- Waardering
- 288
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
in verband met de dbbmeet en een verjaardag in de avond op zondag kan er tot morgen 9 uur worden gestemd, er zal dus een heel weekend zijn om je ding te doen
niet helemaal S.M.A.R.T. aangegeven inderdaad maar dit inderdaad, ik zal dan ook vanaf 13.00 tot morgenmiddag geen pm's meer kunnen beantwoorden
Steegje?Wat een k*t spel zeg ...
Hebben nou serieus zowel de Nazi's als de geallieerden mij uitgekozen om te sterven? Die kans is rond de 0,25%. Dit is echt een schande. Ik eis een verklaring! Maar ja ik ben dood, dus heb vast niks te eisen.
Ergste van alles vind ik eigenlijk nog dat ik ben gestorven voor Frankrijk, als er één land is dat het niet waard is om voor te sterven dan is het wel Frankrijk.
Nice find!![]()

En wat is jouw kant dan?Zou best kunnen dat rob en rob bij elkaar horen maar vind het vergezocht, door aan te nemen dat zij duitsers zijn verraad je je eigen kant ook imo.
Dezelfde berichten had de Führer op eigen houtje vernomen van zijn externe dienst.

je bent ook inactief, heb gewoon een hint opgelostpfff blijft ook gewoon beter inactief te zijn dan krijg je iig geen stemmen tegen, welke kant denk jij in godsnaam dat ik ben?

strong reading comprehension