Natuurlijk. Powerliftschoenen zijn toch ook toegestaan.
Mag ik ook allebei haha? :') Heb nagenoeg geen enkelmobiliteit en heb dat dus nodig om redelijk recht naar beneden te gaan. Zal van de week eens kijken wat mogelijk is.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Natuurlijk. Powerliftschoenen zijn toch ook toegestaan.
Gewoon 2x bw aanhouden en dan kijken wie de langzaamste negatieve rep kan doen.1.5x bw lijkt me wel beter ja. Ik front squat nooit maar ken niet echt iemand die 2x bw doet![]()

Techniek issues?Heb vorige week weer eens front squats gedaan. Had meteen 3 dagen last van mijn schouders.
Hoogstwaarschijnlijk komt er dus nog een tweede poging.
Ik geloof dat het erop zit maar ik heb niet geteld.Ik geloof het niet en @Furryx94 geloof ik al helemaal niet.![]()
daar zit geen filmpje bij met dat je dat front squat.

Koekje van eigen deeg zullen we het maar noemenNiet te serieus.
Ik squat nog geen deuk in een pakje boter.
Dan kom ik maar als eerste met mijn poging. Had dit niet verwacht maar ben er toch niet echt tevreden meeHoogstwaarschijnlijk komt er dus nog een tweede poging.
Edit: ik heb trouwens ook een foto van het gewicht als jullie het niet geloven en @Furryx94 heeft het ook gezien
Dan kom ik maar als eerste met mijn poging. Had dit niet verwacht maar ben er toch niet echt tevreden meeHoogstwaarschijnlijk komt er dus nog een tweede poging.
Edit: ik heb trouwens ook een foto van het gewicht als jullie het niet geloven en @Furryx94 heeft het ook gezien

Oh shit, deze had ik gewoon gemist. Ben ik niet de eerste