AndroidHealthClinic

Forumgame 15: Maffia - An Offer You Can't Refuse

Joeyc

Volgens mij is hier een aesthetos clubje aan het werk om Markrot te beschermen....

Ach dan ga ik maar mee markrot

JoeyC lag er gisteren al bijna uit, had de helft van de stemmen gehad. Snap dus ook niet dat jullie nu zo radicaal overstappen op markrot zonder echte aanknopingspunten. Het is slechts een vermoeden.

JoeyC

de aestheto's zijn bijna allemaal dood toch?

iemand mss een overzichtje?

de aestheto's zijn bijna allemaal dood toch?

iemand mss een overzichtje?

FAMILIE AESTHTO:
Don Aestheto:
2. Consiglieri: PureB
3. Capo 1:
4. Capo 2: Jorgyboy
5. Capo 3: Tremendes
6. Soldaat:

FAMILIE BEEFLEONE:
7. Don:
8. Consiglieri:
9. Capo 1: Whami
10. Capo 2: Suus141
11. Capo 3: Penose
12. Soldaat:

GOODGUYS:
13. Snitch: Sjors26
14. Jager 1:
15. Jager 2: Silentio
16. Gokker 1:
17. Gokker 2: kane
18. DF Burger 1:
19. DF Burger 2:
20. DF Burger 3: FrankyB
21. Burger 1: Quibus
22. Burger 2:
23. Burger 3:
24. Burger 4: Feedback
25. Burger 5
26. Burger 6: Tartarusp

NACHT 5:

Het kan raar lopen in Musclelilië. De Beefleone’s waren de leidende familie. Groter, sterker en vochtiger dan de Aestheto’s. Maar Don Aestheto blijkt oppermachtig in dit spel. Door het advies van de consiglieri te negeren en een capo van de Beefleone’s te liquideren is zijn macht al eerder versterkt. Dat was een precisie aanslag.

Iets vaags wat ik hieruit kan opmaken is dat volgens deze tekst de Beefs oppermachtig zijn. Echter als ik naar de lijst kijk zijn het aantal overlevenden in de Beefs en de Aestheto's precies gelijk. Dat klopt dus voor geen meter. Een beetje vreemde uitspraak dus (hint?). Er is een onbalans tussen de families = IMBAatwork? Deze tekst gaat over de beslissing van de don van de Beefs, dus ik heb een vermoeden dat IMBA dit wel eens kan zijn.

Ik stem echter op JoeyC, omdat er al vele stemmen op hem staan, en dit de enige mogelijkheid is om mezelf te redden. Ook tegen Joey denk ik een hint te zien in het verhaal van dag 4 (waarbij een groepje mensen de bar binnenloopt, waarvan 1 burger met veel vocht, wat waarschijnlijk wijst op een Beefleone).

Laat mij niet sterven aub. er is geen concrete aanwijzing naar mij. Zo inactief ben ik ook niet. Als ik nu wordt afgemaakt, dan zullen de burgers het erg moeilijk krijgen.

---------- Post toegevoegd 28 June 2013 om 20:55 ----------

Er zijn geen echte clubjes meer, elke groep bestaat nog maar uit twee leden.

Het kan ook zijn dat de maffia vreest dat de burgers te machtig worden. Zij zijn tevreden zowel als er een burger uitgespeeld wordt, als een rivaliserende capo.

---------- Post toegevoegd 28 June 2013 om 20:59 ----------

Volgens mij is hier een aesthetos clubje aan het werk om Markrot te beschermen....

Bedankt dat je me onder de Aestheto's schaart. Ik hoop dat je er hetzelfde over denkt tijdens de DBB contest. Nu zit je er echter naast. Ik hoop dat er nog burgers zijn die voor de tijd van stem veranderen, anders zijn mijn laatste momenten geteld.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.050
Stemmen worden geteld, verhaal komt zo.

Het stemmen is voorbij, en ik denk dat ik de meeste stemmen tegen heb.

Burgers van Musclilie, bespaar je de moeite. Jullie moordlust zal mij niet bereiken voordat ik mijn laatste adem heb uitgeblazen, ik sla de hand aan mezelf.

1336297872159.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.052
DAG 5

Het is ondertussen al vijf dagen sinds de oorlog is begonnen in Musclelilië. Er is veel criminaliteit geweest. Afpersing en executies zijn de laatste dagen een normale zaak geworden. De maffia zijn nog maar in kleine getalen aanwezig, maar ze hebben nog steeds zeer veel invloed.

Don Aestheto en Don Beefleone leven allebei nog. Ze worden geholpen door een consiglieri en een Soldaat.

Het is druk in het dorp deze dag. Er zijn festiviteiten en JoeyC loopt vrolijk mee in de parade. Hij begon de dag goed gemutst. Hij wilde er een Don uit hebben en Markrot zou dat zijn in zijn ogen. Markrot laat echter niet zomaar over zich heen lopen. Hij heeft er genoeg van en besluit een handdoekje mee te nemen. Hij gaat niet naar het strand…

Als JoeyC even een huisje binnen loopt om een toiletje te zoeken besluit Markrot dat hij even een kijkje gaat nemen. Hij weet dat JoeyC last heeft van plas-angst en dit is hét moment om hem even te stangen. Hij besluit dat hij vandaag een stapje verder gaat dan Joey het plassen onmogelijk te maken…

http://www.youtube.com/watch?v=em7EcaXPJF8

JoeyC wordt vermoord door Markrot.

Elders in het dorp is er nog meer opstand. Het woord is uit dat JoeyC is gestoven en sommige leden hebben daar veel moeite mee. De beefleone’s waren druk atwork de laatste dagen. Maar voor sommige wordt dat atwork een lang weekendje ‘broer coachen bij een powerlifting wedstrijdje’. In de grote opstand in Musclelilië worden de Beefleone’s onder handen genomen. Lijken worden gevonden…

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het is de laatste werkdag geweest voor deze strijder. Zijn dagen als maffiose zijn geteld…

Don Aestheto kijkt lachend toe. Afgelopen nacht stond deze kill eigenlijk al vast. Maar een last minute change heeft dat verholpen. De angst was dat de jager JoeyC zou beschermen. Niets is echter minder waar. Helaas. De Aestheto's hadden hiermee de ultieme macht kunnen winnen en het gehele dorp kunnen overnemen..

Dan is er nog een doorgewinterde knokbaas. Deze harde vechter heeft flink zijn best gedaan de afgelopen dagen. Iedere nacht is hij op stap geweest voor de familie Beefleone. Maar de dorps bewoners zijn ook hem spuugzat. Hij wordt door een groepje dorps bewoners dood gestompt.

JoeyC is dood. Hij was Don Beefleone

IMBAatwork is dood. Hij was vanaf het begin af aan al de Consiglieri van familie Beefleone

Daster is dood. Hij was Soldaat van familie Beefleone

HET IS NACHT TOT MORGENVROEG 10:00 UUR. IK VERWACHT EEN PM VAN DON AESTHETO EN EEN PM VAN DE JAGER

---------- Post toegevoegd 28 June 2013 om 21:23 ----------

Deze nacht zal de kill van Don Aestheto bepalen of de burgers of familie Aestheto's winnen. Het animo is laag in het spel vandaar.

Het stemmen is voorbij, en ik denk dat ik de meeste stemmen tegen heb.

Burgers van Musclilie, bespaar je de moeite. Jullie moordlust zal mij niet bereiken voordat ik mijn laatste adem heb uitgeblazen, ik sla de hand aan mezelf.

There+s+spanish+people+in+the+future+_2dbd287e3a1091c42410d68c5b065c27.jpg

Yo Rob,

Lijkt erop dat markrot ook dood is, hij heeft zelfmoord gepleegd blijkbaar:D

---------- Post toegevoegd 28 June 2013 om 21:26 ----------

Woohoo weer een vet verhaal. Heel Beefleone is kapot

---------- Post toegevoegd 28 June 2013 om 21:27 ----------

FAMILIE AESTHTO:
Don Aestheto:
2. Consiglieri: PureB
3. Capo 1:
4. Capo 2: Jorgyboy
5. Capo 3: Tremendes
6. Soldaat:

FAMILIE BEEFLEONE:
7. Don: JoeyC
8. Consiglieri: IMBAatwork
9. Capo 1: Whami
10. Capo 2: Suus141
11. Capo 3: Penose
12. Soldaat: Daster

GOODGUYS:
13. Snitch: Sjors26
14. Jager 1:
15. Jager 2: Silentio
16. Gokker 1:
17. Gokker 2: kane
18. DF Burger 1:
19. DF Burger 2:
20. DF Burger 3: FrankyB
21. Burger 1: Quibus
22. Burger 2:
23. Burger 3:
24. Burger 4: Feedback
25. Burger 5
26. Burger 6: Tartarusp

Hmm, toch meer stemmen voor Joey dus? En nu zijn alle Beefs kassie. Dit is nog een grotere slachting als na de Lufthansa heist!

whow, ik speel dit spel echt lekker!

2de keer dat ik een vreugdedansje doe als de rollen bekend worden gemaakt (bij jorgy en bij IMBA hier)

wel harde klappen voor de beefs, 3 in 1 klap :D

zat ik even ramgoed met de joeyc-hint

*geeft zichzelf schouderklop :D

Nice. Ik zat dus goed met dat joeyC slecht was
Edit: het was inderdaad kimi2 die ermee kwam, was even vergeten dat er een hele stemronde al op joeyC
Was.

Damn jammer dit. Weet nu wel de rol van markrot. Kan nu wel rustig broertje coachen morgen.
Bedankt voor de leuke game rob.
Jjammer dat ik nu ook dood ben :(

Shit man :roflol: sorry team, goed gespeeld, had niet verwacht dat daster bij me hoorde :P

Succes allemaal!

Rob special thanks alvast voor de opzet en je tijd!

Ps. Kimi die aanleiding was echt masterlijk gevonden xD vraag me af of het bedoelde hint was of gwn toeval

Terug
Naar boven