XXL Nutrition

forumgame 16: die anschlus oder der untergang WOII

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik heb een tijdje in Berlijn gestudeerd. Maatje van me heeft daar eens 2 hoertjes opgepikt voor een trio :roflol:

---------- Post toegevoegd 7 July 2013 om 22:22 ----------

Gaat lekker voor de nazi's dit :roflol:

mooi verhaal voor een hint :$

De eerste die foutief op Quibus stemde is Jimbooo
Ik stemde niet Quibus.

Jimbooo

2e jaar van de 2e wereldoorlog...

Jongens moet het nog duidelijker?

We hebben ook 2x Rob.

Linchen die handel.

verhaal nacht 2

Nacht 2 is aangebroken, het volk probeert de leiders te leiden naar de juiste beslissingen. Betere beslissingen dan gevallen zijn de nacht en dag ervoor. De duitsers hebben met Goebbels en zijn totaler krieg het volk meegekregen in de oorlog. Het gehele 6e leger staat aldaar achter hun leider.

http://www.youtube.com/watch?v=rEitwcZa3k4

Het gevolg was snel te merken in europa, de duitsers trokken verder op aan het oostfront waar de baard van Zjoekov alsmaar langer word van alle problemen waarmee de russen te kampen krijgen.
Charles de Gaulle heeft het slagveld al moeten verlaten, Frankrijk is in zijn geheel overgenomen waardoor de Duitsers vrijspel krijgen in het luchtruim boven het kanaal. De luftwaffe vliegt alsmaar verkenningsroutes voor de juiste plaatsing van hun v1 en v2 rockets.

De paratroopers landen na hun geslaagde missie in Duitsland waar ze gedropt werden door de RAF verder naar Sicilië waar ze EIsenhower helpen met de invasie aldaar. Mussolini’s oorlogstactiek daar slaat van geen kant en met de hulp van de troepen die gedropt zijn en zonder weerstand van de duitsers trekken ze makkelijk op.

De Duitsers besluiten londen te bombarderen op zijn meest gevoelige punt door de luftwaffe. Echter churchill en Monty zagen dit mijlenver aankomen en de luchtafweer deed goed zijn werk. Het vliegtuig werd uit de lucht geschoten en heeft geen nut meer.

lrg0624.jpg

een andere move die deze nacht gedaan werd is het oprichten van de ghetto’s in Nederland. Helaas werd daar de best verkopende auteur in de Nederlandse geschiedenis opgespoord en erin gezet. Haar naam is natuurlijk Anne Frank, het meisje wat o zo verliefd was op peter en haar belevenissen in het achterhuis in haar dagboek neerpende tot de dag dat ze gevonden werd en weggevoerd naar westerbork. Van birkenau vandaan naar het geruchtmakende bergen belsen kamp waar haar zus Margot als 1e overleed aan de vreselijke omstandigheden die ze daar ondervonden.

http://www.youtube.com/watch?v=wy4wpGZ5UWE

Begin maart 1945 overleed Anne aan een combinatie van uitputting en van vlektyfus.
De oorlog zou mei dat jaar al zijn afgelopen.

24841196.jpg

Het achterhuis

Die ene dag staat nog,
in mijn geheugen gegriffeld.

Die ene dag,
die maar geen einde bleek te hebben.

Die ene dag,
van doodsangst.

Die ene dag,
we waren gesnapt.

Die dag,
was de dag van verraad.

Dat was de dag,
zeven augustus 1944.​

Imbaatwork
was burger zijn naam was

Anne Frank

Golderado
is beschermer van het Duitse rijk

De luftwaffe

Hoe zit het met inactief..?

Zijn nog wel een paar die niet posten.

Hoe zit het met inactief..?

Zijn nog wel een paar die niet posten.

Wichtige mitteilung

Ja even nog een dag de kans geven om te posten, heb er van een paar gehoord dat het even niet lukte allemaal en dat ze morgen weer volop actief zijn. Wel enigzins jammer voor het spelverloop, maar het was aangegeven. Na morgen niet posten is eruit geschreven worden.

stemmen kan tot morgenavond 9 uur

Mooi verhaal baas. Rip burger. Had echt niet verwacht van IMBA. Nu snel zoeken naar hints.

Lijkt me duidelijk dat we Anna Frank moeten eren door een van de Robben te killen. Ik stel voor Rob P.

Inderdaad, ik ga ook voor 1 van de robben.
Rob P Omdat rob G spelleider was van het vorige spel.
:trollface: Rob P

Vanaf vanavond doe ik weer mee, nogal druk met werk en vind het een lastig te volgen spel.

Jammer nu al er uit.
Zeker omdat ik zo goed was in zelf hints bedenken :p

Succes jongens !

Ik ben ook inactief geweest (shame on me)
K ga me inlezen en weer actief meedoen.

Duitsers nog steeds op voorsprong, maar wel meteen een nuttige kill voor de allies. Ik zou zelf niet aan golderado gedacht hebben. Knap :)

De kill op Imba na zijn verdenkingen op de Robben is mss verdacht, maar komt volgens mij eerder omdat hij gewoon een van de meer duidelijke allies was. Ik hou het in het achterhoofd, maar vind de hints nog steeds vrij ver gezocht.. Toch eerst es kijken of ik geen betere hints kan ontdekken in het laatste verhaal...

Terug
Naar boven