XXL Nutrition

Nieuw Forum Competitie 2019, Challenge n°7: calf raise (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

1000 herhalingen is het huidige aantal herhalingen wat je moet verslaan of zie ik het nou verkeerd?
 
Nou ik vind hem toch wel pittig, maar deed het op het einde van benen trainen.
Was ook wel benieuwd of er überhaupt goede tussen zitten.
 
Nou ik vind hem toch wel pittig, maar deed het op het einde van benen trainen.
Was ook wel benieuwd of er überhaupt goede tussen zitten.
Ik zie niet meteen volledige herhalingen...
 
Ik zie niet meteen volledige herhalingen...
Ik heb 't geprobeerd, 74 herhalingen gekund zonder bounce ofzo, lekker traag maar naar mijn gevoel heb ik geen groot genoege beweging ofzo
 
En m'n kuiten zijn stijf... Das makkelijk, moet ik straks geen kuiten trainen.
 
Ik heb 't geprobeerd, 74 herhalingen gekund zonder bounce ofzo, lekker traag maar naar mijn gevoel heb ik geen groot genoege beweging ofzo

Ik denk dat je te snel wil zijn waardoor je niet hoog genoeg kom. Begin langzaam tot je het “gevoel” van de hoogte heb en ga dan versnellen.
 
Ik denk dat je te snel wil zijn waardoor je niet hoog genoeg kom. Begin langzaam tot je het “gevoel” van de hoogte heb en ga dan versnellen.
Ik had het juist heel traag gedaan (ook langer dan 90 seconden) maar na een stuk of 10 reps zegt mijn instinct waarschijnlijk dat ik niet zo hoog meer kan.
En m'n kuiten zijn fk stijf
 
Zo te zien kom je explosief omhoog, dus niet heel traag en als je niet hoog genoeg meer kan komen is het tijd om te wisselen.
 
Ik had ook wel 3 dagen last van spierpijn, maar had er na die 90 ook nog een aantal om te oefenen op hoogte gedaan en toen nog 20 op film. Zat gok ik op 150+ reps. Vandaar dat ik niet direct nog een filmpje heb gemaakt. Eerst gisteren mijn squat training niet in de weg zitten :)
 
Moet echt wat gewicht op, dit tellen is niet te doen en heeft weinig met kracht/uithoudingsvermogen te maken.
 
Als ik 2 benen tegelijk doe krijg ik dan dubbele punten?
 
Back
Naar boven