AndroidHealthClinic

Forum Challenge N°9: Pendlay rows

Bezoekers in dit topic

Mss nog eens naar glenn Pendlay's filmpje kijken voor de juiste uitvoering.
 
wat een haters hier :roflol:

Na mijn eerste filmpje al zeiken over de grip terwijl dat niks uitmaakte. Daarna vraag ik nog, een paar regels hier boven of het nu wel of niet uitmaakt, antwoord was nee en dan nu weer gaan zeiken. Wat maakt mij het uit hoe het beestje heet.

Riem is ook toegestaan, ja verkleint idd je rom maar nergens staat dat je om je riem heen moet gaan werken en ik touch heel duidelijk. Regels zijn voor iedereen hetzelfde, doe ook een riem om. Doe de grip ook onderhands....maar nee zelf niks inzenden. Maar hier heb ik geen zin dit was mijn laatste deelname. Respecteer ieders inzending op zijn minst, vooral als je zelf aan wal staat te kijken.

Als 3-voudig challenge winnaar alle respect voor jou prestaties, had niet gelezen dat de jury (imo ten onrechte) onderhandse grip had toegestaan. Had alleen gelezen dat het filmpje uit de beginpost gevolgd moest worden.
Je hebt helemaal gelijk de beste stuurlui staan aan wal. Helemaal als je de uit de mooiste stad van Nederland komt, geen woorden maar daden!!!! morgen komt mijn inzending!
 
BS de topictitel zegt Pendlay rows en het zijn overduidelijk geen Pendlay rows .
 
BS de topictitel zegt Pendlay rows en het zijn overduidelijk geen Pendlay rows .

Doe je beklag bij de mods die er over gaan en accepteer hun beslissing, maar blijf hier aub niet zeiken.
 
Doe je beklag bij de mods die er over gaan en accepteer hun beslissing, maar blijf hier aub niet zeiken.
Post dan ook geen filmpje voor de juiste uitvoering en zegt dan gelijk dat je iets kan doen wat er op lijkt
 
Als 3-voudig challenge winnaar alle respect voor jou prestaties, had niet gelezen dat de jury (imo ten onrechte) onderhandse grip had toegestaan. Had alleen gelezen dat het filmpje uit de beginpost gevolgd moest worden.
Je hebt helemaal gelijk de beste stuurlui staan aan wal. Helemaal als je de uit de mooiste stad van Nederland komt, geen woorden maar daden!!!! morgen komt mijn inzending!
Ben benieuwd
 
Post dan ook geen filmpje voor de juiste uitvoering en zegt dan gelijk dat je iets kan doen wat er op lijkt

Doe maar eerst eens mee en zet je prestatie hier maar neer, mag je daarna gaan klagen over de regels.
 
Als 3-voudig challenge winnaar alle respect voor jou prestaties, had niet gelezen dat de jury (imo ten onrechte) onderhandse grip had toegestaan. Had alleen gelezen dat het filmpje uit de beginpost gevolgd moest worden.
Je hebt helemaal gelijk de beste stuurlui staan aan wal. Helemaal als je de uit de mooiste stad van Nederland komt, geen woorden maar daden!!!! morgen komt mijn inzending!

Good luck, zonder deelnemers geen challenge!
Als Jaapja en Webby ook nog posten wordt het een echte challenge. Webby het mag dus ook met andere grip dan worden het er dus nog eens 10 extra neem ik aan?
 
Doe maar eerst eens mee en zet je prestatie hier maar neer, mag je daarna gaan klagen over de regels.
Beste leden,

Welkom bij de 9de challenge, deze maand gaan we terug wat zwaarder met (bodyweight) Pendlay rows.
De winnaar zal hiervoor een Elite account krijgen (voor degenen die reeds een Elite account hebben is er voorzien dat ze een symbool langs hun username kunnen krijgen).

Deze challenge zal 1 maand duren en iedereen die hier actief is mag eraan deelnemen, op 15 september zal de winnaar bekend gemaakt worden.

-AMRAP met lichaamsgewicht
-Het filmpje moet een shot met de weegschaal bevatten
-Belt en magnesium toegelaten
-Straps niet toegelaten
-Er is geen tijd restrictie maar er mag niet langer dan 10sec. 'gerust' worden tussen de reps
-Bij misbruik/fraude zal er streng opgetreden worden
-Zie video voor de correcte uitvoering:


De regels zijn duidelijk hoor!
 
Wat een beledigde kneus:roflol:. Het is gewoon geen pendlay row.
 
Hier in de gym zijn de meningen niet erg verdeeld of dat een pendlay row is. Verreweg van dat namelijk :p. Knap dat die erdoorheen gekomen is bij de jury.
 
Wij zijn nog in beraad.

Schrap mijn prestatie maar joh. Eerder vroeg iemand of de grip uitmaakt, antwoord was nee. Daarna vroeg ik het nog eens, antwoord was wederom nee. En nu in beraad en mensen die zeuren dat het geen pendlay row is :D. ik kan het niet makkelijker maken dan mijn video maar als niet verzonden te beschouwen. Ik zou ook direct een time cap inlassen anders gaan ze weer zeuren over te lang rust. Sturen de zeurpieten dan wel een filmpje in met de correcte wijze of gaat Webby als enige deelnemer hier winnen?
 
Schrap mijn prestatie maar joh. Eerder vroeg iemand of de grip uitmaakt, antwoord was nee. Daarna vroeg ik het nog eens, antwoord was wederom nee. En nu in beraad en mensen die zeuren dat het geen pendlay row is :D. ik kan het niet makkelijker maken dan mijn video maar als niet verzonden te beschouwen. Ik zou ook direct een time cap inlassen anders gaan ze weer zeuren over te lang rust. Sturen de zeurpieten dan wel een filmpje in met de correcte wijze of gaat Webby als enige deelnemer hier winnen?
Kijk, dit vind ik dan weer jammer, dat is het tegenovergestelde van wat we met de challenges willen bereiken maar ik snap je wel, ik ben ook voorstander voor filmpjes van de roepers, put your rows where your mouth is...
 
De onderhandse grip is voor mij geen probleem maar noem het dan geen pendlay row challenge.:p
 
Laatst bewerkt:
Beetje krom die discussie nu ineens... 17 augustus is er al gepost dat onderhandse grip toegestaan is en toen hoorde je bijna niemand... Wat mij betreft is dit gewoon een geldige poging.
 
Beetje krom die discussie nu ineens... 17 augustus is er al gepost dat onderhandse grip toegestaan is en toen hoorde je bijna niemand... Wat mij betreft is dit gewoon een geldige poging.

Goede geen pendlay row challenge dan.
 
Kijk, dit vind ik dan weer jammer, dat is het tegenovergestelde van wat we met de challenges willen bereiken maar ik snap je wel, ik ben ook voorstander voor filmpjes van de roepers, put your rows where your mouth is...

In Onslow zijn plaats zou ik echter meer teleurgesteld zijn in jouw reactie. Met alle respect maar als je tot 2x toe zegt dat onderhandse grip toegestaan is (waar hij het speciaal nogmaals vroeg omdat er commentaar op kwam), en je verkondigd dan ineens dat je "in beraad bent", dat vind ik echt niet kunnen. Persoonlijk zou ik dus eerder zeggen voor mij hoeft het niet meer omdat iemand terugkomt op zijn woord dan om andere forumleden die zagen over de uitvoering ervan.

Pendlay is in mijn ogen ook met bovenhandse grip, tot daar begrijp ik de commentaar van sommige forumleden, maar als de admin(s) die de challenge opzet(ten) verklaren dat onderhandse grip toegelaten is, suck it up en doe zelf een onderhandse poging dan als die toch zoveel makkelijker is.
 
9 challenges en pas nu rellen, eigenlijk nog een succes hier :D
 
Back
Naar boven