Fitness Seller

Forumgame 15: Maffia - An Offer You Can't Refuse

Ik ga vandaag eens voor een Don gaan. Tartarus

Verklaring: Vrij nieuwe speler volgens mij. Heeft een zeer belangrijke rol gekregen en houdt zich stevig op de achtergrond. Dit is de enigste post van hem, waarbij hij zijn nacht-kills verward met de stemmingen die overdag moeten gebeuren:

In het verhaal stond ook:

Waar is er veel haat volgens de oudgriekse mythe:

Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Tartarus

Een gokje, maar ik wil het wel wagen.

Wil hier best in meegaan, anders had Rob er misschien al uitgeschreven.

@ de rest. Kom nu niet zeiken met die cultrein blabla.

---------- Post toegevoegd 27 June 2013 om 10:25 ----------

Zat trouwens ook te denken aan Markrot. Sterke speler. Ook redelijk op de achtergrond.

Wil hier best in meegaan, anders had Rob er misschien al uitgeschreven.

@ de rest. Kom nu niet zeiken met die cultrein blabla.

---------- Post toegevoegd 27 June 2013 om 10:25 ----------

Zat trouwens ook te denken aan Markrot. Sterke speler. Ook redelijk op de achtergrond.
Culttrein, sowieso culttrein. Lekker om van tevoren te zeggen dat mensen dat niet mogen zeggen.

Markrot was in mijn vorige twee spellen ook vrij inactief, toen zocht ik daar iets achter. Nu eigenlijk niet meer.
Als Tartarus de Don is zou ik dat echt stom vinden. Hij is gewoon inactief. Zou dan bij deze voorstellen dat we hem alsnog vervangen.

Ik blijf voorlopig bij Kane. Staat in mijn rijtje van vier (inmiddels drie) en ik stemde gisteren op hem en vannacht was er een aanslag op mijn leven.
Zijn huidige voorstel om een RobG-ke te pullen maakt hem wat mij betreft nog iets verdachter.

waarom werd je beschermd alley terwijl er zoveel kampen je eruit wilden hebben?

1. Biobeast
2. Snepke1990
3. wwe
4.
5. Alley Cat
6. Bikers
7. Markrot
8. Daster
9. Orgineel
10.
11.
12. Fitness Beginner
13.
14. lloydatoni
15.
16. Kane
17. Feedback
18. IMBAatwork
19.
20.
21.
22. Tartarus
23. Penose
24.
25. Kimi2
26. JoeyC

Dit zijn de overgebleven deelnemers.

Alley, wat is je onderbouwing tegen Kane? Behalve dat hij op je lijstje staat?

---------- Post toegevoegd 27 June 2013 om 10:46 ----------

waarom werd je beschermd alley terwijl er zoveel kampen je eruit wilden hebben?

Blijkbaar is hij een gevaar. Zou betekenen dat hij in de goed richting zit te denken, tenminste voor een deel misschien.

• Topic Starter Topic Starter
inactieve spelers (geen stemmen uitgebracht of acties ondernomen afgelopen dagen) hebben gisteren hun laatste waarschuwing gekregen, ze zullen vanavond bij de lynch uit het verhaal geschreven worden.

ik ga even kijken naar goodfellas en de godfather delen om de hints op te lossen

xx

Wel jammer dat er zoveel inactieve spelers zijn.

Goede nacht geweest.

Ik ga vandaag eens voor een Don gaan. Tartarus

Verklaring: Vrij nieuwe speler volgens mij. Heeft een zeer belangrijke rol gekregen en houdt zich stevig op de achtergrond. Dit is de enigste post van hem, waarbij hij zijn nacht-kills verward met de stemmingen die overdag moeten gebeuren:

In het verhaal stond ook:

Waar is er veel haat volgens de oudgriekse mythe:

Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Tartarus

Een gokje, maar ik wil het wel wagen.

hmm, ik denk dat die gewoon inactief is zou er niet teveel achter zoeken want hij heeft ook nog niet gestemd. wil best meegaan hoor, maar denk dat we een beter kill kunnen maken vanavond.

ik ben me al een paar dagen aan het verwonderen wat de rol van fitnes beginer zou zijn. ik heb dan ook met name door zijn postgedrag het idee dat hij een badguy is, mogelijk zelf de don van een van de families.

vergezocht zou misschien een hint zijn in het verhaal van nacht 3:
Tijdens het overleg met de capo’s en de nieuwe consigliere roepen ze “Jesus Christ man. Jesus Christ, look, let's get 'em all. Let's hit 'em all now, while we got the muscle”. Enkelen verliezen hun geduld en er bestaat onenigheid over wie er dood moet. De gemoederen lopen hoog op en beledegingen onder de maffiosi zijn niet de minste.

beledigingen in de mafiosi wereld worden sfregio genoemd, de letters van "sfregio" komen op de "o" na allemaal voor in fitness beginer.

ben benieuwd naar zn verdediging

Zou het wel slecht vinden als Tartarus een Dom zou zijn.
Ik vind dat als je meespeelt je gewoon MOET stemmen.
Op de achtergrond blijven ok, maar helemaal niet doen dan alleen de kill doorgeven slaat nergens op, en zou in mijn ogen niet mogen.

Denk dat dat ook niet het geval is, dus vind de stem op Tartarus vrij nutteloos.

Maar heb eerlijk gezegd geen idee op wie wel te stemmen.

Vind het wel vervelend dat Kane mij als mogelijke badguy te koop loopt te zetten, vandaar dat mijn stem voorlopig naar hem uit gaat.

Wel een goede zet Rob om de actievelingen er uit te pleuren.

Zou het wel slecht vinden als Tartarus een Dom zou zijn.
Ik vind dat als je meespeelt je gewoon MOET stemmen.
Op de achtergrond blijven ok, maar helemaal niet doen dan alleen de kill doorgeven slaat nergens op, en zou in mijn ogen niet mogen.

Denk dat dat ook niet het geval is, dus vind de stem op Tartarus vrij nutteloos.

Maar heb eerlijk gezegd geen idee op wie wel te stemmen.

Vind het wel vervelend dat Kane mij als mogelijke badguy te koop loopt te zetten, vandaar dat mijn stem voorlopig naar hem uit gaat.

Wel een goede zet Rob om de actievelingen er uit te pleuren.

Dat doet hij hopelijk niet.

• Topic Starter Topic Starter
Haha, nee INactievelingen vliegen er vandaag uit. Jullie mogen er vanuit gaan dat er geen spelers bij zitten die snachts wel erg actief zijn maar overdag niet stemmen. Het stemmen is semi verplicht.

Verder wil ik benadrukken dat er wel degelijk hints in de verhalen staan. Imo best duidelijk. Succes allemaal.

Dat is echt het laatste wat ik zeg. Ik wil het spel niet te veel sturen.

Ik moet zo weg en zal voor 21:00 niet meer op dbb zijn dus ik stem alvast.

Tartarus

Omdat hij inactief is en vanwege de vage hint waar iemand het hierboven over had. belangrijakte reden voor mij is nu dat hij inactief is want ik wil nu niet snel op een actief persoon stemmen zonder dat ik er over nadenkt.

hmm, ik denk dat die gewoon inactief is zou er niet teveel achter zoeken want hij heeft ook nog niet gestemd. wil best meegaan hoor, maar denk dat we een beter kill kunnen maken vanavond.

ik ben me al een paar dagen aan het verwonderen wat de rol van fitnes beginer zou zijn. ik heb dan ook met name door zijn postgedrag het idee dat hij een badguy is, mogelijk zelf de don van een van de families.

vergezocht zou misschien een hint zijn in het verhaal van nacht 3:

beledigingen in de mafiosi wereld worden sfregio genoemd, de letters van "sfregio" komen op de "o" na allemaal voor in fitness beginer.

ben benieuwd naar zn verdediging

toen jullie allemaal op Pure B stemden, was ik niet overtuigd van die hint. ik heb dan een quotereeks gemaakt waaruit duidelijk bleek dat jorgy een slechte was, vond ik. toen sjors me direct volgde en super enthousiast was, dacht ik dat het klaar was voor mij. er ging een cult uit en ik wou dat persee 'voorkomen' om jorgy eruit te krijgen. ik geef toe dat dat op cultgedrag lijkt, maar die redenering is onterecht, want ook jorgy was slecht!

en dan een woord, buiten 1 letter voorkomt in mijn naam is echt vergezocht. moest het er nou nog volledig in voor komen.

EDIT: stop met te stemmen op inactievelingen, die worden toch uitgeschreven...

Laatst bewerkt:
edit!!!!!
joeyC busted at:
filmpje van de Aestheto’s, op 1:45

"but it wasn't until chucky, my brother joey's kid taking a pay-off from the man with the missing thump"

dus, begravenis van de aesthetho's, het kind van joey neemt een pay-off in ontvangs, dus, die joey is een dirty-one, en werkt voor de beefleony's.

Laatst bewerkt:
Naja Rob zei al dat de inactieve mensen uitgeschreven worden omdat ze toch geen belangrijke rol hebben.
Dus waarschijnlijk burger..
Denk dat ik daarom niet mee ga op tartarus in de hoop dat hij actief gaat worden

Edit: of juist wel want als hij niet actief word gaat ie er toch uit.
Met de kans dat er twee burgers uit gaan.

Edit: shit ik snap hem zelf niet meer

Laatst bewerkt:
Naja Rob zei al dat de inactieve mensen uitgeschreven worden omdat ze toch geen belangrijke rol hebben.
Dus waarschijnlijk burger..
Denk dat ik daarom niet mee ga op tartarus in de hoop dat hij actief gaat worden

Edit: of juist wel want als hij niet actief word gaat ie er toch uit.
Met de kans dat er twee burgers uit gaan.

Edit: shit ik snap hem zelf niet meer

Dus wat ga je doen?

---------- Post toegevoegd 27 June 2013 om 13:50 ----------

toen jullie allemaal op Pure B stemden, was ik niet overtuigd van die hint. ik heb dan een quotereeks gemaakt waaruit duidelijk bleek dat jorgy een slechte was, vond ik. toen sjors me direct volgde en super enthousiast was, dacht ik dat het klaar was voor mij. er ging een cult uit en ik wou dat persee 'voorkomen' om jorgy eruit te krijgen. ik geef toe dat dat op cultgedrag lijkt, maar die redenering is onterecht, want ook jorgy was slecht!

en dan een woord, buiten 1 letter voorkomt in mijn naam is echt vergezocht. moest het er nou nog volledig in voor komen.

EDIT: stop met te stemmen op inactievelingen, die worden toch uitgeschreven...

Of jij zit samen in een team met Pure.

Ik twijfel nog..
Als hij niet actief word voor laten w zeggen 8 uur ga ik mee, en anders weet ik nog niet. Zit nog te kraken op de hints

Edit: en jij ?

Terug
Naar boven