XXL Nutrition

Sticky Forum Updates

Bezoekers in dit topic

Wanneer je rechts op de beginpagina op de link naar "nieuwe reacties" klikt en je krijgt de volledige lijst van nieuwe reacties klopt dit overzicht niet volgens mij... Ik heb al vaak gemerkt dat er dingen in ontbreken.
 
Nieuwe berichten bedoel je? Die link is hetzelfde als bovenaan in de navigatie en leid naar: Nieuwe Berichten | Bodybuilding.nl Forum

Welke dingen zouden er dan ontbreken? Als je een topic/post aangeklikt hebt verdwijnt die uit de lijst tot er weer een nieuw bericht in wordt gepost.
 
Nieuwe berichten bedoel je? Die link is hetzelfde als bovenaan in de navigatie en leid naar: Nieuwe Berichten | Bodybuilding.nl Forum

Welke dingen zouden er dan ontbreken? Als je een topic/post aangeklikt hebt verdwijnt die uit de lijst tot er weer een nieuw bericht in wordt gepost.

Aaah, dat zal het probleem zijn dan, nvm... Ik dacht dat het gewoon een overzicht gaf van de laatste berichten in chronologische volgorde los van of je ze al gezien hebt.
 
Daar heb je een andere link voor. Op de nieuwe berichten pagina heb je rechts bovenaan (naast markeer als gelezen) Recente Posts | Bodybuilding.nl Forum Dit geeft alle berichten weer ongeacht of je iets aangeklikt hebt.

Als je niet ingelogd bent ga je automatisch naar die link omdat voor gasten niet geregistreerd wordt wat ze hebben aangeklikt.
 
Is mijn computer ineens niet goed bij z'n hoofd geworden of is de layout veranderd? De gegevens onder de avatar staan over de hele breedte van het scherm.
 
Is mijn computer ineens niet goed bij z'n hoofd geworden of is de layout veranderd? De gegevens onder de avatar staan over de hele breedte van het scherm.
Het ligt niet aan jou ;)
 
Wat een gedrocht is het zo geworden :roflol:
 
Wat fokking irritant zeg, die hele balk over de breedte...
 
Lekkere nutteloze paginavulling die hele balk over de pagina heen. :mad:
Ziet er toch niet uit???
 
Zie op mobiel verticaal gekanteld geen balk.
 
wtf-is-happening.jpg
 
Djees, wie is er op dit geweldig idee gekomen om die balken over heel de lengte door te trekken? Draai dat maar snel terug want zo trekt het op niets.
 
Back
Naar boven