AndroidHealthClinic

flexx's log

hey hey lekkere training man wel vervelend dat je last heb van je pols heb ik ook een tijd gehad

• Topic Starter Topic Starter
5jaar geleden gebroke geweest :( heb het eigelijk aleen bij bb curl,dus die doe ik voorlopig effe nie.

zal em eens proberen :) tis niet dat mn biceps veel achterlopen maarja toch wel vervelend,mn rechter bicep is wel iets groter:P

ach maakt niet uit toch :p

suc6

pak de ez bar een tijdje of doe deze oefening niet.
vervang heb door bij incline dumbbell curl of standing dumbbell curls.

ik deed em al met ez bar,maakt niks uit nog steeds last van pols,maarja ik vervang em ja:)

zo deze week ga ik effe wat lichter trainen, en dan volgende week weer met creatine beginnen en hard trainen.

kan geen kwaard een keertje licht trainen,zie het als een deload.

ja zoiets is het :) alleen dan niet al te licht.

net borst getraind

benchpress
10x55
8x65
6x75
4x80

incline dumbbell press
10x18
8x20
6x22

cable flyes
10x45
8x60
5x67,5

incline bench press
10x40
8x45
6x50

deze week wa lichter trainen,voelde wel lekker vandaag,en volgende weer vlamme:)

je bent sterker als luppie jah met de bench netjes kerel

:) ik hoop eind van het jaar toch wel 2x 100 te halen :)

NO PAIN NO GAIN:lifter: :lifter: :lifter: :lifter:

rustige borst training

jup,soort deload he:) volgende week weer opbouwen
net chocoladebol op heb er nu al spijt van:P

net borst getraind

benchpress
10x55
8x65
6x75
4x80

In je laatste serie verhoog je het gewicht met maar 5kg?Traint alleen zeker?4x80 is bijna 2x85 dus kan je beter voor die optie gaan,en daarna de 100kg 1 of 2x laten zakken.vraag anders een spotter om hulp bij de grote 3,bankdrukken,squatten en deadliften

heb ik gedaan omdat ik deze week lichter en de oefeningen lamgzamer uitvoer om vervolgens volgende week weer te gaan vlammen. het ging ook zeer makkelijk allemaal :)

oke dan daar is natuurlijk niets mis mee als je je scema omgooid,maar volgens mijn begeleider moet je dit om de 6 tot 8 doen.Zelf train ik 2 maanden op de apparaten en vervolgens weer 2 maanden met dumbbells,stang etc....Volgens hem is dat om de groei te stimuleren,zo wennen je spieren niet aan je dagelijkse dosis training maar blijven ze schrikken....

Terug
Naar boven