- Waardering
- 20
Daarom zei ik ook, mooi dat je kan blijven doorknallen, want deloaden is geen **** aan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

terwijl ik deze week minder eet, ga volgende week weer meer eten werkt bij mij goed als ik een tijdje bulk en niet meer veel aankom om een week minder te eten en daarna weer meer.
maar zeer slecht gegeten alleen maar junkfood( friet,hamburgers,hotdogs,ijs enz.) woog vanmorgen bijna 77kg op lege maag,beetje teveel van het goede,maarja ga nu weer clean eten zodat er niet teveel vet meer bijkomt,morgen weer knallen!!nou gister dus trug van disneyland parijs,was zeer leukmaar zeer slecht gegeten alleen maar junkfood( friet,hamburgers,hotdogs,ijs enz.) woog vanmorgen bijna 77kg op lege maag,beetje teveel van het goede,maarja ga nu weer clean eten zodat er niet teveel vet meer bijkomt,morgen weer knallen!!
zolang je het maar goed hebt gehad daarzo.lekkere training flex(ik vind het nog steeds grappig om te zien dat je meer bencht dan je squat
)

Had ik een paar weken terug ook toen ik voor het eerst gechinned had![]()

hm net alleen wa cardio gedaan, had nog te erge spierpijn, morgen Squat, MP, deadlift![]()