Fitness Seller

Flying Fox trainingslog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Leuke filmpjes! Denk dat als je zo doorgaat en flink vreet je binnen no-time stuk groter bent. 't Lijkt erop alsof het allemaal heel makkelijk gaat.
Nette dips trouwens.
Mijn T-shirts uit Amerika (de "kleinste" maat) gaan eindelijk passen:D

Alles is al gezegd, dat je beter wat arched op de bench, dat je het nog relatief makkelijk doet, ... Maar succes met rippertoe:D

vreemd ik zet net makkelijk gewicht aan in de blok omdat ik de hele dag gewoon zit :D.
Ook waar:D
Maar laat ons zeggen dat gewoon vakantie ideaal zou zijn.
De week na de examens eet ik me eens extra vol. En dan een oplossing zoeken voor de lessen. Fles melk meenemen of zo (iedereen zit er dan met zen blikje cola, en ik met een fles melk in de les:D ).

dude je bent wel heel mager, tijd om wat massa op te plakken :thumb:

Kijk nu, had hier nog niet gepost. :)
Zelfde lengte en begingewicht dan mij, succes met je training. :thumbs:

damn FF you're one skinny mofo, but you've got the right stuff :thumbup:

tip: lees ook eens de 4 artikels van Dave Tate die je in m'n sig vind

Maareuh, tis nu ni voort één oft ander, ma zoude in u eigen log ook is ni posten? Of heb je het opgegeven?:D

:D

nee maar ik zit momenteel in de laatste van m'n 3 "rustweken" en daar is weinig bijzonders aan te vertellen. Vanaf volgende week begin ik weer te knallen richting de 350 totaal :wl:

:D

nee maar ik zit momenteel in de laatste van m'n 3 "rustweken" en daar is weinig bijzonders aan te vertellen. Vanaf volgende week begin ik weer te knallen richting de 350 totaal :wl:
Allé dan. Braaf zo :D

Ik ben momenteel een trouwens dipriem ineen aan het flansen. Vanaf ik zo setjes begin te maken van 10 is het toch wel tijd om het gewicht te verhogen. En het is gelukt. Met een gewone riem (zo'n ding dat voorkomt dat je broek afzakt), en een riem van een reistas. Het is niet enorm comfortabel en zal ook niet enorm veel gewicht aankunnen, maar ik zal der wel een tijdje mee verder kunnen :p

Laatst bewerkt:
Leuke filmpjes! Denk dat als je zo doorgaat en flink vreet je binnen no-time stuk groter bent. 't Lijkt erop alsof het allemaal heel makkelijk gaat.
Nette dips trouwens.

bwaah met dergelijk BW kan je nog wel enkele jaartjes wachten om op een acceptabel gewicht te komen.

Squat:
5x20
5x30
3x40
5x50
4x50
5x50

Jaja eq_909. Ik had 10 kilo belooft, maar ik hou van ronde getallen. En dit was al op het randje. Ik kreeg het omhoog maar men uitvoering leed er onder. Ik post wel een filmpje als youtube weer werkt.

Military press:
5x10
5x15
3x20
5x26
5x26
5x26

Laatste reps klein beetje gecheat.

Powerclean:
4x26
2,5x40
3x35 (pr)
3x35
3x35
3x35

Pullups:
4,5xBW

Chinups:
5xBW+5
2xBW+5

Wou men dipriem eens testen.

Daarna eigenlijk nog meer chinups gedaan, maar niet geteld.

Laatst bewerkt:
De week na de examens eet ik me eens extra vol. En dan een oplossing zoeken voor de lessen. Fles melk meenemen of zo (iedereen zit er dan met zen blikje cola, en ik met een fles melk in de les:D ).

Kom op dude, je hebt toch gewoon pakken melk met schroefdop? kun je er makkelijk 2 liter van wegdrinken tijdens je lessen hoor, na 1 week is iedereen uit je klas eraan gewent, tenminste bij mij wel...

Yep.. flying fox.. you need MILK! lots of it!

Toch een lekkere training.. 2pr's:thumbs:

Ik vreet nu ik de kcal nodig heb tijdens mijn korte pauze gewoon een paar sneden brood om die dan ook weg te spoelen met een liter halfvolle melk. Zeer snel 700-800 kcal binnen dan ookal is het niet eens 2 uur na mijn ontbijt

koop gewoon enkele ondoorzichtige 1,5L flessen frisdrank (isostar ofzow) en laat je kleine broertje/zusje die leegdrinken en vul die dan met melk. Niemand die kijkt en je hebt een handige fles...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven