AndroidHealthClinic

Forumgame 15: Maffia - An Offer You Can't Refuse

Stom dat hij zich inschrijft en zomaar stopt.
Wel een geniale hint. Ik had toevallig nog wel omerta gegoogeld, maar ik had helemaal niet die link gelegd.

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 23:57 ----------

Btw, hoe kan het dat FrankyB dood is? Alleen Jorgyboy was toch genomineerd voor de lynch?

Ben jij Don Beefleone of Don Aestheto?

• Topic Starter Topic Starter
Stom dat hij zich inschrijft en zomaar stopt.
Wel een geniale hint. Ik had toevallig nog wel omerta gegoogeld, maar ik had helemaal niet die link gelegd.

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 23:57 ----------

Btw, hoe kan het dat FrankyB dood is? Alleen Jorgyboy was toch genomineerd voor de lynch?

De verhalen staan vol geniale hints, maar niemand wil ze lezen ;)

FrankyB was gewoon inactief.

Jorgyboy bij de Aestheto's en pure B ook. Toch stemde ze op elkaar.
sg017lt.gif

• Topic Starter Topic Starter
NACHT 4:

http://www.youtube.com/watch?v=W2YPsfwSPGg

Het zijn bewogen dagen. Eerst wordt al snel duidelijk dat PureB de consiglieri van de Aestheto’s is. De Musclelianen komen die dag snel tot een besluit. Snitch Sjors is overduidelijk in haar rol en een tweede slachtoffer is onvermijdelijk. Ook Jorgyboy sterft snel. Dit in combinatie met de aanslag op Tremendes zorgt er voor dat de Aestheto’s harde klappen krijgen.

Aangezien de capo’s van de Aestheto’s er makkelijk uitgewipt worden kijkt niemand naar de sporen van de crime scene’s. Waar de Snitch eerst zo veel invloed had, wordt er nu niet meer naar haar geschreeuw geluisterd. Sommige burgers willen zelfs hints met cijfers, maar daar wordt toch niet naar gekeken. De Beefleone’s regeren de stad ondertussen als een goed geoliede machine. Ze verdienen goed geld met de handel in dbol. Henry Hill vindt dat hij niet genoeg geld krijgt van de Aestheto's voor zijn coffin. Veel duurder dan $1600,- moeten ze toch niet zijn. Voor dat geld kan hij er makkelijk twee kopen.

http://www.youtube.com/watch?v=bPnk9MhnEpY

Don Beefleone krijgt advies van zijn Consigliere. Maar hij was er zelf ook al uit. De naam Alley Cat vliegt door de kamer. De Don is boos. “I want you to get this **** where he breathes! I want you to find this nancy-boy, I want him DEAD! I want his family DEAD! I want his house burned to the GROUND! I wanna go there in the middle of the night and I wanna PISS ON HIS ASHES!”. Dat is duidelijke taal.

De familie dreigt de overhand te nemen. Maar Don Aestheto leeft nog, er kunnen door de Aestheto’s nog steeds kills gemaakt worden en met een goede executie dreigen de Beefleone’s alsnog overgenomen worden door de rivaliserende familie.

De Aestheto’s zijn aangeslagen vandaag. Ze zijn hun consiglieri kwijt, de familie heeft betere dagen gekend. Ze weten het niet meer. De familie is op de begrafenis van Jorgyboy. Ze hebben hun handen vol met het eren van de gevallen capo’s van de afgelopen dagen. Het is een sombere dag…

http://www.youtube.com/watch?v=oB1pDASNe8E

De Aesthoto's zijn verward. De Don heeft genoeg van de consiglieri en besluit zijn advies te negeren. Hij besluit zijn soldaat op pad te sturen die nacht. De Don denkt goed na vandaag en zijn keuze blijkt verstandig te zijn...

De soldaat van de Beefleone’s gaat ook op pad. Alley Cat zal er aan gaan deze nacht. Als hij het zijn thuis adres aankomt ziet hij echter wat voor de deur staan:

deluxe_gangster_shoes.jpg

De soldaat gaat naar binnen. Zijn honkbalknuppel sleept over de grond. Maar zodra hij binnen stapt krijgt hij een stomp op zijn gezicht. Het is de jager. De soldaat krijgt meer stompen en de jager is uitzinnig. Met het bloed op zijn gezicht en twee pap-ogen druipt de soldaat af.

Er is een aanslag geweest op Alley Cat door de soldaat van de Beefleone's, hij heeft het echter overleefd.

De Soldaat van de Aestetho's heeft Suus141 geëxecuteerd. Ze was Capo van de familie Beefleone

HET IS DAG TOT 21:00 UUR. IK VERWACHT EEN PM VAN DE GOKKER

Mooi!!

mooie quote uit de untouchables ook vooral weer, zie vooralsnog geen hint met henry hill en coffins naar iemand wijzen

Nice story :thumbup:

Heb in vorige verhalen ook zeker wat zinnetjes nog zien staan wat wel een hint móet zijn.. Alleen nog niet kunnen uitvogelen hoe en wat

verstandige don hebben de aestheto's overigens door het besluit te negeren en zelf een kill te beslissen op een capo lid van de beefleones

Dom is wellicht overdreven, maar verstandig toch ook niet. Zou even goed IMBA, Suus of Orgineel kunnen kiezen, maar kies voor jou (Kane dus).
Geen zorgen, je gaat er heus niet uit.
Suus is dus de eerste die niet zo dom is gebleken als ze zich voordeed. Op zoek naar de volgende.

En uiteraard dank aan de jager!

Ik ga vandaag eens voor een Don gaan. Tartarus

Verklaring: Vrij nieuwe speler volgens mij. Heeft een zeer belangrijke rol gekregen en houdt zich stevig op de achtergrond. Dit is de enigste post van hem, waarbij hij zijn nacht-kills verward met de stemmingen die overdag moeten gebeuren:

In het verhaal stond ook:
Don Beefleone krijgt advies van zijn Consigliere. Maar hij was er zelf ook al uit. De naam Alley Cat vliegt door de kamer. De Don is boos. “I want you to get this **** where he breathes! I want you to find this nancy-boy, I want him DEAD! I want his family DEAD! I want his house burned to the GROUND! I wanna go there in the middle of the night and I wanna PISS ON HIS ASHES!”. Dat is duidelijke taal.

Waar is er veel haat volgens de oudgriekse mythe:
De Tartaros (Oudgrieks: Τάρταρος) of Tartarus (gelatiniseerd) is een deel van de onderwereld in de Griekse mythologie, het grote, treurige rijk onder de aarde, 'even ver verwijderd van de aarde als de aarde verwijderd is van de hemel'.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Tartarus

Een gokje, maar ik wil het wel wagen.

Goed verhaal Rob

Terug
Naar boven