XXL Nutrition

forumgame 16: die anschlus oder der untergang WOII

lol als er een kopstuk uitgespeeld wordt is het klaar ;)

Ja in een weerwolf spel zitten geen hints. :rolleyes:

Quibus sleet weer nergens op en komt uit het niets (zoals hij er iedere pot uit gestemd wordt)
Ik heb duidelijk een hint over quibus te pakken maar leuk dat je hem negeert.

De enige goede aanleiding is IMBAatwork aangezien hij uit het niets komt met zijn 2 torens die op elkaar lijken dus moet het Rob G of Rob P zijn en idem met de auto's.
Ja, laten we ons stemgedrag baseren op iemand die wat loopt te ouwehoeren.

Als nu ook nog mensen komen met loze argumenten om op anderen te stemmen staat het voor mij helemaal vast. Laten we gewoon die gast lynchen want er is totaal geen aanleiding op dit moment om op iemand amders te stemmen.

Dus iemand moet met een verdraaide goede ontcijfering van een hint komen. Anders is dit echt de enige aanleiding op dit moment om iemand te hangen.

Jet feit dat mensen dat nu ook nog van gaan afwijken om ie,amd anders te lynchen is helemaal een bevestiging dat ik goed zit.

Ben de hele dag weg. Zal hier en daar mobiel nog wel even checken, maar geen uitgebreide posts.
Stem anders gewoon meteen op mij, op imba stemmen slaat nergens op.

Lees maar gewoon, jij bent wss ook een nazi dus ga geen moeite doen

Snap srs niet wat je bedoelt.

---------- Post toegevoegd 7 July 2013 om 13:07 ----------

Oke terug gelezen maar zou ook wel toeval kunnen zijn. + dat er niemand opkomt voor hem. Nu zal er wel gezegd worden dat ik voor hem op kom. quibus

nvm kan idd

• Topic Starter Topic Starter
stemmen kan tot vanavond 9 uur, verhaal zal er dan ook gewoon snel staan aangezien de verjaardag vorige week al geweest was :$

Arme Marinus kreeg in de ogen van de Duitsers zijn verdiende loon voor het verbranden van de Reichstag en Hitler vond een manier om zijn land in vuur en vlam te zetten. Wat men niet wist is dat Marinus in het geheim 1 van de eerste experimenten was van Nazi dokter Mengele (ofwel engel des doods genoemd)
jozef3.jpg

Wat hij met die arme jongen deed is niet om hier te verhalen. Hij wilde van hem de meest perfecte vorm van de duitse übermensch maken. Dat deed hij door meerdere experimenten om hem te doen waar hij beetje na beetje dieper in de bleekmiddel ging om z’n donkere ogen en haren bleker te doen maken.
Toen hij onderop de bodem van de ton met bleekmiddel aangekomen was, was de communist opgelost.

Om toch maar wat tempo in het spel te gooien heb ik besloten er een hint in te gooien, aangezien de rest te laf is om ook maar enige bijdrage te leveren omdat anders hun kant min of meer bekend wordt.

Hierboven staat een quote uit verhaal 3. De nazi dokter Mengele voerde tijdens de 2e wereldoorlog en daarna, experimenten uit op verschillende mensen waaronder zwangere vrouwen om het Arische ras te creëren, om aan te tonen wat voor onderzoeker Mengele was: Hij naaide 2 mensen aan elkaar, omdat hij zijn eigen siamese tweeling wilde. Ook heeft hij experimenten uitgevoerd op de oudere broer van Moshe offer, waardoor Tibi verlamd raakte. Verder werden zijn geslachtsorganen weggehaald en na het 4e experiment is er nooit meer wat van hem vernomen (tot zo ver het stukje geschiedenis)

Nou is diezelfde zieke man na de 2e Wereldoorlog ondergedoken in Brazilie waar hij het Arische ras probeerde te creëren. En raad eens, hij had een enorme voorkeur voor Tweelingen. In brazilie creërde hij het arische ras in het dorpje Candido Godoi. Er werden enorm veel tweelingen geboren met blond haar en blauwe ogen..

En welke tweeling hebben wij in onze spelerslijst? Jawel Rob G en Rob P.
natuurlijk kan dit allemaal "toeval" zijn zoals wel vaker het geval is geweest alleen lijkt dat me deze keer stug.

Dus iemand moet met een verdraaide goede ontcijfering van een hint komen. Anders is dit echt de enige aanleiding op dit moment om iemand te hangen.

Jet feit dat mensen dat nu ook nog van gaan afwijken om ie,amd anders te lynchen is helemaal een bevestiging dat ik goed zit.

Ben de hele dag weg. Zal hier en daar mobiel nog wel even checken, maar geen uitgebreide posts.

Hier heb je je hint Rob G, of komt die je niet goed uit?

Zou kunnen, al lijkt het me persoonlijk nogal ver gezocht.

Doe dan maar Rob p

• Topic Starter Topic Starter
iedereen bij stemming in het dikgedrukt pls

Goed gevonden die hint over die tweelingen unknowndbb. Maar blijf denk ik toch op quibus omdat ik deze hint meer kans vind hebben ook een bedoelde hint te zijn :roflol: volgende stemronde ben ik bereidt mee te gaan op 1 van de rob's.

Terug
Naar boven