XXL Nutrition

Forumgame 15: Maffia - An Offer You Can't Refuse

Shit, heb jij dit helemaal zelf bedacht?

Zo ik ben dus dood... jammer.. k*t dat joeyc er niet uit ging 2. Dagen terug. pak die laatste 3 ook nog even mannen.

Uit het verhaal kreeg ik de indruk dat jij jezelf uit hebt laten schrijven. Was dat niet zo?

Ja inderdaad, ik ben op vakantie.had Rob een pm gestuurd als hij mij niet meer zag posten mij mocht uitschrijven. Lig nu naast zwembad met Wi-Fi.

Jammer dat het nu stil is. Iemand nog wat hints kunnen ontcijferen?

2 dus. Kimi2.

Is het leven echt zo simpel?

Hmm, das wel een goeie.
Dacht zelf aan de nummer 2 op de ledenlijst, Snepke.

Ik heb een beetje een vermoeden dat de Aestheto's niet wilde dat JoeyC er uit ging in de stemming gisteren, als ze hem verdachten als Don Beefleone, ze wilden hem namelijk liever liquideren om de familie over te nemen.

Daarom verdenk ik Biobeast, hij stemde op mij de afgelopen ronde, en niet op JoeyC.

---------- Post toegevoegd 29 June 2013 om 13:11 ----------

Ja inderdaad, ik ben op vakantie.had Rob een pm gestuurd als hij mij niet meer zag posten mij mocht uitschrijven. Lig nu naast zwembad met Wi-Fi.

Oh nice, maar het was toch ook niet verkeerd om lekker aan het zwembad een beetje te weerwolfen :D

Hmm, das wel een goeie.

Ik heb een beetje een vermoeden dat de Aestheto's niet wilde dat JoeyC er uit ging in de stemming gisteren, als ze hem verdachten als Don Beefleone, ze wilden hem namelijk liever liquideren om de familie over te nemen.

Daarom verdenk ik Biobeast, hij stemde op mij de afgelopen ronde, en niet op JoeyC.

dit maakt helemaal niks uit aangezien bio niet bij de beefleones hoorde. vind het een rare argumentatie, zeker in de gaten houden nu

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.091
Hmm, das wel een goeie.
Dat kan inderdaad ook. Maar het is beide zo simpel dat ik het eigenlijk niet kan geloven.

Ik vind dit ook wel mooi bedacht moet ik zeggen. Zeker vanwege deze zin in een verhaal:
Don Aestheto kijkt lachend toe. Afgelopen nacht stond deze kill eigenlijk al vast. Maar een last minute change heeft dat verholpen. De angst was dat de jager JoeyC zou beschermen

Ik vraag me wel af of waarom ze hem zouden verdenken als Don. De reden dat we hem gisteren hebben weggestemd was immers vrij slecht.
Dus dan zou er ergens anders een hint moeten zijn opgelost die de rest van ons niet heeft opgelost. Hetgeen zeker kan want Don Aestheto is erg goed gebleken in hints oplossen.

alleycat en markrot die elkaar beschermen. nou het verhaal is afgelopen burgers hiermee

Dat kan inderdaad ook. Maar het is beide zo simpel dat ik het eigenlijk niet kan geloven.

Ik vind dit ook wel mooi bedacht moet ik zeggen. Zeker vanwege deze zin in een verhaal:

Ik vraag me wel af of waarom ze hem zouden verdenken als Don. De reden dat we hem gisteren hebben weggestemd was immers vrij slecht.
Dus dan zou er ergens anders een hint moeten zijn opgelost die de rest van ons niet heeft opgelost. Hetgeen zeker kan want Don Aestheto is erg goed gebleken in hints oplossen.
[/COLOR]

Ik vond die hint ook niet zo duidelijk (bleek dus ook geen hint te zijn). Maar het feit dat JoeyC er een ronde eerder in werd gehouden was ook wel extra verdachtmakend.

alleycat en markrot die elkaar beschermen. nou het verhaal is afgelopen burgers hiermee

Ik bescherm niemand, al denk ik wel dat kimi2 goed is, door die hint. Jij daarentegen springt voor Biobeast in de bres. Als Aestheto zou hij namelijk liever op een burger stemmen dan op don Beefleone, zodat de Aestheto's die nacht de kans hadden gehad om de familie over te nemen en in 1 klap gewonnen te staan.

Anyway, als we vannacht geen Aestheto eruitspelen is het game over. Dan verliezen we een burger in de lynch, en 1 in de liquidatie. Dan staat het 3-3 en hebben de burgers geen meerderheid in stemmen meer.

Hmm, das wel een goeie.

---------- Post toegevoegd 29 June 2013 om 13:11 ----------

Oh nice, maar het was toch ook niet verkeerd om lekker aan het zwembad een beetje te weerwolfen :D
Dit zou best goed kunnen aangezien er hier ook een link naar een post werd gepost van snepke die ook met $1600 te maken had.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.097
Goed om te zien dat de laatste spelers nog steeds actief zijn. Keep it up guys!

Ik zal nog steeds legendarische verhalen schrijven, kan het niet laten ;)

Markrot zei:
Ik bescherm niemand, al denk ik wel dat kimi2 goed is, door die hint.
Door die hint van de coffin? Maak uit het verhaal juist op dat dat een hint naar een cult is:
In het verhaal van afgelopen nacht worden wederom twee cults duidelijk aangewezen. De hint met de coffin moet nu toch wel duidelijk zijn
Ik heb ook niet op JoeyC gestemd overigens, dus dat kan ik moeilijk verdacht vinden (al stemde ik wel op zijn collega).

Mijn probleem op dit moment is dat ik allerlei redenen heb om niet op iemand te stemmen en alle redenen om wel op iemand te stemmen maar onzin vind. Maar er zal toch iemand uit moeten.
Ben geneigd om Biobeast of Markrot te stemmen omdat ik weet dat dat ervaren spelers zijn en Don Aestheto goed is met hints. Maar erg overtuigend vind ik dat ook niet want je hebt helemaal geen ervaring nodig om hints op te lossen en bovendien kan die beste Don ook gewoon een beetje mazzel gehad hebben. De twee Aestheto's die eruit gestemd zijn waren ook echt niet te redden, dus aan die stemmingen heb je ook niks.

Door die hint van de coffin? Maak uit het verhaal juist op dat dat een hint naar een cult is:
Ik heb ook niet op JoeyC gestemd overigens, dus dat kan ik moeilijk verdacht vinden (al stemde ik wel op zijn collega).

Mijn probleem op dit moment is dat ik allerlei redenen heb om niet op iemand te stemmen en alle redenen om wel op iemand te stemmen maar onzin vind. Maar er zal toch iemand uit moeten.
Ben geneigd om Biobeast of Markrot te stemmen omdat ik weet dat dat ervaren spelers zijn en Don Aestheto goed is met hints. Maar erg overtuigend vind ik dat ook niet want je hebt helemaal geen ervaring nodig om hints op te lossen en bovendien kan die beste Don ook gewoon een beetje mazzel gehad hebben. De twee Aestheto's die eruit gestemd zijn waren ook echt niet te redden, dus aan die stemmingen heb je ook niks.
Waarom zouden ze dat doen, Als de cult niet meer te redden valt en ze proberen hem te redden geven ze alleen maar hun rol meer bloot.

Waarom zouden ze dat doen, Als de cult niet meer te redden valt en ze proberen hem te redden geven ze alleen maar hun rol meer bloot.
Dat zeg ik eigenlijk ook.

Soms heb je stemmingen met een verschil van 1 stem en dan kan je er op zich wel vanuit gegaan dat de cults niet op elkaar stemmen, maar in dit geval heb je een goede kans dat ze dat wel gedaan hebben.

Terug
Naar boven