Flying Fox
Huge Freak
- Waardering
- 0
Welk gedoe?BULKEN !!!!
En dat gedoe voor je begint met bankdrukken mag wel iets minder uitgebreid naar mijn mening.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welk gedoe?BULKEN !!!!
En dat gedoe voor je begint met bankdrukken mag wel iets minder uitgebreid naar mijn mening.
Ja, lijkt me ookIk denk dat hij dat gedoe op de bench bedoelde. Dat je paar keer verschuift.
Maar **** it, zo doe ik het ook altijd. Gaan liften terwijl je niet helemaal lekker op de bench ligt is echt een no go.

Moet je dan 3 a 4 keer je rug extreem hol maken alle kanten op schuiven etc.? Als ik iemand dat zie doen in mijn sportschool denk ik wat een malloot. Maargoed ieder ze eigen mening.
Wel goed dat je blijft doorzette ondanks je heupprobleem. let wel op degeneratieve verandering op lange termijn zoals heupartrose. Dit kan je bespreken met je huisarts.
Groet.

Ik ging met die 4x8 uit van een best case scenario. De laatste keer dat ik gewoon sets deed was het :Dat maakt het verhaal ietsjes anders, ik ging er van uit dat je ook die 4x8 kon doen met BW binnen 10 minuten...
Als dat namelijk niet zo is, dan is dit des te meer een effectieve methode.
De relatieve intensiteit ligt voor jou dan een stuk hoger en het krijgt dan ook meer het karakter van de pause rep methode.
Hoe dan ook niets mis mee denk ik zo.
Is een 700 kcal ontbijt zo weinig dan?Kom op bro, vreten alsof je leven er vanaf hangt.
Die kcal's moeten drastisch omhoog, en zorg ook dat je voldoende eiwitten tot je neemt.
In die contestlogs staan een paar degelijke eetschema's;
skatermarvin, tiger4evah, Loo, die posten eetschema's dan heb je een beetje een idee.
Succes.
LolHee, een log van FF! Hoe kan ik dat nou gemist hebben?!
Je bent wel erg mager... Maar goed, dat wist je inmiddels al.