MuscleMeat

forumgame 16: die anschlus oder der untergang WOII

Ik snap er allemaal niks van :roflol:
Valt wel op dat Imba er de Robben graag uit wil...

Dat imba de rob's eruit wilt is inderdaad opvallend.
Zelf moet ik echt de tijd nemen om het verhaal te lezen en de hints te snappen, Vond dit bij de vorige spellen makkelijker :o. maar dit zal wel te maken hebben met dat ik niet veel van ww2 weet.
voor de rest goede verhalen en zijn ook leuk om te lezen.

Voor de rest is de enige hint die ik nu zi die van jimbooo en gaat mijn stem dus ook naar quibus

IMBAatwork wegen ongefundeerde cultbeschuldigingen.

Gaan we IMBA nog lynchen of wat ;)

Sure, bij gebrek aan betere leads :p

IMBAatwork

Spelletje verloopt tot nog toe behoorlijk chaotisch :p

Toch nog eens de beginpost lezen. Iedereen stemt maar op elkaar. Lijkt wel oorlog.

Ik wacht wel tot morgenavond, snap er nog vrij weinig van.

Weet niet of hij nou 09:00 of 21:00 bedoelde O_o maar ben merendeels van vandaag weg dus:

jimbooo

kan beter tot vanavond duren denk ik, goed weer is altijd een perfecte reden om het spel een beetje uit te rekken en ik denk niet dat iemand daar tegen zal zijn ^^

Wtf die stemmen op jimbooo uit t niets, ja Whami met zun roze letters.

quibus

Quibus

ik mis een beetje de hint naar mij, maar kom maar op met die stemmen het is toch te mooi weer om constant in te lezen.

Dat whami zijn stemmen in roze zet, wilt hij hier soms een hint mee geven?

Kan nog weinig wijs maken uit mensen hun stem gedrag.
A. Omdat niet iedereen heeft gestemd
B. We nu te maken hebben met 2 kampen, met 2 kampen burgers.

Er zijn geen hints.

Quibus sleet weer nergens op en komt uit het niets (zoals hij er iedere pot uit gestemd wordt)

De enige goede aanleiding is IMBAatwork aangezien hij uit het niets komt met zijn 2 torens die op elkaar lijken dus moet het Rob G of Rob P zijn en idem met de auto's.

Als nu ook nog mensen komen met loze argumenten om op anderen te stemmen staat het voor mij helemaal vast. Laten we gewoon die gast lynchen want er is totaal geen aanleiding op dit moment om op iemand amders te stemmen.

Dus iemand moet met een verdraaide goede ontcijfering van een hint komen. Anders is dit echt de enige aanleiding op dit moment om iemand te hangen.

Jet feit dat mensen dat nu ook nog van gaan afwijken om ie,amd anders te lynchen is helemaal een bevestiging dat ik goed zit.

Ben de hele dag weg. Zal hier en daar mobiel nog wel even checken, maar geen uitgebreide posts.

Er zijn geen hints.

Quibus sleet weer nergens op en komt uit het niets (zoals hij er iedere pot uit gestemd wordt)

De enige goede aanleiding is IMBAatwork aangezien hij uit het niets komt met zijn 2 torens die op elkaar lijken dus moet het Rob G of Rob P zijn en idem met de auto's.

Als nu ook nog mensen komen met loze argumenten om op anderen te stemmen staat het voor mij helemaal vast. Laten we gewoon die gast lynchen want er is totaal geen aanleiding op dit moment om op iemand amders te stemmen.

Dus iemand moet met een verdraaide goede ontcijfering van een hint komen. Anders is dit echt de enige aanleiding op dit moment om iemand te hangen.

Jet feit dat mensen dat nu ook nog van gaan afwijken om ie,amd anders te lynchen is helemaal een bevestiging dat ik goed zit.

Ben de hele dag weg. Zal hier en daar mobiel nog wel even checken, maar geen uitgebreide posts.

Je snapt wel dat als iedereen je nu volgt en IMBA is een goede dat jij morgen hangt he?
IMBAatwork

hoe bedoel je dan een goede origineel? wie is er goed wie is er slecht, als je niet weet of rob duitser of gealieerde is kun je er niks over zeggen.
het is geen wolvenspel he het is 2 kampen tegen elkaar, daarom is het ook vaag dat ik bijna meer dan de helft van de stemmen krijg, want dan stemmen er duitsers en gealieerden op mij???????
succes verder..

Je snapt wel dat als iedereen je nu volgt en IMBA is een goede dat jij morgen hangt he?
IMBAatwork

Ja hij moet wel heel dom spelen als hij slecht is. En als er aanleiding is voor iemand amders vind ik dat prima. Vooralsnog staat mijn stem.

hoe bedoel je dan een goede origineel? wie is er goed wie is er slecht, als je niet weet of rob duitser of gealieerde is kun je er niks over zeggen.
het is geen wolvenspel he het is 2 kampen tegen elkaar, daarom is het ook vaag dat ik bijna meer dan de helft van de stemmen krijg, want dan stemmen er duitsers en gealieerden op mij???????
succes verder..

Ergens niet onlogisch aangezien weinig mensen weten wie bij welk kamp hoort.

Iedereen is goed (en iedereen is slecht) :-/

succes verder..

Denk dat niemand nog echt weet hoe die moet spelen. Iedereen speelt natuurlijk op safe en pas als er een kopstuk wordt genomineerd zal er tegenstand komen.

Terug
Naar boven