- Waardering
- 288
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lol als er een kopstuk uitgespeeld wordt is het klaar![]()

Ja in een weerwolf spel zitten geen hints.

Ik heb duidelijk een hint over quibus te pakken maar leuk dat je hem negeert.Quibus sleet weer nergens op en komt uit het niets (zoals hij er iedere pot uit gestemd wordt)
Ja, laten we ons stemgedrag baseren op iemand die wat loopt te ouwehoeren.De enige goede aanleiding is IMBAatwork aangezien hij uit het niets komt met zijn 2 torens die op elkaar lijken dus moet het Rob G of Rob P zijn en idem met de auto's.
Stem anders gewoon meteen op mij, op imba stemmen slaat nergens op.Als nu ook nog mensen komen met loze argumenten om op anderen te stemmen staat het voor mij helemaal vast. Laten we gewoon die gast lynchen want er is totaal geen aanleiding op dit moment om op iemand amders te stemmen.
Dus iemand moet met een verdraaide goede ontcijfering van een hint komen. Anders is dit echt de enige aanleiding op dit moment om iemand te hangen.
Jet feit dat mensen dat nu ook nog van gaan afwijken om ie,amd anders te lynchen is helemaal een bevestiging dat ik goed zit.
Ben de hele dag weg. Zal hier en daar mobiel nog wel even checken, maar geen uitgebreide posts.
Ja in een weerwolf spel zitten geen hints.
Ik heb duidelijk een hint over quibus te pakken maar leuk dat je hem negeert.
Lees maar gewoon, jij bent wss ook een nazi dus ga geen moeite doen
Lees maar gewoon, jij bent wss ook een nazi dus ga geen moeite doen
Remi. Als jij Hitler was in dit spel. Hoe zou je het spel dan spelen.
Arme Marinus kreeg in de ogen van de Duitsers zijn verdiende loon voor het verbranden van de Reichstag en Hitler vond een manier om zijn land in vuur en vlam te zetten. Wat men niet wist is dat Marinus in het geheim 1 van de eerste experimenten was van Nazi dokter Mengele (ofwel engel des doods genoemd)
![]()
Wat hij met die arme jongen deed is niet om hier te verhalen. Hij wilde van hem de meest perfecte vorm van de duitse übermensch maken. Dat deed hij door meerdere experimenten om hem te doen waar hij beetje na beetje dieper in de bleekmiddel ging om z’n donkere ogen en haren bleker te doen maken.
Toen hij onderop de bodem van de ton met bleekmiddel aangekomen was, was de communist opgelost.
Dus iemand moet met een verdraaide goede ontcijfering van een hint komen. Anders is dit echt de enige aanleiding op dit moment om iemand te hangen.
Jet feit dat mensen dat nu ook nog van gaan afwijken om ie,amd anders te lynchen is helemaal een bevestiging dat ik goed zit.
Ben de hele dag weg. Zal hier en daar mobiel nog wel even checken, maar geen uitgebreide posts.
Hier heb je je hint Rob G, of komt die je niet goed uit?
Als het klopt is het goed gevonden. Welke rob zou dan de lul moeten zijn?
Zou kunnen, al lijkt het me persoonlijk nogal ver gezocht.