AndroidHealthClinic

Forumgame 15: Maffia - An Offer You Can't Refuse

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.061
Die hint was zo niet bedoeld :roflol: Maar toch goed verzonnen kimi :) Maar wel goed ingezet op de stemmen.

Niet veel van mijn bedoelde hints zijn gevonden :)

---------- Post toegevoegd 28 June 2013 om 21:47 ----------

Bedankt voor de leuke game rob.

Rob special thanks alvast voor de opzet en je tijd!

Thnx, hoop dat jullie er van genoten hebben!

---------- Post toegevoegd 28 June 2013 om 21:52 ----------

Hebben de overgebleven spelers nog wel een beetje zin om deze game door te zetten? Het is namelijk nog steeds behoorlijk onbeslist :roflol:

Oh eindigt het spel al bijna? 3 maffia tegen 7 burgers kan toch nog wel erg spannend worden?
Het is nu een beetje als gewoon weerwolf denk ik. + de maffia heeft het voordeel dat de Don een advies van de consigliere krijgt, en dus geen risico heeft om hun eigen familie te targeten. Als bij zowel de lynch als de liquidatie een burger eruit gaat kan de maffia nog wel zeker wat schade aanrichten.

Laatst bewerkt:
thx rob, ik vroeg me idd af of die hint nu wel zo bedoeld was.

laten we nog maar even afmaken toch? die laatste 2 (of3? moet anders weer terugbladeren) badguys krijgen we ook nog wel neer.

• #1.064
Prima. Spelen we het nog even door :)

Prima. Spelen we het nog even door :)

Yeah :D

Wat mij betreft mogen de verhalen wel korter hoor, want het is misschien zonde om veel moeite te doen voor een klein aantal overgebleven spelers, al vind ik de verhalen wel erg leuk om te lezen.

Denk dat dit wel één van de betere spellen is.

Meer posts/dag betekent niet automatisch dat het ook beter is :)

In gewone wolfgame is t imo ontzettend moeilijk voor de burgers en eigenlijk behoorlijk makkelijk voor de cults, burgers moeten werken aan de hints in de verhalen etc terwijl cults alleen de stemming wat moeten beinvloeden. 3 partijen is dan een stuk beter, zeker met het aantal mensen dat mee doet is dat gewoon goed mogelijk.

Nadeel van de andere spellen was juist het aantal posts per dag dat erbij kwam, als er weer 20 pagina's per dag bij kwamen wordt het gewoon niet te doen om het bij te houden.

• #1.067
Yeah :D

Wat mij betreft mogen de verhalen wel korter hoor, want het is misschien zonde om veel moeite te doen voor een klein aantal overgebleven spelers, al vind ik de verhalen wel erg leuk om te lezen.

Cool, ik ga sowieso de verhalen minder uitgebreid maken. Maar ik kan het hier en daar niet goed laten om er een leuke draai aan te geven ;)

Ik heb slechts aan 1 ander spel meegedaan(dat was de vorige die zo raar afliep) maar ik vind deze wel echt een stuk toffer eerlijk gezegd. Echt leuk gedaan allemaal meneer spelleider G.

• #1.069

In gewone wolfgame is t imo ontzettend moeilijk voor de burgers en eigenlijk behoorlijk makkelijk voor de cults, burgers moeten werken aan de hints in de verhalen etc terwijl cults alleen de stemming wat moeten beinvloeden. 3 partijen is dan een stuk beter, zeker met het aantal mensen dat mee doet is dat gewoon goed mogelijk.

Nadeel van de andere spellen was juist het aantal posts per dag dat erbij kwam, als er weer 20 pagina's per dag bij kwamen wordt het gewoon niet te doen om het bij te houden.

Thnx baas!

Ja zo denk ik er precies hetzelfde over. Ik vind het normaal als burger zijnde gewoon eigenlijk té lastig. Nu is er ook een machtsstrijd tussen de families wat het wel leuk maakt imo. Er zijn best veel badguys geweest (12 op de 26), maar de verhoudingen waren wel goed denk ik.

---------- Post toegevoegd 28 June 2013 om 22:04 ----------

Ik heb slechts aan 1 ander spel meegedaan(dat was de vorige die zo raar afliep) maar ik vind deze wel echt een stuk toffer eerlijk gezegd. Echt leuk gedaan allemaal meneer spelleider G.

:thumbs:

Ik vind deze mafia versie wel leuker dan de orginele wolfgame. Niet 2kampen maar 3kampen.

• #1.071
Ik vind deze mafia versie wel leuker dan de orginele wolfgame. Niet 2kampen maar 3kampen.

Danku danku ;)

---------- Post toegevoegd 28 June 2013 om 22:09 ----------

Volgende keer trouwens wel mee spelen he ;)

Vandaag werd alles me duidelijk, probeerde JoeyC nog te redden.. Maar te laat ;)
Best lastig spelen als je van geen één andere speler weet wie er bij je hoort

Heb gisteren dus vol de aanval ingezet op JoeyC en hij probeerde mij vervolgens die nacht te killen :roflol:

Verder vond ik de game met drie kampen ook erg leuk, complimenten aan Rob!

Damn jammer dit. Weet nu wel de rol van markrot. Kan nu wel rustig broertje coachen morgen.
Bedankt voor de leuke game rob.
Jjammer dat ik nu ook dood ben :(
Toch een bad guy dus. Wel goed gespeeld man, ik twijfelde gisteren (en eergisteren) zo hard tussen jou en Kane. Erg tof.
Toen Kane goed bleek wist ik zeker dat jij slecht was maar toen beschuldigde je mij van het zijn van de Don van de Beefleones terwijl die juist een aanslag op mij gepleegd hadden, daardoor begon ik toch weer te twijfelen.

Lucky shot op JoeyC maar goed gedaan. En derde keer op rij dat hij bij de slechten hoort trouwens. Een ervaren rot(zak).

---------- Post toegevoegd 28 June 2013 om 22:25 ----------

Heb gisteren dus vol de aanval ingezet op JoeyC en hij probeerde mij vervolgens die nacht te killen :roflol:
Inderdaad, de jager heeft dus een zelfmoord voorkomen! Snap opeens ook dat er in het verhaal niet veel over gezegd werd.

• #1.074
edi

---------- Post toegevoegd 28 June 2013 om 22:37 ----------

NACHT 6

http://www.youtube.com/watch?v=fNF0IQQzBIU

Na afgelopen dagen is het duidelijk dat de Beefleone’s het veld hebben moeten ruimen. Don Beefleone, AKA JoeyC, zijn consiglieri IMBAunderground en Soldaat Daster; sleeping with the fishes. De Aestheto’s zijn de enige overgebleven familie en zij maken goede kansen. Door alle moordaanslagen is het niet meer druk in Musclelilië.

2z6bloi.jpg

Orgineel wordt het allemaal wat te veel. De afpersingen en harde stompen hebben hem tot een besluit laten komen. Hij sluit zijn winkeltje, pakt zijn spullen en vlucht naar Malta. Hij is retired van het spel. Hij stuurt een kaartje uit Malta.

maltese_falcon.jpg

De hint met de coffin blijft onopgelost. Het was te ingewikkeld om $3200,- te delen door de prijs van de doodskist.

Deze nacht zullen de Aestheto’s zich wederom laten vergelden. De soldaat gaat weer op pad en het is tijd voor een slachting. Op het briefje van de Soldaat staat een naam. Hij loopt langs het huis van Alley Cat. Daar ziet hij een bekend tafereel.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze nacht maakt hij wederom een kill.

Orgineel is dood. Hij was Doorgeflipte burger

Fitness Beginner is dood. Hij was Burger

HET IS DAG TOT 21:00 UUR. IK VERWACHT EEN PM VAN DE GOKKER VOOR 21:-00 UUR

Is de cult dan kimi2 of snepke1990?? Hmm en een gebroken stiletto bij alley cat.

Een burger uit, jammer we stonden nog sterk. Hoe minder deelnemers er zijn hoe meer kans er is dat we the don pakken.

Oei, 5-3 nu.
Als we het slecht spelen stemmen we een burger eruit, en wordt een burger geliquideerd.

Ik zie een hint naar een burger, maar ik heb geen flauw idee wie de Aestheto's zijn.

Wellicht een idee: de mensen die het felst op JoeyC stemden kunnen wellicht bij het Aestheto kamp horen. Zij weten wie ze zelf zijn, dus hadden de beste informatie om tot die keuze te komen. Ik vond de hint op JoeyC namelijk niet duidelijk, wat achteraf dus ook geen hint bleek te zijn.

Ik ben bang dat ik gedwongen ben om te stemmen op mensen die mij deze ronde hebben helpen overleven.

meeh waarom ik, ik ging zo lekker. ik moet zeggen, goed gedaan Rob! was echt een tof spel, vooral die 3 partije . respect dat je hier zoveel tijd in gestoken hebt. had ik beter ook gedaan maar was nog drukke periode ( afstudere
, feesten,...) en ga nu je gf maar wat aandacht geven voor ze triest begint te doen :p

• #1.079
meeh waarom ik, ik ging zo lekker. ik moet zeggen, goed gedaan Rob! was echt een tof spel, vooral die 3 partije . respect dat je hier zoveel tijd in gestoken hebt. had ik beter ook gedaan maar was nog drukke periode ( afstudere
, feesten,...) en ga nu je gf maar wat aandacht geven voor ze triest begint te doen :p

Whaha ja was denk ik mijn eerste en laatste game die ik gehost heb ;) Deze week epic veel tijd over. Maar er gaat nog epic meer tijd in het spel zitten dan ik dacht. Alles voor de maffia bazen van DBB ;)

• Like
Waarderingen: kane
Terug
Naar boven