Fitness Seller

forumgame 16: die anschlus oder der untergang WOII

Zou best kunnen dat rob en rob bij elkaar horen maar vind het vergezocht, door aan te nemen dat zij duitsers zijn verraad je je eigen kant ook imo.

• Topic Starter Topic Starter
in verband met de dbbmeet en een verjaardag in de avond op zondag kan er tot morgen 9 uur worden gestemd, er zal dus een heel weekend zijn om je ding te doen

• Topic Starter Topic Starter
Rob P op festival

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik snap de hint van IMBA ook niet helemaal een plaatje waar 2 voertuigen die naast elkaar rijden dat Rob P daarvoor als mof word aangezien.

karmarondje dan maar ;0

Wat een k*t spel zeg ...

Hebben nou serieus zowel de Nazi's als de geallieerden mij uitgekozen om te sterven? Die kans is rond de 0,25%. Dit is echt een schande. Ik eis een verklaring! Maar ja ik ben dood, dus heb vast niks te eisen.

Ergste van alles vind ik eigenlijk nog dat ik ben gestorven voor Frankrijk, als er één land is dat het niet waard is om voor te sterven dan is het wel Frankrijk.

Nice find! :roflol:
Steegje? :o

overkant ;)
maar dat maakt het imo zo lastig, je weet niet wie bij wie hoort, dus als je gaat ronselen voor de nazi,s is niet slim al ben je geallieerd e3n andersom.
Dit wordt imo een heel moeilijk spel, want je mag dus niet je kant verraden aan de tegenpartij maar je moet je eigen volk wel duidelijk maken dat je bij hun hoort.pffffffff

pfff blijft ook gewoon beter inactief te zijn dan krijg je iig geen stemmen tegen, welke kant denk jij in godsnaam dat ik ben?

ik vrees dat ik niet echt actief ga zijn, maar ga mijn best doen.

kijk dat mooie weer dan buiten :o

was gister hele dag werken + feesten erna, vandaar dat ik niet mee stemde. ga proberen dat voor morgenavond wel te doen

pfff blijft ook gewoon beter inactief te zijn dan krijg je iig geen stemmen tegen, welke kant denk jij in godsnaam dat ik ben?
je bent ook inactief, heb gewoon een hint opgelost :o
en welke kant jij staat lijkt me wel duidelijk

Jimbooo
Jimbooo
Voor men zegt dat roze niet telt :roflol:

jimbooo

quibus

Terug
Naar boven