- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eén van die twee is Penose, maar die andere hebben we dus nog niet opgelost aangezien Kane geen cult was.Wat al vaker aangegeven is. De hints zijn overduidelijk. Als de burgers nog willen overleven zullen ze echt eens naar de hints moeten kijken. In het verhaal van afgelopen nacht worden wederom twee cults duidelijk aangewezen. De hint met de coffin moet nu toch wel duidelijk zijn.
Kunnen we niet verder proberen hints te zoeken, was die hint met die coffin nou gericht op iemand die al dood was? Nee toch; waarom duiken we daar niet op dan?
---------- Post toegevoegd 28 June 2013 om 16:12 ----------
T ging om kane, laat maar zitten dan.
De Beefleono’s zijn op pad om Daster om het leven te redden
Ben je soms niet meer aan het werk?Ik zal weinig meer posten vandaag en morgen. Zal af en toe mobiel checken.

Ben vanavond ook niet thuis dus maar hopen dat ik voldoende internet heb dan kan ik nog een beetje mee lezen op m'n telefoon. Als dit niet lukt breng ik mijn stem uit op JoeyC Dit omdat Penose hem soms verdedigde en hij een cult/capo was.
Dat krijg je op een zeker moment bij mensen. Ik heb dat ook bij hem en bij Orgineel (en tot gisteren ook bij Kane ...).IMBAatwork
ik verdenk die kerel zo hard dat bij alles wat hij post ik er slecht in zie. ook elke hint die ik probeer te ontcijferen komt om de duur bij hem uit.
ik heb dat ik nog wat mensen mee krijg, want zo te zien is iedereen vanavond weg :s
De Beefleone’s drinken hun verdriet die dag weg in hun favoriete club; Yab Yum. Wimpie zit er ook. Klaasje kon er niet bij zijn. Het mag de pret niet drukken. De Beefleone’s zijn die dag even niet aan het werk.
Beter dan niks misschien, maar toch niet veel beter.Maar goed. Zoals ik al zei. De beefleone’s zijn nog steeds aan het werk in Muclelilië.
Ben vanavond ook niet thuis dus maar hopen dat ik voldoende internet heb dan kan ik nog een beetje mee lezen op m'n telefoon. Als dit niet lukt breng ik mijn stem uit op JoeyC Dit omdat Penose hem soms verdedigde en hij een cult/capo was.
dit heb je scherp gezien, ben dan ook bereid hierin mee te gaan joeyc