- Lid geworden
- 6 okt 2005
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Deze zag ik niet aankomen...
Dat waren halve reps Sanca. Als hij de 1e keer wisselt naar andere been maakt die voor het eerst pas een hele rep
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Dit was het laagste wat lukte zonder dat de voet er af gleed. Tenzij je de grond mag raken met de hak, dan voorkom je dat je wegglijd. Net even geprobeerd.Dat waren halve reps Sanca. Als hij de 1e keer wisselt naar andere been maakt die voor het eerst pas een hele rep
90 reps. Het moeilijkste is evenwicht bewaren en er niet af glijden.
Heb je mijn kuiten weleens gezien? Geen gewicht erbij toevoegen? Denk dat er toch wel 40kg bij moet?
Pushups?Er is ivm de vakantieperiode gekozen voor een simpele BW oefening zodra ook mensen die op dat moment geen gewichten of ter beschikking hebben er aan deel kunnen nemen
Pushups?
Er is ivm de vakantieperiode gekozen voor een simpele BW oefening zodra ook mensen die op dat moment geen gewichten of ter beschikking hebben er aan deel kunnen nemen
Ik denk dat het te licht is hoor, al heb ik in 20 jaar geen kuiten getraind. Dan wordt het meer een kwestie wie het snelst een beweging kan.
Misschien zijn er even wat meer meningen nodig voor er geen weg meer terug is. Ik denk 40kg een goed gewicht is maar het kan ook tegenvallen natuurlijk.
Iemand die braaf kuiten traint en weet of dit zwaar of licht is?
Bonus met een super zwaar gewicht is ook leuk misschien en kan een andere winnaar opleveren. Of wie het langst in concentrische stand kan blijven staan lijkt me ook lekker pijn doen.
Het is wel de bedoeling dat je helemaal omhoog kom. Dit zijn halve reps en dus niet geldig.
Zoiets?
Dit was het laagste wat lukte zonder dat de voet er af gleed. Tenzij je de grond mag raken met de hak, dan voorkom je dat je wegglijd. Net even geprobeerd.
In! een voorbeeld van de ROM zou idd fijn zijn