- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Uit het verhaal kreeg ik de indruk dat jij jezelf uit hebt laten schrijven. Was dat niet zo?Zo ik ben dus dood... jammer.. k*t dat joeyc er niet uit ging 2. Dagen terug. pak die laatste 3 ook nog even mannen.
Uit het verhaal kreeg ik de indruk dat jij jezelf uit hebt laten schrijven. Was dat niet zo?
Je miste het forum toch al een beetje. Fijne vakantie dan!Ja inderdaad, ik ben op vakantie.had Rob een pm gestuurd als hij mij niet meer zag posten mij mocht uitschrijven. Lig nu naast zwembad met Wi-Fi.
Je miste het forum toch al een beetje. Fijne vakantie dan!
thanksJa inderdaad, ik ben op vakantie.had Rob een pm gestuurd als hij mij niet meer zag posten mij mocht uitschrijven. Lig nu naast zwembad met Wi-Fi.

Hmm, das wel een goeie.
Dacht zelf aan de nummer 2 op de ledenlijst, Snepke.
Ik heb een beetje een vermoeden dat de Aestheto's niet wilde dat JoeyC er uit ging in de stemming gisteren, als ze hem verdachten als Don Beefleone, ze wilden hem namelijk liever liquideren om de familie over te nemen.
Daarom verdenk ik Biobeast, hij stemde op mij de afgelopen ronde, en niet op JoeyC.
Ja inderdaad, ik ben op vakantie.had Rob een pm gestuurd als hij mij niet meer zag posten mij mocht uitschrijven. Lig nu naast zwembad met Wi-Fi.
Dat kan inderdaad ook. Maar het is beide zo simpel dat ik het eigenlijk niet kan geloven.Hmm, das wel een goeie.
Ik heb een beetje een vermoeden dat de Aestheto's niet wilde dat JoeyC er uit ging in de stemming gisteren, als ze hem verdachten als Don Beefleone, ze wilden hem namelijk liever liquideren om de familie over te nemen.
Daarom verdenk ik Biobeast, hij stemde op mij de afgelopen ronde, en niet op JoeyC.
Don Aestheto kijkt lachend toe. Afgelopen nacht stond deze kill eigenlijk al vast. Maar een last minute change heeft dat verholpen. De angst was dat de jager JoeyC zou beschermen
Dat kan inderdaad ook. Maar het is beide zo simpel dat ik het eigenlijk niet kan geloven.
Ik vind dit ook wel mooi bedacht moet ik zeggen. Zeker vanwege deze zin in een verhaal:
Ik vraag me wel af of waarom ze hem zouden verdenken als Don. De reden dat we hem gisteren hebben weggestemd was immers vrij slecht.
Dus dan zou er ergens anders een hint moeten zijn opgelost die de rest van ons niet heeft opgelost. Hetgeen zeker kan want Don Aestheto is erg goed gebleken in hints oplossen.
[/COLOR]
alleycat en markrot die elkaar beschermen. nou het verhaal is afgelopen burgers hiermee
Dit zou best goed kunnen aangezien er hier ook een link naar een post werd gepost van snepke die ook met $1600 te maken had.Hmm, das wel een goeie.
---------- Post toegevoegd 29 June 2013 om 13:11 ----------
Oh nice, maar het was toch ook niet verkeerd om lekker aan het zwembad een beetje te weerwolfen![]()
Door die hint van de coffin? Maak uit het verhaal juist op dat dat een hint naar een cult is:Markrot zei:Ik bescherm niemand, al denk ik wel dat kimi2 goed is, door die hint.
Ik heb ook niet op JoeyC gestemd overigens, dus dat kan ik moeilijk verdacht vinden (al stemde ik wel op zijn collega).In het verhaal van afgelopen nacht worden wederom twee cults duidelijk aangewezen. De hint met de coffin moet nu toch wel duidelijk zijn
Waarom zouden ze dat doen, Als de cult niet meer te redden valt en ze proberen hem te redden geven ze alleen maar hun rol meer bloot.Door die hint van de coffin? Maak uit het verhaal juist op dat dat een hint naar een cult is:
Ik heb ook niet op JoeyC gestemd overigens, dus dat kan ik moeilijk verdacht vinden (al stemde ik wel op zijn collega).
Mijn probleem op dit moment is dat ik allerlei redenen heb om niet op iemand te stemmen en alle redenen om wel op iemand te stemmen maar onzin vind. Maar er zal toch iemand uit moeten.
Ben geneigd om Biobeast of Markrot te stemmen omdat ik weet dat dat ervaren spelers zijn en Don Aestheto goed is met hints. Maar erg overtuigend vind ik dat ook niet want je hebt helemaal geen ervaring nodig om hints op te lossen en bovendien kan die beste Don ook gewoon een beetje mazzel gehad hebben. De twee Aestheto's die eruit gestemd zijn waren ook echt niet te redden, dus aan die stemmingen heb je ook niks.
Dat zeg ik eigenlijk ook.Waarom zouden ze dat doen, Als de cult niet meer te redden valt en ze proberen hem te redden geven ze alleen maar hun rol meer bloot.