AndroidHealthClinic

Forum Competitie 2019, Challenge n°10: Front squat

Natuurlijk. Powerliftschoenen zijn toch ook toegestaan.

Mag ik ook allebei haha? :') Heb nagenoeg geen enkelmobiliteit en heb dat dus nodig om redelijk recht naar beneden te gaan. Zal van de week eens kijken wat mogelijk is.

Heb vorige week weer eens front squats gedaan. Had meteen 3 dagen last van mijn schouders.

• Topic Starter Topic Starter
In! 90 kg moet wel lukken voor minimaal 8 reps achter elkaar

Dan kom ik maar als eerste met mijn poging. Had dit niet verwacht maar ben er toch niet echt tevreden mee :roflol: Hoogstwaarschijnlijk komt er dus nog een tweede poging.

Edit: ik heb trouwens ook een foto van het gewicht als jullie het niet geloven en @Furryx94 heeft het ook gezien

Ik geloof het niet en @Furryx94 geloof ik al helemaal niet. :trollface:

Ik geloof het niet en @Furryx94 geloof ik al helemaal niet. :trollface:
:roflol: :roflol: :roflol: nou hier is de foto dan.
IMG_9993.JPG

Hier is ook een foto, dus?
Squat-Rack.jpg

Niet te serieus.
Ik squat nog geen deuk in een pakje boter.

• Haha
Waarderingen: BB_
Dan kom ik maar als eerste met mijn poging. Had dit niet verwacht maar ben er toch niet echt tevreden mee :roflol: Hoogstwaarschijnlijk komt er dus nog een tweede poging.

Edit: ik heb trouwens ook een foto van het gewicht als jullie het niet geloven en @Furryx94 heeft het ook gezien

Pff 9 reps met bw idk of ik dat kan ben daar nu echt te zwaar voor hahaha. Maar we gaan het zien binnenkort

Direct al een eerste poging nice

Ik ga hem deze of komende week in mijn schema doen als vervanger van de back squat. Kijken hoe ver ik kom .

Oh shit, deze had ik gewoon gemist. Ben ik niet de eerste :janken:

Damn nice webby, dacht bij 8 reps dat je er al was maar goed doorgezet!

Terug
Naar boven