MuscleMeat

flexx's log

• Topic Starter Topic Starter
ik heb nu 4weken dit schema gedaan met elke week gewicht verhogen nu doe ik effe een week wa lichter om vervolgens volgende week weer zwaarder te gaan en dan probeer ik weer 3weken te verhogen,en dan gooi ik mn schema weer om door een paar oefeningen te vervangen door andere oefeningen. nu doe ik 3 setjes 10 8 6, en volgende schema ga ik 8 8 6 6 doen.

ik heb nu 4weken dit schema gedaan met elke week gewicht verhogen nu doe ik effe een week wa lichter om vervolgens volgende week weer zwaarder te gaan en dan probeer ik weer 3weken te verhogen,en dan gooi ik mn schema weer om door een paar oefeningen te vervangen door andere oefeningen. nu doe ik 3 setjes 10 8 6, en volgende schema ga ik 8 8 6 6 doen.

Dan zit het wel goed met dat schema van je,begrijp alleen niet dat je nu rustig aan doet om volgende week te gaan knallen,volgens mij moet je gewoon elke keer knallen en het maximale rendement uit je training halen,en daarna omgooien en gelijk weer hoog in de gewichten gaan.

mja ik had vorige week overal pijntjes,dus ik dacht ik doe effe een week rustig en dan kan ik volgende week weer er hard tegenaan gaan.

Ja dan zou ik het ook zo doen of als je wat meer last hebt gewoon een dagje rust nemen ofzo,eet zelf als ik wat pijntjes of gewoon spierpijn heb wat meer eiwitten of pak ik wat extra whey amino tabs om dit te compenseren met me herstel

net effe rug getraind

deadlift
10x50
8x60
6x70
4x80

chins
10xBW
8xBW
6xBW

Dumbbell rows
10x20
8x22
6x24

lat pulldown
10x60
8x67,5
6x75

shrugs (barbell)
10x50
8x55
6x60

zo alles weer licht getraind,ging ech zo gemakkelijk ,volgende week weer vlammen. deadlift voor het eerst mixed grip,moet zeggen gaat zo een stuk beter :) volgende week eens 90 4 keer proberen. heb shrugs vandaag gedaan ipv morgen omdat ik altijd binnen een uur klaar wil zijn en woensdag haalde ik dat net niet.

imo deadlifts pas mixed grip gaan doen als je grip het laat afweten.

dus mixed grip alleen in de zware setjes?

Mixed grip zou ik vermijden als het goed gaat met gewone grip.

net schouders getraind

schouders
military press
10x30
8x35
6x40

dumbbell shoulder press
10x14
8x16
6x18

machine side raises
10x24
8x26
6x28

onderarmen
wrist curls(barbell)
10x16
8x18
6x20

reversed wrist curls
10x14
8x16
6x18

wederom een rustige training,ben blij als het volgende week is,ga ik weer lekker vlammen:)

Het gaat flex flexx
Goodluck!

thanx:)

niet te zwaar he

haha ja pff ik ga morge met benen trainen niet licht trainen maar zelfde gewichten als vorige week, benen lopen flink achter dus moet knallen:)

net benen getraind

squat
10x45
8x55
6x65
4x75

romanian deadlift
10x60
8x70
6x80
4x90

legpress
10x120
8x130
6x140

seated leg curl
10x75
8x82,5
6x90

seated calves
10x60
8x70
6x80

standed calves
10x60
8x67,5
6x75

zo ging lekker vandaag :)

Sq is wel weining ivm de rest, of doe je dat expres? Voor de rest is je training:thumbs:

ik squat pas een maand:)

OOOOW, dan ist niet verkeerd.

ik heb me toch spierpijn in mn benen :) heerlijk.

lekker getraint zie ik heerlijk man ik voel mijn benen nog niet maar komtbwel denk ik

Hehe lekker he dat brakke gevoel in je benen.
Af en toe een weekje wat rustiger is niet verkeerd hoor.
Je geeft je spieren toch een prikkel, terwijl het wat beter kan herstellen.

@Own sculpture:
Je trainer heeft maar deels gelijk. Af en toe je schema omgooien is niks mis mee. Maar kies dan andere oefeningen, en ga niet ineens machine trainingen doen. Free weights is much better. Machines zijn lekker als je een blessure hebt,. maar verder zo veel mogelijk vermijden.

Terug
Naar boven