MuscleMeat

Forum Challenge N°1 max reps Squats met bodyweight

Bezoekers in dit topic

Lastig te oordelen uit deze hoeken. Vind ze van wwe beter ogen, maar saiko is vanuit een hoek gefilmd die het minder diep laat lijken.
 
1 van de mods vond bw squats zelfs te licht al ... De volgende is bench voor bw, ik zou zeggen 1/2de bw voor de vrouwen maar ik denk niet dat dat zo eerlijk is dan (?) en Sanne dan misschien 100 reps gaat doen :P
Doe iets met max wills en helft van die max voor reps voor de dikzakken
 
Niet om mijn eigen hachje te redden maar het is de hoek van waaruit gefilmd word, kijk maar naar de ruimte tussen ass en floor
 
De mysterieuze gast op de Facebook pagina heeft een filmpje ingezonden van 45x90kg (bw 87.5kg) maar hij is hier amper actief en deed gewoon mee voor de leuk.

Lastig te oordelen uit deze hoeken. Vind ze van wwe beter ogen, maar saiko is vanuit een hoek gefilmd die het minder diep laat lijken.

Niet om mijn eigen hachje te redden maar het is de hoek van waaruit gefilmd word, kijk maar naar de ruimte tussen ass en floor

Met filmpjes is het altijd moeilijk beoordelen imo, er word momenteel intern nog even overlegd ;)

Ik vind Saiko by the way sowieso het meest badass omdat hij de challenge meerdere keren is aangegaan.

Doe iets met max wills en helft van die max voor reps voor de dikzakken

De volgende 2 challenges heb ik al vastgelegd zeg maar maar daarna sta ik open voor suggesties !
 
Waar kom je vandaan? wij moeten een keer samen benen trainen bb stijl.

Venlo, alleen stelt mijn legday echt niet veel voor in vergelijking met het volume wat anderen draaien. Mijn benen hebben niet meer nodig dan enkele setjes squatten plus wat isolatiewerk voor de hamstrings.
 
Gefeliciteerd Camelus

High rep squat was niet leuk
 
Gefeliciteerd Camelus

High rep squat was niet leuk

Eens, zit er na zo'n repout ook helemaal doorheen, ben blij dat ik de volgende training weer wat gewicht mag verzetten :)
 
Ze faalt bij de laatste en doet er wel heel lang over...
 
Back
Naar boven