamburgers,hotdogs,ijs enz.) woog vanmorgen bijna 77kg op lege maag,beetje teveel van het goede,maarja ga nu weer clean eten zodat er niet teveel vet meer bijkomt,morgen weer knallen!!

Ach ja weer wat kilotjes erbij he :cool: zolang je het maar goed hebt gehad daarzo.

Twee en een halve kilo. Doe je lekker:p Snel weer knallen, ben je het zo weer kwijt:)

mja eigelijk anderhalve kilo, wel nog maar 3kilo te gaan voor mn doel dit jaar,eind van het jaar 80, heb nog 2,5 maand dus dat gaat wel lukken:) nu effe ontbijten en dan knallen:)

net getraind

Squat
5x40
5x60
5x75
5x75
5x75
5x75

Bench
5x50
5x60
5x80
5x80
5x80
5x80

Chins
5x5xbw

BB curl
8x30
8x35
6x40

Weighted dips ( 100rep)
10xbw
15xbw +20
15xbw +20
12xbw +20
12xbw+20
10xbw+20
10xbw+20
8xbw+20
8xbw+20

weigted situps
3x8xbw +25

lekkere training, chins na lange tijd weer gedaan,vanaf volgende week ga ik em weighted doen en dan proberen elke week 2,5kg zwaarder.

lekkere training flex :thumbs: (ik vind het nog steeds grappig om te zien dat je meer bencht dan je squat :o )

nette dips bro'

lekkere training flex :thumbs: (ik vind het nog steeds grappig om te zien dat je meer bencht dan je squat :o )

thanx ,nog effe sander en dan is mn squat hoger dan mn bench, hoop dat ik eht wel zo door kan zette,want mn knie begint een beetje te zeuren.

@sanca thanks:)

Nice 100repper flexx.:bow:

thanx mn triceps stonden in vuur en vlam!! :P

****ing hell die spierpijn in mn lats is niet normaal! heerlijk:)

Had ik een paar weken terug ook toen ik voor het eerst gechinned had :D

hm net alleen wa cardio gedaan, had nog te erge spierpijn, morgen Squat, MP, deadlift:)

Had ik een paar weken terug ook toen ik voor het eerst gechinned had :D

ik ook, vorige week was mijn 1e keer chinnen.. dikke spierpijn daarna :roflol:

hm net alleen wa cardio gedaan, had nog te erge spierpijn, morgen Squat, MP, deadlift:)

te erge spierpijn in? in je benen van het squatten? gewoon door de spierpijn heen trainen maat! dat is het beste, je bent nog maar net bezig met de squat dus het valt allemaal zwaar maar dat had ik ook aan het begin toen ik 3x pw squatte maar daar wen je snel genoeg aan!

Terug
Naar boven