XXL Nutrition

Forumgame 15: Maffia - An Offer You Can't Refuse

Dom is wellicht overdreven, maar verstandig toch ook niet. Zou even goed IMBA, Suus of Orgineel kunnen kiezen, maar kies voor jou.
Geen zorgen, je gaat er heus niet uit.

Wat heb ik nou weer gedaan? ???
Kan ik het helpen dat Sjors als een idioot gespeeld heeft, en haar rol zo verkloot heeft?
Zou bijna zeggen dat ze omgekocht is door 1 van de mafia bazen.

Alles wat ik daar zeg klopt toch gewoon hoor. ;)

En wat voor nut heeft een stem op mij als iedereen op de persoon stemt die JIJ er gisteren liever uit zag gaan.
Nee, niet alles wat je daar zegt klopt.

Sjors was niet de eerste cult zoals je beweert en ik dus niet de tweede. Ik probeerde Pure B niet te redden, ik vond het enkel niet interessant om hem weg te stemmen aangezien we zijn rol toch al wisten (zelfde als nu met Jorgyboy). Ik ben ook niet de nieuwe consigliere.

Voor het spel maakt het nauwelijks uit hoeveel leden een familie heeft, er is geen sprake van voor- of achterstaan. Slechts van leven of dood. Enkel de Don is van belang en de kans om die om te leggen is onafhankelijk van hoeveel familieleden er nog zijn. Je wint nooit zolang de Don leeft en altijd als die dood is, de rest is dus niet belangrijk. Enkel zolang je nog niet weet wie ze zijn zijn ze van belang, want dan kunnen ze anderen beinvloeden.

Of je Jorgy er nu uitstemt of hem laat leven en verder negeert, het is precies hetzelfde.

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 17:45 ----------

Wat heb ik nou weer gedaan? ???
Kan ik het helpen dat Sjors als een idioot gespeeld heeft, en haar rol zo verkloot heeft?
Zou bijna zeggen dat ze omgekocht is door 1 van de mafia bazen.
Ik heb liever de jager vannacht, heb Sjors heel de tijd al gezegd dat ze EVIL was.
Maar niemand luisterd naar mij
Zo geef jij even makkelijk weg in welk kamp jij zit...

De beide families begrepen wat de rol van Sjors was, een van de jagers begreep wat de rol van Sjors was en ik begreep wat de rol van Sjors was.
Jij kennelijk niet. Dat is niet erg, maar slim is het ook niet.

Een capo laten leven is 1 ding. Wie stem je er dan wel uit? Helemaal at random er iemand uitpikken met het risico dat je een burger eruit stuurt?

Paar rondes later zitten er nog altijd die obvious capo's in, worden er 's nachts 2 burgers uitgepikt, en is het game over wat betreft de burgers.

Nee, niet alles wat je daar zegt klopt.

Sjors was niet de eerste cult zoals je beweert en ik dus niet de tweede. Ik probeerde Pure B niet te redden, ik vond het enkel niet interessant om hem weg te stemmen aangezien we zijn rol toch al wisten (zelfde als nu met Jorgyboy). Ik ben ook niet de nieuwe consigliere.

Voor het spel maakt het nauwelijks uit hoeveel leden een familie heeft, er is geen sprake van voor- of achterstaan. Slechts van leven of dood. Enkel de Don is van belang en de kans om die om te leggen is onafhankelijk van hoeveel familieleden er nog zijn. Je wint nooit zolang de Don leeft en altijd als die dood is, de rest is dus niet belangrijk. Enkel zolang je nog niet weet wie ze zijn zijn ze van belang, want dan kunnen ze anderen beinvloeden.

Of je Jorgy er nu uitstemt of hem laat leven en verder negeert, het is precies hetzelfde.

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 17:45 ----------

De beide families begrepen wat de rol van Sjors was, een van de jagers begreep wat de rol van Sjors was en ik begreep wat de rol van Sjors was.
Jij kennelijk niet. Dat is niet erg, maar slim is het ook niet.

Wat ben je jezelf constant aan het profileren als goede. Je kan wel lekker gaan gokken naar de don maar daar bereik je ook niet veel mee. Zeker niet als je een goede gaat hangen.
Je hebt een beetje de arrogantie van Remi in dit spel en dat is niet terecht.

Wat is de tussenstand op dit moment. Ik neem aan dat er veel stemmen op jorgyboy staan?

Jorgyboy

Wat is de tussenstand eigenlijk?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Silentio heeft geen zin meer om te spelen...

Een jager zit thuis op zijn kamer bier te zuipen tot hij niet meer op zijn poten kan staan. Een bak herrie galmt door zijn huis. Hij heeft zijn molotovcocktails op het nachtkastje staan. “OMERTA! OMERTA!” schreeuwt de jager maniakaal. Hij heeft wel vrienden, maar die ziet hij nooit.

http://www.youtube.com/watch?v=q1jrO5PBXvs

Een jager houdt zich sterk aan de omerta code, het is zijn levensmotto. Hij speelt het spel op de achtergrond en beschermt de burgers in het geniep.

De hints waren vrij obvious dacht ik:

OMERTA: "code of silence", ofwel: "ley del silencio"

Silentio schreeuwt omerta. Silentio houdt van metal.

Silentio was jager

Zijn stem op Jorgyboy komt hiermee te vervallen.

Laatst bewerkt:
Die hints waren inderdaad vrij duidelijk. Ik had ook eigenlijk gedacht dat de don(s) hem komende nacht zouden pakken. Maar dat hoeft nu niet meer.

Lekker dan. Had ie niet nog een nachje kunnen volhouden?

Fijn, zo'n belangrijke rol die er even mee stopt.

Zijn we weer mooi klaar mee dan ???

• Like
Waarderingen: kane
Hij beschermde gisteren een cult, dus zo'n ramp is het niet.

Terug
Naar boven