XXL Nutrition

forumgame 16: die anschlus oder der untergang WOII

Moet nog ff los komen. Bij jouw begon et ook rustig als ik me goed herinner

2.5 pagina's op de tot nu toe beste dag van het jaar om buiten te zijn, is imo niet slecht :)

Morgen ook weer wat meer tijd en hopelijk wat meer duidelijkheid, blijft toch telkens aanpassen nieuwe games met (zeker in dit geval) compleet nieuwe regels.

Moet nog ff los komen. Bij jouw begon et ook rustig als ik me goed herinner

Nah probleem is meer dat je twee kampen hebt en beide kampen mogen killen en daarbij komt dat je niet weet of beide kampen even groot zijn of niet.

Normaal gesproken gaan de cults op in de mensenmassa omdat ze niet anders kunnen. Maar nu zijn beide kampen zo groot dat het vrij weinig zin heeft om dat te doen. Stem je express voor de geallieerden dan is de kans erg groot dat je iemand van je eigen kamp eruit stemt en waarom zou je je eigen kamp willen verkleinen alleen om zelf niet ontdekt te willen worden?

• Topic Starter Topic Starter
verhaal dag 2

Het 2e jaar van de 2e wereldoorlog is aangebroken en Ion Antonescu rijdt samen met Hitler naar de Berlijnse hoerenbuurt toe om het daar es lekker ervan te nemen. De gevreesde Ion die dat jaar net zijn eerste plan heeft uitgevoerd tov het Jodenprobleem in Roemenie en Hitler besluiten naar binnen te gaan naar een heel blond en mooi jong meisje om haar het gezag van het derde rijk te laten voelen.

hitler.jpg

terwijl ze bezig waren met het uitbreiden van het derde ‘rijk’ begonnen ze wat op te vallen aan het meisje, haar haar liet los en het bleek dat ze zwart haar had en dat het goud wat ze in de kamer had vooral dat voor haar geloof had.

marlene-dietrich-berlijn.jpg

Helaas twijfelden de 2 geen moment en trokken zich terug. Het meisje dat maar 1 nacht eerder het bed had gedeeld de dag ervoor met een lid van de luftwaffe werd in een ghetto gezet en helaas overleed ze nadat ze in Bergen Belsen net zoals vele anderen.

Bergen_Belsen_1945-_George_Rodger.jpg

Quibus is overleden
Hij was de h**r.

:roflol: wtf man

er is tot 12 uur de gelegenheid om de informatie van de speciale rollen te krijgen

Weer een geallieerde.
Gaat goed voor de nazi's

De h**r, srs? :roflol:

Mooi verhaal. Ik zie wel duidelijke hints :D.

Lekker bezig die nazi's. Iemand al een hint gezien?

Komt er ook een verhaal over Berlijn inclusief Club Berghain, Club Tresor, de Oranienburger Stra*e (tacheles en de hoertjes in korstet), etc ;)

Komt er ook een verhaal over Berlijn inclusief Club Berghain, Club Tresor, de Oranienburger Stra*e (tacheles en de hoertjes in korstet), etc ;)

leuke is dat ik in de oranienburger strassse was afgelopen jaar in een hotelletje xd, maar was inderdaad wel mooi geweest om erin te zetten

leuke is dat ik in de oranienburger strassse was afgelopen jaar in een hotelletje xd, maar was inderdaad wel mooi geweest om erin te zetten

Ja ik heb een tijdje in Berlijn gestudeerd. Maatje van me heeft daar eens 2 hoertjes opgepikt voor een trio :roflol:

---------- Post toegevoegd 7 July 2013 om 22:22 ----------

Gaat lekker voor de nazi's dit :roflol:

Terug
Naar boven