Fitness Seller

flexx's log

• Topic Starter Topic Starter
olympia in eindhoven ,why?:)

Ben ik wel eens geweest.
Kreeg daar een discussie met 1 of andere vent daar over losse gewichten vs apparaten. Hij vond dat een apparaat beter was omdat je de spieren dan beter isoleerde, verder had hij geen fatsoenlijke argumenten, behalve dan dat hij dat had gelezen op internet van mensen die al veel langer trainden en mij en er dus veeeel meer verstand van hebben als ik. Na een tijdje zei hij dat ik maar niet moest denken dat ik de wijsheid in pacht had met mn 19 jaar en mn mond dicht moest houden :roflol:.

thanx:)

denk het ook wel dat ik ze zwaarder kan,maarja ik bouw inderdaad op doe pas 4 weken deadliften en in het begin veel spierpijn in mn onderrug maar dat word steeds minder :) dus komt wel goed.

dit zijn romanian deadlifts

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

stiff legg dl

nette training trouwens goeie mp

wat een idioot :) mja er lopen wel een paar idioten rond ja die denken dat ze alles beter weten terwijl ze zelf een fysiek hebbe wat nergens opslaat :D

Eerlijk gezegd vond ik die instructeurs daar ook maar bemoeials :D. Onzin over knieën niet helemaal strekken bij squat of legpress, squat is te moeilijk voor beginners enz.
Mocht je daar trouwens wel gewoon deadliften?

ik dacht dat romanian en stiff leg hetzelfde was?

Eerlijk gezegd vond ik die instructeurs daar ook maar bemoeials :D. Onzin over knieën niet helemaal strekken bij squat of legpress, squat is te moeilijk voor beginners enz.
Mocht je daar trouwens wel gewoon deadliften?

ik ben gewoon gaan deadliften,ze zeggen er niks van dus zou wel goed zijn, ben op 2 na de enigste die deadlift ofzo.

dan doe ik de stiff leg waarschijnlijk, k*t is het alweer zo laat,ik moet gaan sporte, daag :)

Oh train je daar mooie gym! Alleen heeft helaas ook zijn nadelen daar.. dumbbells tot 30kg :(

En squat staat bij (iig stond bij) Tot max. 100 kg :roflol:

ja das zeker nadeel van die dumbbells maarja zover ben ik nog nie,dus is nu nog niet zo'n probleem, en squat ben ik ook nog nie zover,maarja zo'n gast bij ons squat wel eens 150 dus lijkt me niet zo'n probleem

net benen getraind

squat
10x45
8x55
6x65
4x70

romanian deadlift
10x50
8x65
6x80

legpress
10x120
8x130
6x140

seated leg curl
10x75
8x82,5
6x90

seated calves
10x50
8x65
6x75

standed calves
10x60
8x67,5
6x75

lekkere training,niet veel verzwaard maar alles ging een stuk beter.
squat ging ook lekker,kon een stukje dieper gaan en had geen last van mn rug. :D

zo net trug van mn vriendin en ik heb me toenstraks toch een bulkmaaltijd op:
2 volle borden nasi, 3 satestokjes, een grote kippenpoot een grote loempia en een stuk vis,damn wat zat ik vol:)

zo net trug van mn vriendin en ik heb me toenstraks toch een bulkmaaltijd op:
2 volle borden nasi, 3 satestokjes, een grote kippenpoot een grote loempia en een stuk vis,damn wat zat ik vol:)

en vanaaf nog ff wat cardio? :D

lekkere training weer;)

thanx

cardio doe ik nie aan he:)

tenminste nog nie:P

oja haha dom dom, mja ze is ongesteld :P zaterdag weer hehe

k*t kolere t*fus pols!!

biceps
barbell curl
8x26
7x26
5x26

one handed dumbbell preacher curl
10x12
8x14
6x14

dumbbell hammer curl
10x12
8x14
6x14

triceps
dips
10xbw +10
8xbw +15
6xbw +25 pr

close grip bench press
10x45
8x50
6x60 pr

cable pushdown
10x90
8x97,5
6x112,5

k*t man kreeg weer last van mn linker pols, ga biceps effe licht traine want bij zwaar traine krijg ik telkens last van mn linkerpols
triceps ginge lekker :)
gister beetje teveel gegete,woog 76,7 :eek:

Terug
Naar boven