Fitness Seller

flexx's log

netjes die pull down , die zit bij mij morgen in het schema , ik ben benieuwd of ik wat sterker geworden ben door het chinnen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.602
vast wel, moet ook maar weer eens gaan chinnen,lang geleden:P

ik vind het een van de zwaarste oefeningen naast de deadlift en Squat

• #1.604
mja ik heb meer moetie met bor, chinnen ging me eerst best goed af

vorig jaar

chins
12xbw
8xbw +10kg rep pr!
5xbw +20kg pr!

mja ik heb meer moetie met bor, chinnen ging me eerst best goed af

vorig jaar

chins
12xbw
8xbw +10kg rep pr!
5xbw +20kg pr!

ik ben meer een deadlift-mannetje:lifter: - ik ben nu pas een maand of twee aan het chinnen en ik kan nu 70 kg van mijn lichaamsgewicht omhoogtrekken , nog 20 te gaan - maar jij hangt ook nog eens 20 kg aan je riem - dat is sterk man - chapeau:eek:

• #1.606
deadlift moet bij mij nog flink omhoog, doe ik ook te weinig eigenlijk,maarja na mn cut ga ik dat wel weer serieus doen.

Zo heb iedereen wat - bij mij is dat de chin en de bench

• #1.608
bench i love it :) maar richt me nu op incline omdat die in vergelijking met mn normale bench redelijk achterloopt.

• #1.609
net schouders/triceps

mp
10x30
8x45
8x45
7x45

dumbbell side raises
10x9
8x9
8x9
8x9

reverse cable fly
10x30
8x37,5
8x37,5
8x37,5

weighted dips
10xbw
14xbw +30
12xbw +30
12xbw +30

lying dumbbell extension
10x12
8x12
8x12
8x12

cable tricep pushdown
10x90
10x90
10x90

pff wat een gare training, voelde me nie helemaal lekker, en werd paar keer duizelig, toch wel alles gegeven,maar ben niet tevreden.

toch netjes die side raises , want die zijn best pittig

• #1.611
mja ik ben blij als ik weer kan gaan bulken,want mn kracht gaat nergerns meer over,mja nog paar weken denk ik, mn taille is nu 79cm was 87 voordat ik ging cutten.

Die triceps pushdown zijn wel ziek. Is het een machine of echt cable? Krijg nog maar net 35 kg gedaan :eek:

Zeer mooie training!

• #1.613
cable, 12 blokjes,stack gaat tot 15

toch lekkere training ondanks je duizeligheid...die weighted dips zijn sick

• #1.615
mwa,mn pr is 5xbw + 65 ,maar blijf nu hoog in reps dusja,heb zin in mn volgende bulk, lekker weer pr's scoren, woog vanmorge nog maar 72,5

Cutten gaat goed man, respect!

• #1.617
thanx man,aleen ik heb er wel steeds minder zin in:P ik heb zo zin in een vette hap, ik had gister een date,eerst wa weze drinke ergens en toen wou ze nog effe naar de mac en vroeg of ik ook iets wou, toen ik zie da ik aan het cutten was,begon ze van je bent toch helemaal niet dik :P

thanx man,aleen ik heb er wel steeds minder zin in:P ik heb zo zin in een vette hap, ik had gister een date,eerst wa weze drinke ergens en toen wou ze nog effe naar de mac en vroeg of ik ook iets wou, toen ik zie da ik aan het cutten was,begon ze van je bent toch helemaal niet dik :P

Hahaha, dat zal je date inderdaad niet begrepen hebben dan. Ik zie haar gezicht al helemaal voor me:roflol: Maar nog even en dan kan je weer lekker bulken, zoals ik nu lekker aan het doen ben:D

• #1.619
ja ze keek me ech verbaasd aan, en bleef proberen om me een hapje te neme van dr cheeseburger :P maar heb stug volgehouden:D

Respect dat je dan nog nee kan zeggen.:D

Terug
Naar boven