XXL Nutrition

Forum Challenge N°9: Pendlay rows

Bezoekers in dit topic

Ik denk dat Pendlay een onderhandse grip niet gaat goedkeuren.

We hanteren de techniek zoals door Pendlay zelf aangegeven in het filmpje.

Uitvoering is dus voor iedereen hetzelfde.
 
Waarom doe je dat nou ???

Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Er komen nog wel wat betere bij, Jaapja als winnaar van de chinup challenge ging ook mee doen zal een van de favoriete zijn.

Sanca wat is het nu, maakt de grip wel of niet uit?
In mijn filmpje touch ik met de bar, het geluid dat ik met de bar de belt raak is soms goed hoorbaar. Ik zal het volgende filmpje met flitser aan filmen voor meer licht.
10 seconden rust...ik begon best traag maar gemiddeld zal ik op een seconde of 5 zitten. Hoe langer een oefening duurt hoe zwaarder de inspanning uiteindelijk is. Reppen binnen de 3 minuten zou ook leuk zijn, misschien nog veranderen dan?
 
Tuurlijk niet behalve als je onderkant borst aanraak en niet je riem.
 
Ik heb een poging gedaan, maar ga het filmpje niet eens opsturen. Kwam tot 13 of 14x waarbij ik bij de laatste reps ook nog teveel omhoog kwam met de schouders. Dus :bow: :bow: tegen iedereen die het er een stuk beter vanaf bracht!
 
Dus calimera gaat nu aan de leiding met 33 reps?
Ik zal volgende week zaterdag een poging doen maar heb geen idee hoe dat uitpakt, ik doe normaal enkel sets zonder rest-pause.
 
Dus calimera gaat nu aan de leiding met 33 reps?
Ik zal volgende week zaterdag een poging doen maar heb geen idee hoe dat uitpakt, ik doe normaal enkel sets zonder rest-pause.
Momenteel Webby met 32 reps.
Onslow heeft een proef filmpje ingezonden, is zonder weging dus sowieso niet geldig, maar ik zie hem er nog wel over gaan :)
 
Momenteel Webby met 32 reps.
Onslow heeft een proef filmpje ingezonden, is zonder weging dus sowieso niet geldig, maar ik zie hem er nog wel over gaan :)

Oja goed dat je het zegt! Zou heel het wegen vergeten zijn.
 
Als mijn rug het toelaat probeer ik het misschien nog een keer. Opnieuw wegen is niet nodig lijkt me?
 
Als mijn rug het toelaat probeer ik het misschien nog een keer. Opnieuw wegen is niet nodig lijkt me?
Liefst wel, in een vorige challenge was er namelijk een kleine discussie ontstaan hierover... Volgens mij door lloydatoni :thinking:
 
Geen probleem. Maar als ik daadwerkelijk een kilo per week zou gainen en nog puur spier ook was ik nu mega buffel :)
 
Nog 4 dagen, wie gaat er over de 32 reps ???
 
Onderhands is geen pendlay row
 
huh? dat zijn toch geen pendlay rows?
 
lekkere ROM zo tegen je riem aan.
 
wat een haters hier :roflol:

Na mijn eerste filmpje al zeiken over de grip terwijl dat niks uitmaakte. Daarna vraag ik nog, een paar regels hier boven of het nu wel of niet uitmaakt, antwoord was nee en dan nu weer gaan zeiken. Wat maakt mij het uit hoe het beestje heet.

Riem is ook toegestaan, ja verkleint idd je rom maar nergens staat dat je om je riem heen moet gaan werken en ik touch heel duidelijk. Regels zijn voor iedereen hetzelfde, doe ook een riem om. Doe de grip ook onderhands....maar nee zelf niks inzenden. Maar hier heb ik geen zin dit was mijn laatste deelname. Respecteer ieders inzending op zijn minst, vooral als je zelf aan wal staat te kijken.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven