AndroidHealthClinic

Forumgame 15: Maffia - An Offer You Can't Refuse

• Topic Starter Topic Starter
Naja achja. Er zijn meerdere jagers, Silentio was toch al inactief of geen hulp. Dus qua effect zal het niet veel uitmaken denk ik. Game on!

Mijn stem gaat naar Jorgyboy
Gisteren was je de nummer 2 op m'n lijstje en vandaag ben je een plekje omhoog gegaan.
Ik geloof nml niet dat een capo zo onschuldig is als jij beweert, dus helaas...

nothing personal beebie;)

DAG 3:

Het ging er hard aan toe afgelopen nacht. ‘Big p*ssy’ Sjors had omerta verbroken. Als Snitch was haar rol duidelijk. SUBTIEL proberen de stemming te beïnvloeden met je kennis door HINTS te geven of te manipuleren. Ze kreeg iedere nacht de naam van een capo door. Deze kon al gestorven zijn, die nacht nog sterven of nog in het spel zitten. Haar rol was machtig, echter door deze expliciet te vermelden hadden de families snel door dat er een rat in het midden was. Als ze slim was geweest had ze de informatie opgenomen en haar kans gegrepen de stemming te beïnvloeden op een moment waar dat mogelijk was. Capo di tutti capi had haar er nog enkele malen op gewezen dat zij op het randje balanceerde. Sjors wordt niet graag geadviseerd. Ze is afgemaakt…

Jorgyboy wordt deze morgen zwetend wakker. Hij weet dat hij haar dood op zijn geweten heeft…

http://www.youtube.com/watch?v=Qo6cNQwN6LQ

Doordat de snitch haar mond voorbij heeft gepraat is de rol van Jorgyboy nu overduidelijk. Hij is tenslotte 100% (LEES 100%) ZEKER capo. De burgers, de familieleden van de Beefleone’s en de familieleden van de Aestheto’s weten dat nu ook. Jorgyboy wordt meegenomen naar het dorpsplein.

Een gekke dorpsbewoner zit in zijn winkeltje te kletsen en zaken te bespreken. Hij heeft er genoeg van. De moorden, de afpersing. Zijn winkel waar hij dolgraag microgolfovens wilt verkopen maar verplicht wordt gucci handtasjes en zonnebanken te verkopen. Terwijl hij met zijn vrienden zit ziet hij Joryboy aankomen. Jorgyboy heeft hem nog wat geld tegoed. Hij staat op en loopt naar buiten…

http://www.youtube.com/watch?v=LI8PFLRSjVQ

Hij is vastberaden. Iedereen ziet hoe hij Jorgyboy in koele bloede neer schiet. 20%? Hij heeft zijn geld helemaal niet op de bank staan. Zelf kan hij het harde leven niet meer aan. De geur van gucci leer en de veel te bruine Aestheto’s in zijn winkel maken zijn leven ondragelijk. Hij trekt zijn pak open...

Inert_Suicide_Vest_-_Type_1.jpg

De dorpsbewoners schrikken zich een ongeluk en vliegen aan de kant. De doorgeflipte burger schreeuwt "This is my home. My country. I don't run from nobody. This is Musclelilië" en blaast zichzelf op.

Het plein ligt vol bloed en er zijn twee lijken…

Jorgyboy is dood. Hij was de nieuwe Consiglieri van de familie Aestheto
FrankyB is dood, hij was een doorgeflipte burger

HET IS NACHT. IK VERWACHT VOOR 00:00 UUR EEN PM VAN DE DON'S EN DE JAGERS

Jorgyboy behoorde wel tot de Aestheto's.

Mind is blown.

Ok dan, die zag ik niet aankomen.

wow epic, een doorgeflipte burger mag dus ook een aanslag plegen ofzo of was dit puur vanwege zn inactiviteit?

wel geinig dat net jorgyboy de nieuwe consigliere was :roflol: flinke klap weer voor de aestethos

Rob had je hints naar frankyb in de verhalen gestopt? had hem namelijk met vraagtekens aan de goodside staan, kwam tijdens het zoeken naar hints paar keer uit bij de naam "frank" of "frankie"

FrankyB was gewoon inactief. Slechts IN gepost in het topic, dus uit het verhaal geschreven.

Zijn rol was wel doorgeflipte burger.

Jorgy is gewoon dood door stemmen.

Nice kill mensen.
Nu vannacht afwachten...

K*t wrong topic

Wat is t stil vanavond....is iedereen bang voor z'n eigen hachje?

Huh ben ff de draad kwijt...

Snap echt totaal niet meer waarom sommige mensen per se wilden dat er voor Jorgyboy gekozen werd terwijl PureB ook overduidelijk Capo was. Ze zaten beiden in hetzelfde kamp ???

Het enige wat ze daar mee konden bereiken is dat ze zelf verdacht werden

Wat snap je niet daster?
Pure b was overduidelijk door de hints, en jorgyboy was overduidelijk door het speel gedrag an Sjors..

Wat snap je niet daster?
Pure b was overduidelijk door de hints, en jorgyboy was overduidelijk door het speel gedrag an Sjors..
PureB was echt 100% en Jorgyboy op dat moment was op basis van een een paar vage quotes die Sjors aanhaalde.. Vond het al zo ongeloofwaardig toen en niemand wist toen nog dat Sjors de snitch was

Iemand al een hint ontdekt naar een cult? Eigenlijk een k*tdag zo. Hopelijk is de nacht beter.

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 23:35 ----------

PureB was echt 100% en Jorgyboy op dat moment was op basis van een een paar vage quotes die Sjors aanhaalde.. Vond het al zo ongeloofwaardig toen en niemand wist toen nog dat Sjors de snitch was

Dat heeft ze toch wel duidelijk gemaakt?

Hmja als ik nu teruglees liet ze wel erg duidelijk doorschemeren dat ze snitch was.. Op dat moment kon ik elke stem die van PureB afweek alleen als capo gedrag interpreteren. Maar goed Sjors heeft het ook gewoon niet al te snugger gespeeld.

Silentio heeft geen zin meer om te spelen...

De hints waren vrij obvious dacht ik:

OMERTA: "code of silence", ofwel: "ley del silencio"

Silentio schreeuwt omerta. Silentio houdt van metal.

Silentio was jager

Zijn stem op Jorgyboy komt hiermee te vervallen.

Stom dat hij zich inschrijft en zomaar stopt.
Wel een geniale hint. Ik had toevallig nog wel omerta gegoogeld, maar ik had helemaal niet die link gelegd.

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 23:57 ----------

Btw, hoe kan het dat FrankyB dood is? Alleen Jorgyboy was toch genomineerd voor de lynch?

Staat twee posts onder het verhaal man. Uitgeschreven wegens inactiviteit

Terug
Naar boven