- Waardering
- 3.881
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. maar dit zal wel te maken hebben met dat ik niet veel van ww2 weet.Er zijn geen hints.
Quibus sleet weer nergens op en komt uit het niets (zoals hij er iedere pot uit gestemd wordt)
De enige goede aanleiding is IMBAatwork aangezien hij uit het niets komt met zijn 2 torens die op elkaar lijken dus moet het Rob G of Rob P zijn en idem met de auto's.
Als nu ook nog mensen komen met loze argumenten om op anderen te stemmen staat het voor mij helemaal vast. Laten we gewoon die gast lynchen want er is totaal geen aanleiding op dit moment om op iemand amders te stemmen.
Dus iemand moet met een verdraaide goede ontcijfering van een hint komen. Anders is dit echt de enige aanleiding op dit moment om iemand te hangen.
Jet feit dat mensen dat nu ook nog van gaan afwijken om ie,amd anders te lynchen is helemaal een bevestiging dat ik goed zit.
Ben de hele dag weg. Zal hier en daar mobiel nog wel even checken, maar geen uitgebreide posts.

?Je snapt wel dat als iedereen je nu volgt en IMBA is een goede dat jij morgen hangt he?
IMBAatwork
hoe bedoel je dan een goede origineel? wie is er goed wie is er slecht, als je niet weet of rob duitser of gealieerde is kun je er niks over zeggen.
het is geen wolvenspel he het is 2 kampen tegen elkaar, daarom is het ook vaag dat ik bijna meer dan de helft van de stemmen krijg, want dan stemmen er duitsers en gealieerden op mij?
succes verder..
hoe bedoel je dan een goede origineel? wie is er goed wie is er slecht, als je niet weet of rob duitser of gealieerde is kun je er niks over zeggen.
het is geen wolvenspel he het is 2 kampen tegen elkaar, daarom is het ook vaag dat ik bijna meer dan de helft van de stemmen krijg, want dan stemmen er duitsers en gealieerden op mij?
succes verder..