JoeyC
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 537
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 72kg
Nope. Ik ben vooralsnog waardeloos gebleken met hints.
Maar nu je toegeeft dat jij verkeerde conclusies trok moet je toch ook zien dat de mensen die gisteren zo snel achter je aan hobbelde op zijn minst verdacht zijn (Suus, Kane en JoeyC)? En jij natuurlijk ook nog steeds, maar je neemt te veel het voortouw voor een cult.
Je deed als het ware het vuile werk voor ze.
*edit*IMBA ook natuurlijk.
kun je laten zien waar ik achter orgineel aanloop dan? heb mijn keuzes tot nu toe grotendeels zelf gemaakt. op pureB na ivm de hint die iemand anders had opgelost. had juist het idee dat ik meer tegen orgineel in ging dat hem naliep. of zit een van ons nu helemaal verkeerd? Grappig dat je mij aanwijst:
-Iedereen die voor Pure B (Aestheto) ging is ofwel burger ofwel lid van de Beefleone's.
-Iedereen die voor Jorgyboy (capo, maar familie onbekend) ging is ofwel burger of misschien lid van de Aestheto's, indien Jorgyboy bij de Beefleone's hoort.
Sjors heeft het verkeerd aangepakt door zo hard te willen gaan voor Jorgyboy toen er al genoeg mensen overtuigd waren van die tip naar Pure B. Maar indien Jorgyboy niet tot de Aestheto's behoorde, wat vandaag misschien zal blijken, stond jij wel aan het voortouw om Pure B zogezegd te sparen en voor Jorgyboy te gaan. Dan hadden jullie (Aestheto's) je consiglieri nog gehad en stonden jullie misschien voor.
Dus ik zou maar niet te hard met de vinger wijzen.
Als Jorgyboy nu lid blijkt te zijn van de Aestheto's, dan ligt de zaak anders.
mensen die voor Pure B gingen kunnen alsnog een aestetho zijn imo. zou tactisch zijn om als aestetho ook voor pure b te gaan aangezien die sowieso verloren was. lokt alleen maar argwaan als ze dan er tegenin zouden gaan. ik denk dan ook dat de aestethos in die stemming verdeeld waren.

morgen zal ik n vermoeden uitspreken, eerst de nacht overleven jager guard me