AndroidHealthClinic

forumgame 16: die anschlus oder der untergang WOII

Duitsers nog steeds op voorsprong, maar wel meteen een nuttige kill voor de allies. Ik zou zelf niet aan golderado gedacht hebben. Knap :)

De kill op Imba na zijn verdenkingen op de Robben is mss verdacht, maar komt volgens mij eerder omdat hij gewoon een van de meer duidelijke allies was. Ik hou het in het achterhoofd, maar vind de hints nog steeds vrij ver gezocht.. Toch eerst es kijken of ik geen betere hints kan ontdekken in het laatste verhaal...

Denk toch dat IMBA ondanks zijn zelf verzonnen hints over de Robben goed zit. Ga voor Rob P vandaag.

Ik zie dat er langzaamaan een hetze richting mij op gang komt. Ik hoop dat jullie begrijpen dat de verdenkingen van Imba louter gebaseerd zijn op toevalligheden? Twee auto's en 2 gebouwen die hetzelfde zouden zijn impliceren dat ik badguy ben. Oké, Imba bleek burger te zijn, maar jullie als ervaren spelers zouden toch moeten snappen dat dit veel te weinig is om je stem op mij daarop te baseren. De afgelopen nachten zijn er reeds doden in het verkeerde kamp gevallen, srs stem niet op mij.

Verder ben ik wel benieuwd naar de argumenten om op Jimbo te stemmen.

Ik zie dat er langzaamaan een hetze richting mij op gang komt. Ik hoop dat jullie begrijpen dat de verdenkingen van Imba louter gebaseerd zijn op toevalligheden? Twee auto's en 2 gebouwen die hetzelfde zouden zijn impliceren dat ik badguy ben. Oké, Imba bleek burger te zijn, maar jullie als ervaren spelers zouden toch moeten snappen dat dit veel te weinig is om je stem op mij daarop te baseren. De afgelopen nachten zijn er reeds doden in het verkeerde kamp gevallen, srs stem niet op mij.

Waarom is IMBA nu dood? Kan natuurlijk een geniale zet zijn van Hitler. Als dit zo is stel ik voor om op Remi te stemmen. Hitler= geniaal Remi=geniaal. Lijkt me duidelijk!

Waarom is IMBA nu dood? Kan natuurlijk een geniale zet zijn van Hitler. Als dit zo is stel ik voor om op Remi te stemmen. Hitler= geniaal Remi=geniaal. Lijkt me duidelijk!

:roflol: net zo zinloos als de verdenkingen op jimbooo en mogelijk RobP.

Er wordt nu een persoon gezocht en daarnaar een hint uitgelegd of zelfs bewerkt. Remi is geniaal en hitler ook, Wtf imba had zichzelf zo duidelijk neergezet dat ik eigenlijk verwacht had dat hij beschermd zou worden. Eerst een hint oplossen en dan leidt die naar een speler ipv andersom.

Zie mijn post hieronder, argumenten zijn er dus wel.;)
Arme Marinus kreeg in de ogen van de Duitsers zijn verdiende loon voor het verbranden van de Reichstag en Hitler vond een manier om zijn land in vuur en vlam te zetten. Wat men niet wist is dat Marinus in het geheim 1 van de eerste experimenten was van Nazi dokter Mengele (ofwel engel des doods genoemd)
jozef3.jpg

Wat hij met die arme jongen deed is niet om hier te verhalen. Hij wilde van hem de meest perfecte vorm van de duitse übermensch maken. Dat deed hij door meerdere experimenten om hem te doen waar hij beetje na beetje dieper in de bleekmiddel ging om z’n donkere ogen en haren bleker te doen maken.
Toen hij onderop de bodem van de ton met bleekmiddel aangekomen was, was de communist opgelost.

Om toch maar wat tempo in het spel te gooien heb ik besloten er een hint in te gooien, aangezien de rest te laf is om ook maar enige bijdrage te leveren omdat anders hun kant min of meer bekend wordt.

Hierboven staat een quote uit verhaal 3. De nazi dokter Mengele voerde tijdens de 2e wereldoorlog en daarna, experimenten uit op verschillende mensen waaronder zwangere vrouwen om het Arische ras te creëren, om aan te tonen wat voor onderzoeker Mengele was: Hij naaide 2 mensen aan elkaar, omdat hij zijn eigen siamese tweeling wilde. Ook heeft hij experimenten uitgevoerd op de oudere broer van Moshe offer, waardoor Tibi verlamd raakte. Verder werden zijn geslachtsorganen weggehaald en na het 4e experiment is er nooit meer wat van hem vernomen (tot zo ver het stukje geschiedenis)

Nou is diezelfde zieke man na de 2e Wereldoorlog ondergedoken in Brazilie waar hij het Arische ras probeerde te creëren. En raad eens, hij had een enorme voorkeur voor Tweelingen. In brazilie creërde hij het arische ras in het dorpje Candido Godoi. Er werden enorm veel tweelingen geboren met blond haar en blauwe ogen..

En welke tweeling hebben wij in onze spelerslijst? Jawel Rob G en Rob P.
natuurlijk kan dit allemaal "toeval" zijn zoals wel vaker het geval is geweest alleen lijkt dat me deze keer stug.

Ik zie trouwens nog een hint in het verhaal staan, maar kom er op dit moment nog niet uit.

Misschien horen jullie daar meer over in de loop van de middag

Waarom zijn Rob G en ik dan tweeling? Alleen omdat we allebei ROB heten? Ik vind je argumenten meer een beetje goedkoop scoren.

Stemmen op Rob G vind ik overigens ook zo ongefundeerd als wat.

Vooralsnog stem ik nog even niet, ga het allemaal nog even nalezen.

Waarom zijn Rob G en ik dan tweeling? Alleen omdat we allebei ROB heten? Ik vind je argumenten meer een beetje goedkoop scoren.

Stemmen op Rob G vind ik overigens ook zo ongefundeerd als wat.

Vooralsnog stem ik nog even niet, ga het allemaal nog even nalezen.

Lawl, Hoe zou ik anders de link moeten leggen tussen jou en Rob G? Ik kan moeilijk kijken naar het uiterlijk.

In het verhaal staat specifiek Mengele Nazi Angel of Death.
Daarnaast wordt in het verhaal ook de afbeelding weergegeven naar Mengele die leidt naar de site van scientas.nl en daar wordt het verhaal beschreven over het Arische tweelingen dorp...

Het kan natuurlijk fout zijn.. Maar er is geen twijfel over mogelijk dat Mengele ergens naar MOET leiden.

Weet Hitler / Churchill nou eigenlijk wel wie al zijn veldheren zijn?

• Topic Starter Topic Starter
tussenstandje:

whami: jimbooo
bikers: rob P
origineel: rob P
z1000: rob G

Heeft Remi nog niet gestemd?

jimbooo en z1000 kunnen ook "de tweeling" zijn :dunno: in het geval dat ook daadwerkelijk een hint is.

Terug
Naar boven