MuscleMeat

Forumgame 15: Maffia - An Offer You Can't Refuse

Ben ik al dood?

Eindelijk klaar met werken sinds 6:00 , ik blijf bij mijn stem op markrot denk ik

Door die hint van de coffin? Maak uit het verhaal juist op dat dat een hint naar een cult is:
Ik heb ook niet op JoeyC gestemd overigens, dus dat kan ik moeilijk verdacht vinden (al stemde ik wel op zijn collega).

Mijn probleem op dit moment is dat ik allerlei redenen heb om niet op iemand te stemmen en alle redenen om wel op iemand te stemmen maar onzin vind. Maar er zal toch iemand uit moeten.
Ben geneigd om Biobeast of Markrot te stemmen omdat ik weet dat dat ervaren spelers zijn en Don Aestheto goed is met hints. Maar erg overtuigend vind ik dat ook niet want je hebt helemaal geen ervaring nodig om hints op te lossen en bovendien kan die beste Don ook gewoon een beetje mazzel gehad hebben. De twee Aestheto's die eruit gestemd zijn waren ook echt niet te redden, dus aan die stemmingen heb je ook niks.

Lijkt me dat die hint juist naar de gokker wijst, is goed?

Ik hoop dat je juist besluit.

Vergeet niet het feit dat iloyd het voor Biobeast lijkt op te nemen, zonder redenering.

Vergeet niet het feit dat iloyd het voor Biobeast lijkt op te nemen, zonder redenering.

Ik heb een beetje een vermoeden dat de Aestheto's niet wilde dat JoeyC er uit ging in de stemming gisteren, als ze hem verdachten als Don Beefleone, ze wilden hem namelijk liever liquideren om de familie over te nemen.

Daarom verdenk ik Biobeast, hij stemde op mij de afgelopen ronde, en niet op JoeyC. aldus gezegd door je.
aldus je verhaal

vind het geen volledig goede onderbouwing en haak ik hierom in om jou eruit te stemmen

markrot

---------- Post toegevoegd 29 June 2013 om 18:09 ----------

daarnaast vertrouw ik alleycat niet zo aangezien hij eerder door de beefleones is geprobeerd te executeren maar dat mislukt was

De hint van de coffin ging niet om Kane.

Het gaat over een nog spelende capo. Kijk in deze post voor meer info over de hint:
Sowieso om een cult dus.

---------- Post toegevoegd 29 June 2013 om 18:22 ----------

daarnaast vertrouw ik alleycat niet zo aangezien hij eerder door de beefleones is geprobeerd te executeren maar dat mislukt was
Nou ja zeg. Ik hou nooit zo van mensen die zeggen dat hun rol nu toch wel duidelijk zou moeten zijn maar ... Ik dacht dat mijn rol nu toch wel duidelijk was. :cool:

KIMI2

Duidelijke hint richting hem/haar.

Je hebt gelijk. Ik had dat stukje nog gelezen, maar was het weer vergeten.

Om eerlijk te zijn vind ik kimi2 ook wel verdacht. Op basis van vrij wazige informatie wees hij met zoveel overtuiging JoeyC aan als cult. Hij had het dan wel bij het goede eind. Maar waarom was hij zo zeker? Alleen als hij een Aestheto was, dan was hij zeker dat hij een tegenstander eruit zou spelen. Hij heeft dan immers 100% kans om een tegenspeler eruit te spelen (ofwel burger, ofwel Beefleone). Als hij burger was, was hij misschien terughoudender in zijn overtuiging, vanwege het risico een medeburger te verliezen.

Toch heb ik wel mijn vermoedens bij Biobeast, wat wordt versterkt nu iloyd hem komt verdedigen. Al zegt dat misschien niet zo veel, iloyd heeft in eerdere games wel eens laten zien totaal niet te weten waar hij mee bezig is (no offence).

---------- Post toegevoegd 29 June 2013 om 18:41 ----------

kimi2

Markrot

Je hebt gelijk. Ik had dat stukje nog gelezen, maar was het weer vergeten.

Om eerlijk te zijn vind ik kimi2 ook wel verdacht. Op basis van vrij wazige informatie wees hij met zoveel overtuiging JoeyC aan als cult. Hij had het dan wel bij het goede eind. Maar waarom was hij zo zeker? Alleen als hij een Aestheto was, dan was hij zeker dat hij een tegenstander eruit zou spelen. Hij heeft dan immers 100% kans om een tegenspeler eruit te spelen (ofwel burger, ofwel Beefleone). Als hij burger was, was hij misschien terughoudender in zijn overtuiging, vanwege het risico een medeburger te verliezen.

Toch heb ik wel mijn vermoedens bij Biobeast, wat wordt versterkt nu iloyd hem komt verdedigen. Al zegt dat misschien niet zo veel, iloyd heeft in eerdere games wel eens laten zien totaal niet te weten waar hij mee bezig is (no offence).

---------- Post toegevoegd 29 June 2013 om 18:41 ----------

kimi2
Biobeast en Kimi lijken me in ieder geval niet allebei slecht (tenzij soldaat, die weet immers niks). Aangezien je eerst aangeeft Biobeast verdacht te vinden omdat hij niet op JoeyC stemde en nu Kimi omdat hij de trein op JoeyC op de rails zette.
De stemming gisteren was wel close genoeg voor de enige twee cults om op dezelfde te stemmen (tenzij het ze echt niks uitmaakte, maar dat lijkt me sterk).

Datzelfde geldt ook voor Lloyd en Biobeast trouwens.

Bikers ...

*edit* Natuurlijk ook Biobeast.

Leuk joh, hints.

Laatst bewerkt:
Het is geen stem. Alleen het eerste stuk is dikgedrukt.

Biobeast en Kimi lijken me in ieder geval niet allebei slecht (tenzij soldaat, die weet immers niks). Aangezien je eerst aangeeft Biobeast verdacht te vinden omdat hij niet op JoeyC stemde en nu Kimi omdat hij de trein op JoeyC op de rails zette.
De stemming gisteren was wel close genoeg voor de enige twee cults om op dezelfde te stemmen (tenzij het ze echt niks uitmaakte, maar dat lijkt me sterk).

Datzelfde geldt ook voor Lloyd en Biobeast trouwens.

Het is moeilijk te zeggen. Misschien vermoedden de Aestheto's ook wel dat Joey een Beef was, maar niet de don.

Oja markrot , t moest nog dikgedrukt

ik rij mee, markrot

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.117
Vooralsnog:

Markrot --> kimi2
lloyda --> markrot
wwe --> kimi2
markrot --> kimi2
spepke1990 --> markrot
Biobeast --> markrot
kimi2 --> markrot

Weet het gewoon niet, vind de hint naar Kimi2 nog enigszins begrijpelijk dus dat wordt hem.

Markrot twee stemmen, de gokker? Of de hint met de coffin?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.119
Ok, de stemmen zijn geteld. Jullie moeten helaas wachten op het verhaal :(

Zit op een verjaardag nu, ga het deze nacht nog wel typen :)

Mag het pistool toch weer uit het nachtkastje halen :(

You won't take me alive!!!

1336297872159.jpg

Terug
Naar boven